Silnik SB kat wtrysku i auto data

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

Silnik SB kat wtrysku i auto data

Post autor: Witek.J » śr sty 12, 2011 23:53

ASV to całkiem inna bajka. W takim siniku (TDI/SDI) pompą wtryskową steruje ECM i do kontroli kąta wtrysku używamy programów diagnostycznych np. VAG-COM



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Silnik SB kat wtrysku i auto data

Post autor: twardy » śr sty 12, 2011 23:56

A ile na pompie 10mm ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Silnik SB kat wtrysku i auto data

Post autor: berthold61 » czw sty 13, 2011 11:34

Witek.J pisze:
jedyne co znalazlem to sila wtrysku ktora ma wynosic 155/140

To jest ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.
Żeby znaleźć kąt wtrysku wybierasz konkretny silnik następnie zakładkę Technical Data później z listy rozwijalnej wybierasz Tuning And Emissions i tam pod pozycją Plunger Travel masz szukaną wartość.
Do ustawiania początku wtrysku potrzebujesz czegoś takiego
http://moto.allegro.pl/miernik-do-ustaw ... 20298.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo się mylę to mnie popraw ale to jest kilkakrotnie tańsze i chyba do tego samego przeznaczone
kod
http://moto.allegro.pl/czujnik-zegarowy ... 03127.html" onclick="window.open(this.href);return false;


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

Silnik SB kat wtrysku i auto data

Post autor: Witek.J » czw sty 13, 2011 22:14

albo się mylę to mnie popraw ale to jest kilkakrotnie tańsze i chyba do tego samego przeznaczone
kod
http://moto.allegro.pl/czujnik-zegarowy" onclick="window.open(this.href);return false; ... 03127.html

W tym linku co podałeś jest sam czujnik. Potrzeba jeszcze adaptera który jednym końcem wkręca się w pompę a na drugim końcu mocuje się ten właśnie czujnik. Potrzebny jest również trzpień za pomocą którego ruch tłoka jest przekazywany na czujnik. W zestawie z mojego linku jest kilka adapterów i trzpieni do różnych pomp. Rożne pompy mają różne gwinty w głowicy gdzie wkręca się adapter.



Awatar użytkownika
prymusnmr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
Lokalizacja: derby/mragowo
Auto: Mk6 S3 t5.1
Kontakt:

Silnik SB kat wtrysku i auto data

Post autor: prymusnmr » sob mar 19, 2011 02:21

a czy mozna gdzies zakupic same adaptery z przedluzkami??pytam poniewaz wkoncu zakupilem wlasciwy czujnik DTI tak on sie nazywa lecz golasa poniewaz caly kaplet w uk kosztuje 90 funa a ja dalem za zegar 12 ... czyli jakies 55 plnów



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 258 gości