Jakie ciśnienie doładowania w MK3 1.9TD AAZ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob maja 20, 2006 19:43

A macie jakieś foto jak wygląda ten EGR i gdzie on jest?



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » ndz maja 21, 2006 10:32

michnik masz w kolektorze wydechowym poprowadzoną rurkę w góre która się łączy ponownie z dolotem ? jak nie masz to brak stresu i sama radość :bigok:


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz maja 21, 2006 10:42

SouleR, zrobilem pościk na ten temat poczytaj sobieTU a nawet obejrzyj :bigok:


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz maja 21, 2006 15:24

pasiak ja mam taka rurke. chyba jest z aluminium. prowadzi od kolektora wydechowego do dolotu. tylko ze chyba nie moge miec egr bo auto rocznik '91 ;| czy to zle ze ja mam?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » ndz maja 21, 2006 23:00

Michnik pisze:A macie jakieś foto jak wygląda ten EGR i gdzie on jest?
fotki:
127kB
91kB
Ostatnio zmieniony pn maja 22, 2006 12:30 przez dziomal, łącznie zmieniany 1 raz.



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz maja 21, 2006 23:25

NO to luz. Nie mam tego badziewia ;)



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn maja 22, 2006 00:52

a ja mam



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn maja 22, 2006 07:12

ja tez mam. auto z roku '91 i byl EGR? :panna:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » pn maja 22, 2006 08:28

Norma Euro obowiązywała chyba od (dokładnie nie wiem) 95roku i od tego roku każdy passat miał EGR ciekawe jest tylko że nie każdy golf :-s miał EGR. EGR podaje spaliny w odolot bla bla bla zasyfia i reakcje na pedał gazu opóźnia - sam sobie odpowiedz na pytanie czy to dobrze :bajer: ja EGR jeszcze mam ale nie działa bo odłączyłem sterowanie nim (jest teraz cały czas w pozycji zamkniętej ) i w dolot nie leci syf tylko czyste powietrze z suszarki, swoją drogą to co dziomal wkleił to jest EGR zółty przewodzik idzie do sterowania pod puszką filtra paliwa (Passat 95' B4). Recyrkulator pójdzie na zieloną trawkę u mnie w momencie zakładania IC (kolanko kolektora będe musiał obrócić o 180*)


wracając do tematu osobiście mam pompę ustawioną na 3/4obrotu zwiększonej dawce , seryjnym LDA , 0,8 bara ciśnieniu i teraz wynik jest 5l w trasie , w mieście nie dam rady zejść niżej jak 5,5l a max spalanko to blisko 8 jak zaczne świrować :twisted:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn maja 22, 2006 15:52

czyli mozna odlaczyc ten zolty wezyk od zaworu egr i nic sie nie stanie? to juz wiem czemu w kolanku dolotu przed kolektorem ssacym byl taki syf. kutfa sadza nasaczona olejem z odmy :|

pasiak jak zwiekszyles dawke paliwa? ktora sruba na pompie? u mnie i tak dawka moze byc zla, bo mam tuleje w pompie do wymiany i cieknie ropka.

aha dzisiaj wlalem rzepakowego :D ale tylko 3 litry na 30 ropki. jak bede mial drobne to doleje jeszcze troche :grin:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn maja 22, 2006 19:18

Hmm jesli ten EGR taki nie potrzebny to czemu go montowali... kolejna sprawa ja po odłaczeniu nie poczułem rzadnej róznicy....
pasiak przy intercoolerze bedziesz musiał lub nie kwestia jak i co... u mnie sie np. nie da...
Hmm mówisz ze masz zwiekszona dawke... hmm moze wpadniesz na spot passatów? chetnie bym sie z toba ustawił i sprawdził jak mój aaz idzie w porównaniu do twojego...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn maja 22, 2006 19:21

Rapix pisze:Hmm jesli ten EGR taki nie potrzebny to czemu go montowali...
kwestia ekologii ;) teraz jeszcze wiecej motywow montuja ktore maja sprzyjac ekologii, ale nie osiagom


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn maja 22, 2006 19:31

No niby tak :)
moje auto jest bardzo ekologiczne szczególnie jak 1 i w pedał albo 2 w tedy bardzo dobrze to widac :) hehe...
Ja sie przymierzam do robienia wydechu i intercoolera... intercooler po 10 czerwca a wydech pewnie po 10 lipca... i koniec modów w tym silnik i tym aucie... dalej to odkładanie na nowe auto :bigok: :bajer:



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt maja 23, 2006 08:19

SouleR nie wiem jak masz zbudowane sterowanie EGR u mnie siedzi zaworek z zasilaniem oraz poborem sygnału z pompy (patrząc na pompę przy części wysokociśnieniowej od dołu taki kabelek) ja poprostu rozpiąłem kostkę od zaworu schowanego pod filtrem bo u mnie żółty przewodzik jest podłączony 3nikiem z podciśnieniową pompą w celu otwierania EGR(jeśli sklerozy nie mam :D) odepnij spróbuj jak zobaczysz żę EGR zamknie ci się a po dodaniu gazu nic się nie będzie działo to sprawdz na ulicy jak reakcja wozu na gaz. Na temat podnoszenia dawki http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579 także tego co ja odłączyłem u siebie :) włącznie z ustawieniem obrotów.

Rapix kiedyś się spotkamy ... :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości