mk4 110koni kulawe obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

mk4 110koni kulawe obroty

Post autor: J.B.S. » ndz gru 12, 2010 18:19

A podstawowe rzeczy sprawdzałeś ustawienie rozrządu ciśnienie sprężania i takie tam.
Ja bym zaczął od tego bo nieraz się już przejechałem na najprostszych uszkodzeniach



jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

mk4 110koni kulawe obroty

Post autor: jarciu_T4 » pn gru 13, 2010 01:34

sprawdz korekty , polej pompe zimną wodą może byc tez olej popychacze..



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

mk4 110koni kulawe obroty

Post autor: xxxGlaDxxx » pn gru 13, 2010 01:39

A wężyki przelewowe szczelne ? Nie łapie gdzieś lewego powietrza ?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: mk4 110koni kulawe obroty

Post autor: PinkFloyd » pn gru 13, 2010 01:45

belcho99 pisze:Witam, chciałbym zapytać co może być przyczyną nierównych ale nie falujących obrotów w wymienionym wyżej samochodzie, auto było u jakiegoś speca w Nadarzynie koło Wawy od nastawników ponoć były zakładane 3 i nic to nie dało, wiec jeśli nie nastawnik to co, czemu jak załapie chodzi równo jak nie załapie to jakby na 3, do kompa zaglądałem to były tylko jakieś stare błędy o ciśnieniu doładowania( tydzień temu zmieniany n75). Dodam że nie chodzi mi o nierówną pracę tuż po i w trakcie zapalenia tylko na postoju na biegu jałowym szczególnie na ciepłym klekocie. Czyżby pompa zmęczona życiem?
Podaj jaka jest dawka na jałowym, jak jest wysoka poniżej 2,8mg ( czym wartośc niższa zeru tym dawka wiekrza ) auto wpada w wibracje na jałowym jakby chodził na 3 gary, u mnie tak zaczyna jak dawke przestawie niżej niż 2,6mg, dygnąłem na 4,2mg i jest ok. Czym auto cieplejsze tym na jałowym dawka idzie w wiekrzą na wskazaniu na vagu. Zobacz jaka jest na zimno a jaka jest na rozgrzanym.



Awatar użytkownika
mobi65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: mk4 110koni kulawe obroty

Post autor: mobi65 » pn gru 13, 2010 22:15

a moze cos z wtryskiem sterujacym


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości