Wysokie spalanie 1V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Fiedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob cze 19, 2010 13:14
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wysokie spalanie 1V

Post autor: Fiedor » sob paź 30, 2010 15:08

No na szczęście nie popchnąłem ich i nadal mam swoje poprzednie wtryski seryjne od 1V na 100% sprawne. Jakim momentem dokręca się wtryski w 1.6 Td, bo w szukajce nic nie znalazłem ?



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Wysokie spalanie 1V

Post autor: BENITO » sob paź 30, 2010 16:12

Wtryski dokręcasz momentem 70 Nm a przewody wysokociśnieniowe 25 Nm.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
vento9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt cze 11, 2010 15:50
Lokalizacja: EZD

Wysokie spalanie 1V

Post autor: vento9 » wt gru 21, 2010 19:47

Witam
1. Czy za niskie lub za wysokie ciśnienie doładowania turbiny może zwiększyć spalanie?
2. Czy na wtryskach od 1.9TD (dwusprezynkowe) 1V bedzie palil wiecej?

Pozdrawiam wszystkich i czekam na szybka odpowiedz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Wysokie spalanie 1V

Post autor: BENITO » wt gru 21, 2010 20:09

1. Za niskie tak, za wysokie nie.
2. Wtryski z 1V i AAZ mają zbliżoną wydajność, a spalanie zależy od stanu wtrysków.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
vento9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt cze 11, 2010 15:50
Lokalizacja: EZD

Wysokie spalanie 1V

Post autor: vento9 » wt gru 21, 2010 20:13

i te i te wtryski maja znakomita wydajnosc (sprawdzane u pompiarza i jeden mial wymieniana koncowke bo lał).
1. A jeszcze takie pytanko czy za mała dawka paliwa na pompie moze powodzowac wysokie spalanie?
2. i co z powietrzem czy jak bedzie go za duzo to spalanie wzrośnie?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wysokie spalanie 1V

Post autor: Michał_1977 » wt gru 21, 2010 20:57

vento9 pisze:i te i te wtryski maja znakomita wydajnosc (sprawdzane u pompiarza i jeden mial wymieniana koncowke bo lał).
Nie myl wydajności ze sprawnością.Wydajności to one nie mają dużej,bo w 1V i AAZ są takie same końcówki,które są dużo mniej wydajne niż np. te z SB,a dodatkowo,włożone do korpusów AAZ,tracą na wydajności :bajer:
vento9 pisze:czy za mała dawka paliwa na pompie moze powodzowac wysokie spalanie?
Tak,bo silnik nie uzyskuje odpowiednich parametrów (męczy się) i wbrew pozorom spali więcej.
vento9 pisze:co z powietrzem czy jak bedzie go za duzo to spalanie wzrośnie?
Ciśnienie doładowania powinno być tak ustawione,żeby po depnięciu na max na postoju puszczał czarną chmurkę,a pod obciążeniem w trakcie jazdy przy pełnym doładowaniu,dym ma ginąć.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vento9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt cze 11, 2010 15:50
Lokalizacja: EZD

Re: Wysokie spalanie 1V

Post autor: vento9 » wt gru 21, 2010 21:36

Wielkie dzieki i mam jeszcze jedno pytanko, a co do dawki powietrza czy jak bedzie za mala czy tez za duza to bedzie palil wiecej? mozna ja jakos wyregulować?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wysokie spalanie 1V

Post autor: Michał_1977 » wt gru 21, 2010 22:16

vento9 pisze:mozna ja jakos wyregulować?
Przecież napisałem,że można,a także jak ma być ustawiona :bajer:
Tematów o regulacji ciśnienia doładowania było już tyle,że wybacz,ale nie chce mi się po raz enty pisać o tym samym...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vento9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt cze 11, 2010 15:50
Lokalizacja: EZD

Wysokie spalanie 1V

Post autor: vento9 » wt gru 21, 2010 22:17

ok. przepraszam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wysokie spalanie 1V

Post autor: Michał_1977 » wt gru 21, 2010 22:38

vento9 nie smuć się :bigok:
Poczytaj
Ty jaką masz suszarkę? K-14? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Wysokie spalanie 1V

Post autor: lukiskwuki » wt gru 21, 2010 23:48

koledzy..ja podłacze sie pod temat ....bo u mnie teraz jak, zima i krótkie odcinki ,sie jezdzi po sniegu to tez spalanie podskoczyło do około 7.5 litra ....ale odpala bardzo dobrze ciepły, zimny nie kopci mam tylko obróconego pina, silnik JR ...czy to norma czy mam sie martwic??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Wysokie spalanie 1V

Post autor: BENITO » śr gru 22, 2010 00:16

lukiskwuki, 7,5 litra to sporo, chociaż z drugiej strony zależy od twojego stylu jazdy. Sprawdź wężyki przelewowe przy wtryskach, bo może tamtędy sączy ci się paliwo.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wysokie spalanie 1V

Post autor: Michał_1977 » śr gru 22, 2010 00:16

lukiskwuki pisze: zima i krótkie odcinki
Do tego jazda na niższym biegu zapewne...raczej norma :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Wysokie spalanie 1V

Post autor: BENITO » śr gru 22, 2010 00:18

Ciekawe jak krótkie te odcinki są, bo przy właściwie pracującym termostacie silnik powinien się zagrzać do temperatury roboczej po około 7-8 km płynnej jazdy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 195 gości