MkIII 1Z Ciężko odpala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiekk88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 14:51
Lokalizacja: SC
Kontakt:

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: misiekk88 » sob sty 15, 2011 15:35

Witam! Pacjent to golf III Tdi 1z 94r. Auto miało czyszczony,oraz uszczelniany nastawnik,czyszczony n75 , egr i dolot. Wymienione były 4 nowe świece żarowe. Problem polega na odpalaniu, kontrolka od świec normalnie się zapala i gaśnie szybciej lub wolniej, zależy od temp na zewnątrz. Po przekręceniu kluczyka, motor długo kręci, kiedy w końcu załapie chodzi nierówno, telepie nim i puszcza chmurkę, trwa to ok2-3sekund i słychać jakieś cyknięcie,takie jak od sterownika świec żarowych, po tym auto normalnie wchodzi na obroty i pracuje równiutko. Dawki, kąty itp itd były ustawiane, chyba że może to wina złej dawki rozruchowej?? Proszę o jakąś pomoc i z góry dziękuje :pub:



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: seba198666 » sob sty 15, 2011 16:52

musisz podpiąc pod vaga. pierwsze co do sprawdzenia to kąt wtrysku w grupie 000 drugie pole od lewej na nagrzanym silniku powinien wynosić kolo 50. pewnie zle ustawiony, za poźny co powoduje takie właśnie problemy z odpalaniem. przy okazji sprawdz czy sa jakies błedy


seba

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: seba198666 » sob sty 15, 2011 16:58

na ciepłym silniku tez tak ciezko pali??? jesli nie to dawka startowa ok


seba

Awatar użytkownika
misiekk88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 14:51
Lokalizacja: SC
Kontakt:

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: misiekk88 » sob sty 15, 2011 17:28

Na ciepłym pali w miarę wporządku,2-3 obrót, więc bez rewelacji. Błędów nie ma żadnych, a tych bloków nie mogę zlogować bo nie mam pełnej wersji vaga :grrr:



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: seba198666 » sob sty 15, 2011 20:59

i jak sprawdziłes


seba

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: Byku21 » ndz sty 16, 2011 01:41

a może czujnik temp paliwa w nastawniku padł,bo to też częsta przyczyna w autach grupy vag zauważyłem...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: Mako » ndz sty 16, 2011 10:18

rozrusznik w jakim stanie ?
powietrze w przewodach paliwa jest ?
akumulator ?



Awatar użytkownika
misiekk88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 14:51
Lokalizacja: SC
Kontakt:

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: misiekk88 » ndz sty 16, 2011 14:01

Powietrza brak, aku prąd daje idealnie, rozrusznik też pracuje wzorowo. Jutro pobawie się vagiem i posprawdzam kąt i dawke.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: Byku21 » ndz sty 16, 2011 16:02

sprawdź jak z czujnikiem temp paliwa,bo może podawać nie taką jak potrzeba i też tak będzie ciężko palił na zimnym i nierówno chodził


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
misiekk88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 14:51
Lokalizacja: SC
Kontakt:

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: misiekk88 » ndz sty 16, 2011 19:35

Ten czujnik jest gdzieś na wierzchu??



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

MkIII 1Z Ciężko odpala

Post autor: seba198666 » ndz sty 16, 2011 19:52

nie jest w pompie wtryskowej. a sprawdza sie go tak. nie odpalaj auta. podłaczacz vag wchodzisz w silnik i w blokach pomiarowych sprawdzasz wskazania czujników. temperatura paliwa,temperatura płynu chłodzącego oraz temperatura powietrza w układzie dolotowym powinny miec takie same lub bardzo zbliżone wartości np gdy samochód stoi na zewnątrz i jest 5 stopni. to te wszystkie czujniki powinny pokazywać temp w okolicach 5 stopni. tylko samochód nie moze być odpalany. najlepiej po nocy to zrobic


seba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości