regulacja LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: IRAS AAZ » wt gru 14, 2010 22:09

To kolektor a nie turbo :panna:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » wt gru 14, 2010 22:11

no własnie ;/


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Michał_1977 » wt gru 14, 2010 22:34

Na pewno Garrett,bo na ostatniej fotce widzę cienki ciśnieniowy wężyk idący do ślimaka sprężarki.
Jeżeli masz JR (70KM),to masz T3,bo w SB (80KM) były T2 :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » śr gru 15, 2010 00:09

nom ja tez podejzewałem garetta t3 jutro sproboje zrobic lepsze foto. a co do wezyka to chodzi ci o ten z tym pomaranczowym paksiem??? faktycznie on tam w dół idzie ....w sumie z tego co czytałem o garett t3 to on dosc pozno wstaje...a moja turbina własnie tak sie zachowuje ze ciagnie od wyzszych obrotów ....jak drogi były normalne i nie miałem obroconego pina, to miałem tak ze auto jechało ładnie ale zaraz ta "peta" sie konczyła mam nadzieje ze teraz jak pin obrociłem to to sie zmieni ale poki co droga kiepska i nie ma jak sprawdzic


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

adamss3003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
Lokalizacja: Czechowice

Re: regulacja LDA

Post autor: adamss3003 » sob gru 18, 2010 09:20

Michał_1977 pisze:
adamss3003 pisze: Mam pytanie, do jakiej wartości można bezpiecznie podnieść ciśnienie przy gumowej uszczelce pod głowicą?
Ok. 1,3-1,4bara w zależności od jej stanu.

To jak to jest wkońcu. Bo jak czytałem o ciśnieniu na metalowej to piszą zeby 1.5 - 1.7 maks, a na parcianej powinno 1.4 wytrzymac? to nie ma wsumie porażajacej róznicy... Myślałem ze ta gumowa bedzie miała problemy juz jak sie z 0.8 na 0.9 podniesie.. :jezor: Uszczelke mam raczej w dobrym stanie, bo cały silniczek jest wręcz w idealnym.



Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » sob gru 18, 2010 14:42

no ja tez sie zastanawiam ileuszczelka wytrzyma ..jak dostan wskaźnik i MBC to bede krecił ale tak sobie załozyłem do 1.0 bara bo gdzies czytałmze to bezpieczne jeszcze dla gumoe ..a nie chce jej zminiac


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

adamss3003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
Lokalizacja: Czechowice

regulacja LDA

Post autor: adamss3003 » pn gru 27, 2010 16:21

I jak tam kolego lukiskwuki są już jakieś mody? Mi doszedł wskaźnik takze na dniach bede zakładał. T2 bede próbował wysterować na cięgnie i zobaczymy jak pójdzie. Jesli bedzie zbyt cięzko to bede musiał się w MBC zaopatrzyć..



Awatar użytkownika
lukas640
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: wt cze 01, 2010 21:23
Lokalizacja: SkoczóVW

regulacja LDA

Post autor: lukas640 » pn gru 27, 2010 19:08

Ja też się podepnę do tematu. Jak zaślepić zawór bezp na kolektorze dolotowym i czy da to jakieś efekty i czy nie jest to groźne dla silnika?
Żeby OT nie było to ja mam taką samą turbinkę jak Ty i jest to T3. Z tego co wiem to w JR były tylko T3-ki. Najwydajniejsze turbiny dla silników 1.6TD :bajer:


"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Marcin997 » pn gru 27, 2010 19:16

lukas640, o zaworze było już... Szukajka się kłania...

Tutaj masz jak to zrobić..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=129366" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakiś efekt da.. Pozwoli Ci podnieść ciśnienie doładowania... Jeśli go nie zaślepisz to nie masz co kręcić ani ciśnienia ani dawki...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: BENITO » pn gru 27, 2010 19:20

lukas640, Są 2 metody zaślepiania zaworu:

1- jak możesz odkręcić śrubę na zaworze (tę dużą na wierzchu na płaski śrubokręt): rozmontowujesz zawór, wrzucasz jakiegoś bita od wkrętaka w sprężynę, zakręcasz wszystko z powrotem na sztywno.

2- jak nie możesz odkręcić śruby: zaślepiasz zawór na wylocie (czyli na końcówce połączonej wężem do dolotu), ja osobiście zrobiłem korek z kawałka szmaty nawilżonej klejem epoksydowym, co by korek dokładnie przylegał do ścianek i po zaschnięciu kleju utworzył barierę nie do przejścia.


W ten sposób pozbyłem się gwałtownego spadku mocy i szarpania autem przy doładowaniu powyżej 0,9 bara. Dla samego silnika doładowanie do 1,5 bara jest w miarę bezpieczne, najsłabszym elementem jest uszczelka pod głowicą, więc jeśli wydmucha oryginał to warto wstawić metalową od 1.9TD lub TDI które powinny pasować.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pt gru 31, 2010 02:47

jaczekam na przypływ $$$ wskaznik mam juz ustawiony z kolega z forum no i mbc to bedzie mus


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

adamss3003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
Lokalizacja: Czechowice

regulacja LDA

Post autor: adamss3003 » śr sty 05, 2011 18:21

Ile powinna własciwie dmuchać turbawka w silniku SB? Założyłem wskaźnik i pokazywało mi 0,7 bara. Z tego co czytałem powinno być 0,85... Dzisiaj obróciłem pina i ciśnienie delikatnie poszło w góre bo jest prawie 0,8. Co dziwne autko mniej kopci niż kopciło przed obracaniem pina. Tzn już przedtem puszczał tylko malusienskiego dymka a teraz prawie wogóle. No i nie wiem czy ja jestem tak wrażliwy na zmiany dynamiki ale zbiera sie teraz bez porównania lepiej. Szczególnie na wyższych obrotach już tak nie słabnie. Może ktoś napisać czy te objawy są OK? pzdr



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

regulacja LDA

Post autor: ciachotdi » śr mar 30, 2011 17:53

podepne pod temat czy w lda powinien bys olej dziś odkręcilem pewnie od nowości nie było tam grzebane bo sruby strasznie cieżko szły. Patrzę a tam olej silnikowy z tego przewodu cienkiego co idzie od kolanka przy turbo ?????



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

regulacja LDA

Post autor: Orzeł_01 » śr mar 30, 2011 19:54

ciacho840, Olej przedostał się wężykiem z dolotu. Odma albo turbo wyrzuca olej do dolotu :bigok:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości