regulacja LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Re: regulacja LDA

Post autor: Marcin997 » pn gru 13, 2010 21:39

adamss3003 pisze: na początek chciałem tylko pin obrócic i tak przez jakiś czas pojeździć...
Skąd ja to znam... :jezor: Normalnie jak ja :bajer: Chciałem tylko LDA obrócić i tyle.. Ale... że widziałem że można więcej to nie dało rady.. Na drugi dzień był zegar, dawka, ciśnienie, łuki, a potem doszedł gov, przelot :grin:
Apetyt rósł w miarę jedzenia.. :)

lukiskwuki pisze:a co sadzisz o stanie mojego turbo....?bo nie wiem jak sie do tego odniesc
Jeśli dobrze pamiętam to poprzeczny luz jest dopuszczalny a wzdłużny nie bardzo... :) albo może na odwrót?? :grin:



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Dziku VR6 » pn gru 13, 2010 21:48

Marcin997 pisze:Jeśli dobrze pamiętam to poprzeczny luz jest dopuszczalny a wzdłużny nie bardzo... :) albo może na odwrót?? :grin:
Dokładnie... miałem mały poprzeczny luz na zimnym turbo , na ciepłym juz nie było żadnego luzu...


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 21:52

heheh nom z boost pinem jeszcze sie zobacze bo chce jeszcze go obrocic ..teraz pogoda sie skopała i nie ma gdzie testowac .......mam ogolnie tez problem z okresleniem na 100% rodzaju turbiny bo nigdzie nie jest opisana ale wydedukowałem na podstawie neta ze to garet t3 :)


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Dziku VR6 » pn gru 13, 2010 21:55

Czyli posiadasz silnik JR 70KM?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 22:16

kurde poprzeczny luz to taki góra dół a wzdólzny lewo prawo w odniesieniu do auta?? nom dokładnie mam jr :) ale teraz sam juz nie wiem jakie mam turbo jak dalej szperam


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 22:36

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f4 ... a9906.html" onclick="window.open(this.href);return false;
znalzlem teraz rzecz ktora tez jest umnie pod maska ,,,,nie wieme juz sam pomozcie mi...


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

regulacja LDA

Post autor: Orzeł_01 » pn gru 13, 2010 22:53

lukiskwuki pisze:znalzlem teraz rzecz ktora tez jest umnie pod maska ,,,,nie wieme juz sam pomozcie mi...
To jest zawór bezpieczeństwa, wszystkie 1.6td go mają.
lukiskwuki pisze:kurde poprzeczny luz to taki góra dół a wzdólzny lewo prawo w odniesieniu do auta??
Wzdłużny, czyli osiowy - wpychasz wirnik i pociągasz względem jego osi. Tego luzu ma nie być :) Poprzeczny, łapiesz wirnik w palce i poruszasz nim góra dół, lub na boki - tu ma być lekki luz :)
Ostatnio zmieniony pn gru 13, 2010 23:03 przez Orzeł_01, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 22:56

a czy to jest tez regulacja ciisnienia??? ...bo tam nie ma srubki na imbus zadne, cos tam jest ale na płaski srubokret .......a nei orjentujesz sie z jakiego to jest turbo??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

regulacja LDA

Post autor: Orzeł_01 » pn gru 13, 2010 23:24

Na tym zaworze nie reguluje się ciśnienia doładowania, ale dobrze go zaślepić żeby nie upuszczał ciśnienia po zwiększeniu doładowania. Jak masz turbo T3 to musisz sobie kupić manual bost control (MBC) bo T3 nie ma regulacji ciśnienia doładowania na zaworze WG. Regulacje na imbus ma turbo KKK K-14 i K-24.

Każdy 1.6td ma taki sam zawór bezpieczeństwa, tak że po nim nie poznam jakie masz turbo. Zrób fotkę turbiny, to wtedy Ci powiem :bigok:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

adamss3003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
Lokalizacja: Czechowice

Re: regulacja LDA

Post autor: adamss3003 » pn gru 13, 2010 23:45

Marcin997 pisze:
Skąd ja to znam... :jezor: Normalnie jak ja :bajer: Chciałem tylko LDA obrócić i tyle.. Ale... że widziałem że można więcej to nie dało rady.. Na drugi dzień był zegar, dawka, ciśnienie, łuki, a potem doszedł gov, przelot :grin:
Apetyt rósł w miarę jedzenia.. :)

No to jest tak jak z OC kompa, jak sie zacznie do nie można przestać :okej: Mi bardzo by zależało żeby zmiany były odwracalne.. albo przynajmniej robiły takie wrażenie :jezor: dlatego moda łukiego napewno nie bede robił. Jak mi kurier dowiezie wskaźnik ciśnienia doładowania to napewno zwieksze dawke, i ciśnienie doładowania. Mam pytanie, do jakiej wartości można bezpiecznie podnieść ciśnienie przy gumowej uszczelce pod głowicą? :satan: Jak mi wydmucha uszczelke, to wiąże sie to z jakimiś dodatkowymi konsekwencjami? trzeba przy wymianie uszczelki planować głowicę?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Michał_1977 » wt gru 14, 2010 00:04

adamss3003 pisze: Mam pytanie, do jakiej wartości można bezpiecznie podnieść ciśnienie przy gumowej uszczelce pod głowicą?
Ok. 1,3-1,4bara w zależności od jej stanu.
adamss3003 pisze:Jak mi wydmucha uszczelke, to wiąże sie to z jakimiś dodatkowymi konsekwencjami?
Tak-z kosztami,bo uszczelka kosztuje ok. 100zł,zabielenie (planowanie) głowicy ok.40zł,śruby głowicy ok. 40zł,uszczelniacze zaworowe itd,a pewnie jeszcze coś po drodze wyskoczy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » wt gru 14, 2010 16:53

a ja nadal nie moge skminic jakie mam turbo :(


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Dziku VR6 » wt gru 14, 2010 18:45

lukiskwuki pisze:a ja nadal nie moge skminic jakie mam turbo :(
daj foto :grin:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » wt gru 14, 2010 22:06

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


chlopaki nie mam lepszych fotosów moze cos doradzicie z tegoco mamy??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości