TD AAZ Wtryskiwacze Golf 3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: TD AAZ Wtryskiwacze Golf 3
Witam.Kilkakrotnie w 2 i 3 wyciągałem wtryskiwacze, najczęściej przy wymianie świec żarowych.Czynność tą najlepiej wykonać kluczem nasadowym,z nasadką jaka jest w kompl. gedorów.Wtryski wykręca się łatwo, ale należy zwrócić uwagę na podkładki termiczne znajdujące się pomiędzy końcówką wtrysku ,a gniazdem w głowicy.Nie zawsze ta podkładka jest przyklejona do końcówki wtrysku i jak zostanie w gnieździe wtryskowym należy ją usunąć.Niejeden raz jest to utrudnione, bo może być przyklejona do gniazda wtrysku, ale na to też są sposoby.Jest zasada że przy wyjmowaniu wtrysku ,podkładki termiczne wymienia się na nowe.dlatego trzeba dopilnować aby stare usunąć. Wtrysk można rozebrać samemu po wcześniejszym oczyszczeniu szczotką drucianą.I w zasadzie to koniec co można samemu zrobić.Można jeszcze zakupić końcówki wtrysku, ale to wszystko należy oddać do warsztatu , który posiada oprzyrządowanie do regulacji i kontroli wtryskiwaczy.Wymagane ciśnienie paliwa wytwarzane przez wtryskiwacz reguluje się podkładkami dystansowymi ,które powinny być w warsztacie.Ale wcześniej końcówkę należy rozkonserwować. Na urządzeniu kontrolnym sprawdza się nie tylko ciśnienie rozpylania , ale także poprawne rozpylanie paliwa.Po wyregulowaniu i sprawdzeniu można wtryskiwacz montować do gówicy, pod warunkiem , że posiada się odpowiedni klucz dynamometryczny. Wtryski najlepiej dokręcać odpowiednim momentem po uprzednie wymianie wspomnianych podkładek poprawnie założonych.Następnie podłączenie przewodów zasilania i można odpalać.Życzę powodzenia, ale uważam że te drgania nie występują od wtrysków, raczej od nieprawidłowo ustawionej pompy wtrysk.za wczesny zapłon.proszę to rozważyć. Pozdrawiam.
TD AAZ Wtryskiwacze Golf 3
Witaj, trochę późno piszę ale dzięki za odpowiedź.
Jak już wcześniej wspomniałem zapłon był ustawiany zanim pomyślałem o wtryskiwaczach.
W każdym razie facet wymienił mi jeszcze 2 pozostałe poduszki, potem jeszcze bardziej trzęsło no ale potem się uspokoiło i narazie tak jeżdżę.
Wypadł mi nowy problem, - strasznie telepie przy odpalaniu na mrozie - tzn odkryłem że nie ma wogóle "ssania" - chodzi o przyspieszacz - poprostu nie działa a podobno jest on zrobiony w oparciu o jakiś bimetal, w każdym razie nie mam narazie pojęcia jak do tego się zabrac bo obroty strasznie niskiena starcie, ale to już chyba sprawa na oddzielny temat. (choc może po częsci to też ma związek z tym telepaniem - czyli obecnym tematem)
Pozdrawiam
Jak już wcześniej wspomniałem zapłon był ustawiany zanim pomyślałem o wtryskiwaczach.
W każdym razie facet wymienił mi jeszcze 2 pozostałe poduszki, potem jeszcze bardziej trzęsło no ale potem się uspokoiło i narazie tak jeżdżę.
Wypadł mi nowy problem, - strasznie telepie przy odpalaniu na mrozie - tzn odkryłem że nie ma wogóle "ssania" - chodzi o przyspieszacz - poprostu nie działa a podobno jest on zrobiony w oparciu o jakiś bimetal, w każdym razie nie mam narazie pojęcia jak do tego się zabrac bo obroty strasznie niskiena starcie, ale to już chyba sprawa na oddzielny temat. (choc może po częsci to też ma związek z tym telepaniem - czyli obecnym tematem)
Pozdrawiam
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
TD AAZ Wtryskiwacze Golf 3
l007, może skontaktuj się z zaprzałem , http://www.turbodiesel.pl" onclick="window.open(this.href);return false; masz warsztat na miejscu
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
TD AAZ Wtryskiwacze Golf 3
Michał_1977, witam co moglo byc przyczyna ze urwalo koncowke wtrysku w wento 1.9 td 75km.koncowka MONARK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości