1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukas640
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: wt cze 01, 2010 21:23
Lokalizacja: SkoczóVW

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: lukas640 » wt sty 04, 2011 01:07

Witam.
Otóż od dłuższego czasu nurtuje mnie pewna rzecz w moim klekocie. Podczas deptania go z rury nie wydobywa się równomierna fachla dymu lecz takimi jakby bąkami puszcza. Czego to może być objaw?? Pompa już powoli zaczyna strajkować czy może wina tego że na jednym cylindrze jest trochę słabsza kompresja niż na pozostałych??
Aha i ostatnio zauważyłem że mam pęcherzyki powietrza w przewodzie z filtra do pompy. Czy ma to jakiś wpływ na ciśnienie w pompie i osiągi i to nierównomierne dymienie bo spytałem ojca mechanika i twierdzi że nie ma wpływu. Filtr był wymieniany rok temu.
Dziękuję z góry za jakiekolwiek informację


"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: Michał_1977 » wt sty 04, 2011 08:33

lukas640 pisze:Podczas deptania go z rury nie wydobywa się równomierna fachla dymu lecz takimi jakby bąkami puszcza. Czego to może być objaw?? Pompa już powoli zaczyna strajkować czy może wina tego że na jednym cylindrze jest trochę słabsza kompresja niż na pozostałych??
Wtryskiwacz odmówił dalszej współpracy i leje :bigok:
lukas640 pisze: mam pęcherzyki powietrza w przewodzie z filtra do pompy
Jeden pęcherzyk co kilka sekund,nie robi tragedii,ale kilka pęcherzyków w ciągu sekundy,to już jest tragedia.
lukas640 pisze: Czy ma to jakiś wpływ na ciśnienie w pompie i osiągi
Ma i to duże!Powietrze jest ściśliwe i jak zrobi się poduszka powietrzna w pompie,to za cholerę nie będzie zadanego ciśnienia,a co za tym idzie-osiągi spadną :bajer:
Poza programem:
Trzeba sobie raz na jutro wbić do głowy,że KAŻDY szczegół ma wpływ na pracę klekota,nawet taki niewidoczny ludzkim okiem i niezależny od nas-temperatura powietrza :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukas640
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: wt cze 01, 2010 21:23
Lokalizacja: SkoczóVW

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: lukas640 » wt sty 04, 2011 19:51

Gdzie szukać winy za pęcherzyki powietrza?? Na łączeniach przewodów paliwowych np z filtrem z smokiem w baku? Bo jakby gdzieś same przewody były nieszczelne to by mi ciekło jak dobrze rozumiem.


"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: karol8114 » wt sty 04, 2011 20:07

Posiadasz podgrzewacz paliwa na filtrze? zrób jak ja, out i nie ma pęcherzyków.



Awatar użytkownika
lukas640
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: wt cze 01, 2010 21:23
Lokalizacja: SkoczóVW

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: lukas640 » wt sty 04, 2011 20:37

No właśnie nie wiem. A jak to wygląda? Jest to w filtrze bezpośrednio czy to jest dodatkowe urządzenie?


"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: Dziku VR6 » wt sty 04, 2011 20:47

Na filtrze jest... Na wężyku od powrotu paliwa... jak masz to wstaw jakąś rurkę albo nowy węzyk .


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
lukas640
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: wt cze 01, 2010 21:23
Lokalizacja: SkoczóVW

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: lukas640 » wt sty 04, 2011 20:56

To jest to zaznaczone kółkiem??
Obrazek

Zdjęcie z porady o wymianie filtra paliwa. z Golfa 3 ale jest chyba taki sam.


"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640

mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: mcgregor1988 » wt sty 04, 2011 21:01

tak, to jest podgrzewacz


Pozdrawiam, Grzesiek

Awatar użytkownika
lukas640
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: wt cze 01, 2010 21:23
Lokalizacja: SkoczóVW

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: lukas640 » wt sty 04, 2011 21:03

A jak go wywalę to nie będzie miało to żadnych negatywnych skutków np. przy odpalaniu w mróz?


"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: Dziku VR6 » wt sty 04, 2011 21:14

Przy odpalaniu i tak masz zimne paliwo, podgrzewacz masz zamontowany a powrocie.... po odpaleniu dopiero pełni on swoją rolę, u siebie nie zauważyłem różnicy po wymontowaniu go...


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
lukas640
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: wt cze 01, 2010 21:23
Lokalizacja: SkoczóVW

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: lukas640 » wt sty 04, 2011 21:21

Muszę pierwsze w sumie sprawdzić jak z szczelnością przewodu powrotu i przewodu do pompy. A jak to nie pomoże może go wywalę.


"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: karol8114 » wt sty 04, 2011 21:38

lukas640 pisze: A jak to nie pomoże może go wywalę.
To była moja pierwsza czynność po zakupie golfa.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: Michał_1977 » śr sty 05, 2011 15:27

lukas640 pisze:Muszę pierwsze w sumie sprawdzić jak z szczelnością przewodu powrotu i przewodu do pompy. A jak to nie pomoże może go wywalę.
Dziwi mnie fakt,że najpierw o tym piszesz... :bajer:
Przynajmniej tak ma palić klekot :bigok:
[youtube][/youtube]
lukas640 pisze: jak to nie pomoże może go wywalę.
To będzie krok w dobrym kierunku.Ja po zmianie na taki
Obrazek
odczułem tylko poprawę :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

1.6 TD JR Nierównomierne "zadymienie"

Post autor: twardy » śr sty 05, 2011 16:33

Michał_1977, ile było na dworze -12?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości