Pompa M-TDI przerobka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa M-TDI przerobka

Post autor: spawacz » pt sty 07, 2011 23:18

Witam, pilne poszukuje kogos z podkarpacia kto przerobi mi pompe z TD na M-TDI , posiadam pompe AFN + pompa SB. Wiem co trzba przerobic ale nie chce czegos zpier... bo jeszcze tak gleboko nie dlubalem w tych pompach.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Pompa M-TDI przerobka

Post autor: KrystO » sob sty 08, 2011 09:54

Nie wiem na 100% ale wydaje mi się że pompa z SB ma mniejsze odsadzenie koła pasowego od takiej w silniku 1.9.
Obrazek Obrazek



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa M-TDI przerobka

Post autor: spawacz » sob sty 08, 2011 10:07

Wygladalo by ze masz racje, ale to nie problem dotoczyc dystans. Chyba bede sobie musial jednak te pompy sam zrobic bo nawet za kase nikt nie chce... :chytry:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Re: Pompa M-TDI przerobka

Post autor: KrystO » sob sty 08, 2011 10:28

spawacz pisze: ale to nie problem dotoczyc dystans
No tak, tylko że wałek też jest krótszy.



tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: Pompa M-TDI przerobka

Post autor: tower » sob sty 08, 2011 11:29

Krótszy i cienki. Przydałby sie 20mm, ale w ten korpus juz nie wejdzie. Jak 20mm to i mocniejszy krzyżak itd. Co prawda w niejednym wozie na 10mm tłoczku jeżdzą wałki 17mm, ale nikt nie da na to gwarancji. Ja na Twoim miejscu sprzedałbym obie pompy póki są w jednym kawałku (lub przynajmniej tą z AFN, bo graty z SB mogą się jeszcze przydać) i kupił coś z listy sprawdzonych mechanicznych pomp, które obsłużą bezpośredni wtrysk bez dodatkowych modyfikacji. Przykładowa lista zapożyczona z innego wątku:

-0 460 414 059 Fiat Croma Mk1 1.9 i 2.5 (do 1990)
-0 460 414 129 Fiat Ducato 2.5 Tdi
-0 460 414 099 Land Rover Discovery MK2 2.5 TDI (1998-2004r)
-0 460 424 138 Volkswagen LT 2.8 TDI (1999-2002r)
-0 460 424 124 Iveco Daily 2.8 TD.

Niewykluczone też inne pompy najlepiej prawoobrotowe, mające w numerze na szóstej pozycji cyfry od 0 do 2, jednak może przy nich być trochę dłubania.


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Pompa M-TDI przerobka

Post autor: vision » sob sty 08, 2011 13:47

KrystO pisze:Nie wiem na 100% ale wydaje mi się że pompa z SB ma mniejsze odsadzenie koła pasowego od takiej w silniku 1.9.
spawacz pisze:Wygladalo by ze masz racje, ale to nie problem dotoczyc dystans.
nic nie dotaczasz koło, ma być z sb a nie od AAZ bo są różne osadzeniem
spawacz pisze: Chyba bede sobie musial jednak te pompy sam zrobic bo nawet za kase nikt nie chce... :chytry:
spawacz pisze:Witam, pilne poszukuje kogos z podkarpacia kto przerobi mi pompe z TD na M-TDI
widać nikogo nie ma w tej okolicy



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa M-TDI przerobka

Post autor: spawacz » sob sty 08, 2011 23:36

Dalem sam sobie rade.Nie na to jak liczyc na siebie, wszyscy robia wielkie szum ze pompiarza trzeba a to taka prostacka konstrukcja , nie sciagalem nidgy glowicy dzwigienki dawki ale i to sie okazalo proste. Teraz juz wiem ze nie jest to zadna filozofia. A szkoda ze na forum nie chceli podpowiedziec moze pewneych rzeczy nie wiedzieli...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

arwam

Pompa M-TDI przerobka

Post autor: arwam » ndz sty 09, 2011 21:04

spawacz pisze:Teraz juz wiem ze nie jest to zadna filozofia. A szkoda ze na forum nie chceli podpowiedziec moze pewneych rzeczy nie wiedzieli...

przy dobrze przerobionym dozowniku auto na pół-sprzęgle bez dodawania gazu ma ruszyć na wolnych obrotach i obroty nie powinny kucać tak że auto ledwo nie zgaśnie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości