Cztery miesiące temu wymieniałem koło pasowe. Chodziło idealnie równo, niestety musiałem wymienić bo gdy samochód trochę postał, po odpaleniu piszczało. Kupiłem nowe, firmy Corteco. Po jego zamontowaniu piski ustały. Kilka dni temu zauważyłem, że koło to delikatnie drga - te nowe wielorowkowe oraz to drugie które napędza wspomaganie. Dzisiaj je odkręciłem i zauważyłem że otwory w które wchodzą 4 śruby nie są symetrycznie rozłożone względem siebie - w tym nowym kole oraz w tym starym. Chciałbym się dowiedzieć czy to normalne? nie pamiętam jak to wyglądało na nowym kole przed jego założeniem, nie zwróciłem na to uwagi. I jeszcze jedna sprawa, z jakim momentem powinny być dokręcone te 4 śruby? Dodam też że tej środkowej śruby nie ruszałem.
Dotyczy to Golfa III 97 1.9TDI ozn. silnika: ALE
Poniżej zdjęcia starego koła (chyba oryginał):
A tutaj to drugie koło Corteco:
(Na drugim zdjęciu Corteco dolny lewy otwór jest też jakby niesymetrycznie wywiercony w porównaniu z pozostałymi.)
