regulacja LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 03:10

koldzy zakładam nowy temat bo do starego nikt juz nie zaglada ...chce obrócic pin w LDA ale całyczas sie "boje" ze cossie posypie w starym temacie sa zdjecia pompy z lda i tam góra jest płaska a u mnie jest na samej górze taka nakretka i zastanawiam sie czy to w czyms nie pzeszkadza??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Re: regulacja LDA

Post autor: Q_mac » pn gru 13, 2010 09:15

Rozbieraj bez obaw, ta nakrętka ustala początkowe położenie trzpienia (naciska go w dół). W samym LDA, nie ma co zepsuć ;). Pamiętaj tylko, że jak wciśniesz gaz to wyjdzie Ci bolec ze środka i trzeba go wsunąć śrubokrętem. Nic na siłę i wszystko będzie w porządku ;)



Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 14:29

ja nie bede piłował tj podłkładki tylko obróce sam trzepin ...bedzie juz cos czuc??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

regulacja LDA

Post autor: Orzeł_01 » pn gru 13, 2010 14:54

lukiskwuki pisze:bedzie juz cos czuc??
Będzie wyczuwalna różnica :grin: Zanim go przekręcisz to zaznacz sobie oryginalne położenie pina - będziesz miał punkt odniesienia.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

adamss3003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
Lokalizacja: Czechowice

Re: regulacja LDA

Post autor: adamss3003 » pn gru 13, 2010 14:59

Witam. Chciałem sie podpiąć do tematu. Czy obracając tylko pina (bez krecenia dawką i bez zwiekszania ciśnienia doładowania) bedzie jakaś róznica? Jeszcze pytanie do podkładki: jeśli ją podpiłuje, i bede chciał wrócić do tego co było to można cos tam podłożyć? pzdr



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: bieniek1984 » pn gru 13, 2010 16:02

więcej uzyskasz zwiększając dawkę i ciśnienie turbo:)


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

adamss3003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
Lokalizacja: Czechowice

regulacja LDA

Post autor: adamss3003 » pn gru 13, 2010 16:11

Domyślnie bede zwiększał dawke i ciśnienie, ale na początek chciałem tylko pin obrócic i tak przez jakiś czas pojeździć... zastanawiam sie tylko czy ma to sens, czy bedzie jakaś róznica...



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Bartek_R » pn gru 13, 2010 16:36

już samo obrócenie pina powoduje zwiększenie ilości podawanego paliwa na wolnych obrotach :chytry:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 16:52

no roznica jest:) hhihih tylko zaczoł padac snieg i pupa z sensownych testów ..niestety nigdy tego nie rozbierałem i membrana przykiła mi sie do grzybka gdy ja odkleiłem od grzybka nie było juz mozliwosci zaznaczenia połozenia dawnego ..była tam kropeczka ori ale nie wiem w którym miejscu wczesniej była obróciłem pina na oko i juz czyc róznice ale bede jeszcze tym krecił ...fajna sprawa hehehe


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 18:58

koledzy dzisiaj przy okazji obrócenia boost pina sprawdziłem sobie stan turbiny ...zdjołem dolot i przed wirnikiem oleju nie było za duzo ...zeby wyczyscic wlot turbiny wystarczyła czyta reka ..ale nei jestem pewien czy ruch wirnika taki 1mm góra dół jest dopuszczalny???? bo wdłuz nie ma wogole .....aha i gdzie dokładnie jest WG w garet t3 bo za kija nie moge go zlokalizowac


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Dziku VR6 » pn gru 13, 2010 19:27

Obrazek

Po wężyku powinieneś dojść...


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 20:30

a mozesz napisac które to jest to WG i czy palcem jestem w stanie to ruszyc czy jakos tak???


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

regulacja LDA

Post autor: Orzeł_01 » pn gru 13, 2010 21:03

Nr 7 na foto. Jedynie możesz dotknąć obudowy. Mechanizmem nie ruszysz, bo jest wewnątrz obudowy :bajer:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

regulacja LDA

Post autor: lukiskwuki » pn gru 13, 2010 21:06

koi dzieki ...musze zaopatrzyc sie w wskaznik cisnienia ....a co sadzisz o stanie mojego turbo....?bo nie wiem jak sie do tego odniesc


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości