problem po wymianie pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: problem po wymianie pompy

Post autor: stanlej » wt sty 04, 2011 21:56

arwam pisze:vwmkII,

to akurat niema nic wspólnego z równomiernością pracy silnika.
co do tańczących obrotów to bym powiedział że raczej zamałe obroty nastawione na dźwigni regulacji obrotów a za duży wydatek resztkowy

pisałem już wcześniej że mam pompę bez regulacji wydatku, są na niej 3 śrubki, obroty min., obroty max., dawka


pozdrawiam


||AVE DIESEL||

arwam

problem po wymianie pompy

Post autor: arwam » wt sty 04, 2011 22:17

stanlej, doj foto bo bardzo dużo osób popełnia ten błąd zwłaszcza starsi mechanicy.



stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

problem po wymianie pompy

Post autor: stanlej » śr sty 05, 2011 21:51

foto zrobię jutro narazie podam link do dwóch filmików
" onclick="window.open(this.href);return false; zegary silnik pracował chwilkę wiec obroty były na takim poziomie, zaraz po odpaleniu są na 0 a potem wskakują na pierwszą kreskę

" onclick="window.open(this.href);return false; praca silnika


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

problem po wymianie pompy

Post autor: Bartek_R » czw sty 06, 2011 12:59

a nie wydaje ci się że silnik troszkę za twardo chodzi no chyba że to jakość nagrania powoduje takie wrażenie nie wiem jak go słychać na żywo, ale jeśli tak samo to spróbował bym troszkę opóźnić kont wtrysku


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

problem po wymianie pompy

Post autor: stanlej » czw sty 06, 2011 18:57

teraz po kolejnym ustawieniu chodzi troszeczke delikatniej, no ale gdy się doda gazu to leci jasny dymek, w trakcie jazdy jest to zauważalne


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

problem po wymianie pompy

Post autor: Michał_1977 » czw sty 06, 2011 19:29

stanlej pisze:mam pompę bez regulacji wydatku
To chyba jest to jedyna w swoim rodzaju... :bajer:
stanlej pisze:są na niej 3 śrubki, obroty min., obroty max., dawka
No widzisz :bigok:
stanlej, jedź do pompiarza i niech faktycznie ustawi ten kąt wtrysku :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

problem po wymianie pompy

Post autor: stanlej » czw sty 06, 2011 20:52

nie jest jedyna, przed 88 rokiem były właśnie pompy bez regulacji wydatku tylko obroty, w nowszych obroty regulowało sie za pomocą śrubki z tyłu pompy a wydatek na górze


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

problem po wymianie pompy

Post autor: Michał_1977 » pt sty 07, 2011 10:40

stanlej, czaisz,że dzwonili,tylko nie wiesz,w którym kościele... :grin:
Zarówno stare jak i nowe pompy miały śrubę wydatku szczątkowego.Jest to śruba od minimalnego położenia dźwigni gazu,ta w kółku na fotce :bigok:
Pompa nowsza
Obrazek
Pompa starsza
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

problem po wymianie pompy

Post autor: stanlej » pt sty 07, 2011 16:52

wrzuciłem 3 filmiki:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;

może wszystkie o tym samym ale jednak w trakcie oglądania dostrzegałem nowe szczegóły


||AVE DIESEL||

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

problem po wymianie pompy

Post autor: stanlej » pt sty 07, 2011 17:11

Fotki:
Nowa pompa starego typu(zamontowana obecnie): http://img560.imageshack.us/i/07012011009.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Stara pompa nowego typu(wymontowana): http://img510.imageshack.us/i/07012011001.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

sorki za jakość. tak jak wcześniej czytałem, pompa obecnie zamontowana nie ma regulacji wydatku


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

problem po wymianie pompy

Post autor: Michał_1977 » pt sty 07, 2011 20:51

stanlej, zarówno jedna,jak i druga pompa,JEST WYPOSAŻONA W ŚRUBĘ DO REGULACJI WYDATKU.
W jednej jest to ta z czerwonym kapslem,a w drugiej jest to ta z dwiema nakrętkami.Jeżeli to właśnie jej używasz do reg. obrotów,to robisz wielki błąd i tutaj masz odpowiedź na to dlaczego obroty świrują.Ta śruba NIE SŁUŻY DO REG. OBROTÓW!
Do reg.obrotów powinna być pionowa śruba za pompą,a jeśli takiej nie ma,to regulację obrotów trzeba trzeba wykonać poprzez naciągnięcie lub popuszczenie linki gazu.Zauważ,że na pancerzu przy pompie,są nacięcia i zawleczka.Wyjmujesz zawleczkę,regulujesz pancerz i zakładasz znów zawleczkę.
Jak na moje oko,to masz za bardzo naciągniętą ową linkę (1 film) :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

problem po wymianie pompy

Post autor: stanlej » pt sty 07, 2011 21:02

no to dopiero ktoś mnie uświadomił że ta pompa też ma regulacje wydatku...co do linki to jest luźno ale za to jest czuła, w poprzedniej pompie musiałem wcisnąć pedał żeby była reakcja, tu jest od razu. czyli trzeba ustawić ten wydatek, czyli wizyta u pompiarza? linka jest luźno tyle że jest czuła czego nie było na poprzedniej pompie...


dzięki


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

problem po wymianie pompy

Post autor: Michał_1977 » pt sty 07, 2011 21:08

stanlej pisze:czyli wizyta u pompiarza?
Niekoniecznie.Można to wykonać metodą garażową,ale fakt faktem najlepiej u pompiarza,tylko,że taki zabieg kosztuje,bo trzeba pompę zdjąć...
Tu jest porada jak wyregulować samemu :bigok:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

problem po wymianie pompy

Post autor: stanlej » pt sty 07, 2011 22:13

czyli że ja mam za duży wydatek szczątkowy? a tak poza tym to ja podniosłem dawkę paliwa o 0,5 obrotu ale to przed ostatnią regulacją. może powinienem ustawić dawke tak jak była i dopiero zająć się wydatkiem? bo kąt był ustawiony na słuch i oko, podniesiona dawka = koniec dymienia na biało więc mogło to zmylić kumpla który mi to ustawiał, za zegarze nie byłoby znaczenia czy dawka taka czy taka...


||AVE DIESEL||

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości