Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 26, 2010 12:51

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: ero » pt sty 07, 2011 21:18

Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje



tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: tower » pt sty 07, 2011 21:28

ero pisze:Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary.


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: Michał_1977 » pt sty 07, 2011 21:33

ero pisze:Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy
A szukałeś w ogóle? :chytry:
Przecież takich tematów jest do czorta...
34bary jest ekstra,ale jak będzie po 25,to też będzie śmigał.Nie może być większej rozbieżności między baniakami niż 5bar :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 26, 2010 12:51

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: ero » pt sty 07, 2011 21:37

tower pisze:
ero pisze:Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary.

U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...



tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: tower » pt sty 07, 2011 21:46

U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...
W moim AAZ było 23-24 bary i podobnie zanim porządnie nie ustawiłem kąta wtrysku na zegar i wymieniłem świeczki. Od tamtej pory tak ładnie mi zaczął chodzić że aż klin ściął na wale :helm: Pierwszy raz widziałem wtedy na tym silniku 5k obr/min.


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: twardy » pt sty 07, 2011 21:58

U mnie było okolo 22 bary odpalanie na zimnym tragedia , zrobiłem szwecki remont i odpala OK :okej:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: Baryla » pt sty 07, 2011 22:58

od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił :) Nie rozumiem tego silnika, na kącie wtrysku ~0,88, obrócony pin i ciśnienie doładowania na 1.3bar w porywach 1,5 wypluł na hamowni 92 konie i 150 momentu.



ero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 26, 2010 12:51

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: ero » sob sty 08, 2011 00:26

to Radzicie koledzy aby wyregulować kąt wtrysku ?



ero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 26, 2010 12:51

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: ero » sob sty 08, 2011 00:27

tower pisze:
U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...
W moim AAZ było 23-24 bary i podobnie zanim porządnie nie ustawiłem kąta wtrysku na zegar i wymieniłem świeczki. Od tamtej pory tak ładnie mi zaczął chodzić że aż klin ściął na wale :helm: Pierwszy raz widziałem wtedy na tym silniku 5k obr/min.
Świeczki sprawdzone grzeją wszystkie.


Problem jest z porannym rozruchem. Bo gdy samochod juz odpale juz pozniej nie ma takiego problemu. Odpala od kopa.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: twardy » sob sty 08, 2011 02:00

Baryla pisze:od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił :) Nie rozumiem tego silnika, na kącie wtrysku ~0,88, obrócony pin i ciśnienie doładowania na 1.3bar w porywach 1,5 wypluł na hamowni 92 konie i 150 momentu.
czyli że mało ? 90km , 200nm ma 1z :crazy:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: Michał_1977 » sob sty 08, 2011 08:57

Baryla pisze:od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił
Dlatego napisałem wcześniej
Michał_1977 pisze: jak będzie po 25,to też będzie śmigał
Jak są sprawne wtryski i świece,to będzie palił :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

Post autor: Baryla » sob sty 08, 2011 09:57

twardy pisze:czyli że mało ? 90km , 200nm ma 1z :crazy:
jak na JR z taką kompresję to aż za dużo, seria wypluła 76km na 129nm



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 67 gości