Jak włancza sie turbo bierze olej ....?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Jak włancza sie turbo bierze olej ....?

Post autor: DDR » wt maja 23, 2006 02:07

Od około ilu tys km turbina zaczyna ssać olej ? żere dość zdrowo .... ale może sie myle bo silnik może mieć już dość ... Jeszcze jedno pytanie jak przegonie mojego td troche zakopce pół miasta to zgaśnie i od stacyjki go już nieodpale...na popych jakoś zapali co mioże być grane ... ? acha jeszcze coś :P Czy jak jest za mało oleju w silniku mogą być kłopoty z rozruchem silnika ? oczywiście nie tak mało żeby go zatrzeć ....Czekam na odp ;]



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt maja 23, 2006 02:21

olej niema nic do odpalania auta ale ma co do wysrania sie w niedlugim czasie silnika
jak jest zamalo to zajedzisz silnik
co do odpalania to mozesz miec kat wtrysku zle ustawiony albo juz cisnienia w garach brakuje
zdejmij waz od filtra powietrza idacy do turbiny i zobacz czy nie jest upaćkana olejem tzn obudowa,wirnik itp jak bedzie to konczy sie zycie suszarki



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt maja 23, 2006 08:19

Krzylu pisze:olej niema nic do odpalania auta ale ma co do wysrania sie w niedlugim czasie silnika
jak jest zamalo to zajedzisz silnik
co do odpalania to mozesz miec kat wtrysku zle ustawiony albo juz cisnienia w garach brakuje
zdejmij waz od filtra powietrza idacy do turbiny i zobacz czy nie jest upaćkana olejem tzn obudowa,wirnik itp jak bedzie to konczy sie zycie suszarki
Krzylu nie koniecznie....
U mnie jest sporo zachlapana ,też myślałem że od turbiny ale okazało się że wyciąga z odmy tym bardziej że pcha prawie 1.5bara.
DDR
1.odłącz cieńszy wąż gumowy (ten który idzie ze skraplacza oleju na deklu pokrywy zaworów do rury powietrznej wchodzącej do suszarki)
2.zatkaj powstałe miejsce w rurze powietrznej (tylko z głową! Żeby się nie okazało że "szmatka" lub "papierek" wylądował w turbie!)
3.zmień filtr powietrza.
4.RURKĘ ODMY ZOSTAW "LUZEM" NIE ZATYKAJ! BO CAŁY OLEJ RAZEM Z MIARKĄ OLEJU ZGUBISZ PO DRODZE!!!
Przejedź ok. 20 km i wtedy zobacz jak wygląda wirnik turbiny.Jeżeli wyschnie to pozostanie sprawdzenie ciśnienia doładowania i będzie można wyluczyć turbo.
Wnioski nasuną się same.



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » wt maja 23, 2006 08:41

Dziękóweczka panowie ... tak myślałem żeby sprawdzić to sposobem twoim marek i też to zrobie,ale zobacze zaraz sposobem Krzyla czy coś wyjdzie z tego ... myśle że turbina ma dość otwieram maske i już widać że cała jest zaolejona ... ale sie zobacze co jest grane


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości