Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary.ero pisze:Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
A szukałeś w ogóle?ero pisze:Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy
Przecież takich tematów jest do czorta...
34bary jest ekstra,ale jak będzie po 25,to też będzie śmigał.Nie może być większej rozbieżności między baniakami niż 5bar
Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
tower pisze:Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary.ero pisze:Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...
Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
W moim AAZ było 23-24 bary i podobnie zanim porządnie nie ustawiłem kąta wtrysku na zegar i wymieniłem świeczki. Od tamtej pory tak ładnie mi zaczął chodzić że aż klin ściął na wale Pierwszy raz widziałem wtedy na tym silniku 5k obr/min.U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
U mnie było okolo 22 bary odpalanie na zimnym tragedia , zrobiłem szwecki remont i odpala OK
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił Nie rozumiem tego silnika, na kącie wtrysku ~0,88, obrócony pin i ciśnienie doładowania na 1.3bar w porywach 1,5 wypluł na hamowni 92 konie i 150 momentu.
Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
Świeczki sprawdzone grzeją wszystkie.tower pisze:W moim AAZ było 23-24 bary i podobnie zanim porządnie nie ustawiłem kąta wtrysku na zegar i wymieniłem świeczki. Od tamtej pory tak ładnie mi zaczął chodzić że aż klin ściął na wale Pierwszy raz widziałem wtedy na tym silniku 5k obr/min.U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...
Problem jest z porannym rozruchem. Bo gdy samochod juz odpale juz pozniej nie ma takiego problemu. Odpala od kopa.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
czyli że mało ? 90km , 200nm ma 1zBaryla pisze:od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił Nie rozumiem tego silnika, na kącie wtrysku ~0,88, obrócony pin i ciśnienie doładowania na 1.3bar w porywach 1,5 wypluł na hamowni 92 konie i 150 momentu.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
Dlatego napisałem wcześniejBaryla pisze:od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił
Jak są sprawne wtryski i świece,to będzie paliłMichał_1977 pisze: jak będzie po 25,to też będzie śmigał
Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
jak na JR z taką kompresję to aż za dużo, seria wypluła 76km na 129nmtwardy pisze:czyli że mało ? 90km , 200nm ma 1z
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości