Poci się pompa 1.6 D JP

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sebus_500
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 11:41

Poci się pompa 1.6 D JP

Post autor: Sebus_500 » ndz gru 12, 2010 12:30

Witam Panów i prosiłbym o poradę
Mam ostatnio taki mały dylemat z moim golfikiem z silnikiem 1.6 JP,ponieważ ostatnio zauważyłem że delikatnie poci mi się pompa wtryskowa od strony sterowania przyspieszacza wtrysku.W związku z tym mam do was pytanie.Czy warto mi ją samemu wyjąć i uszczelnić? Co może być spowodowane,że pompa mi się tam poci? Czy może lepiej to zostawić i nie zawracać sobie tym głowy? Bo mam okazję kupić drugi silnik z passata B3 1.6 TD z klimą i nie wiem czy warto jednak tą pompę uszczelniać.

Z góry dziękuję za porady.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Poci się pompa 1.6 D JP

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 12, 2010 12:40

Sebus_500 pisze:poci mi się pompa wtryskowa od strony sterowania przyspieszacza
Wyciek może być w 2 miejscach-spod dekla przyspieszacza,czyli na łączeniu z korpusem pompy lub na ośce.
W obu przypadkach trzeba wymienić o-ring i będzie dalej śmigać :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4072507" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Poci się pompa 1.6 D JP

Post autor: Marcin997 » pn gru 13, 2010 21:46

Ja uszczelniłem.. :) Powodem u mnie było to że ktoś zapomniał wsadzić podkładki która wciska oring do środka i trzyma na swoim miejscu... Mi go wypchało i ciekło.. Sam bez niczego zmieniłem.. Tyle że ja się nie bałem bo mam 3 pompy w garażu na części jako dawcy :hmm: Ogólnie da rade samemu zmienić, tylko powoli i dokładnie :) i w czystości!!! Dolny oring żeby zmienić trzeba pompę sciągnąć z auta... górny jak by się uparł to na założonej pompie zmieni.. ale wygodniej po sciągnięciu denka...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości