Tak się kończy gibanie koła pasowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawelnrg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 02, 2010 19:27

Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: pawelnrg » śr lis 10, 2010 14:37

zdecydowałem zmieniam wszystko co jest przykręcone do walu czy mógłbyś podać co to jest nr 13, 6, i 12 ? na Tym rysunku? i jakie są numery katalogowe tych części

aha i jest taka rolka około 3 cm średnicy dotykająca pasek miedzy kołem rozrządu a pompą wtryskowa to się u mnie bardzo ciężko kreci chyba trzeba wymienić a może wystarczy przesmarować??

Obrazek


to jusz mam:

SWAG 028105263D toothed belt pulley 1Z,AHU,AFN
N 90577101 -point head bolt M14X1,5X47 / AAZ,1Z,AHU, AFN
028105243T vibration damper / AAZ,1Z,AHU, AFN
028109244 relay roller
Ostatnio zmieniony śr lis 10, 2010 22:32 przez pawelnrg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: piori » śr lis 10, 2010 15:17

pawelnrg, z rzeczy, o które pytasz w mojej etce jest opisany tylko nr 12:
Obrazek
13 wygląda jak jakaś zaślepka(?) wkładana w duże koło pasowe, u mnie tego nie ma, podobnie chyba zresztą jak i tej podkładki nr 12, a śrub Nr 6 raczej nie trzeba zmieniać, jeśli gwinty i łby są w dobrym stanie.
Co do rolki na pasku rozrządu, to powinna kręcić się lekko. Radziłbym wymienić na nową (ewentualnie cały zestaw rozrządu, jeśli dawno nie był robiony), bo jak się zablokuje to szybko zniszczy pasek i będzie :ass:



pawelnrg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 02, 2010 19:27

Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: pawelnrg » śr lis 10, 2010 16:09

wiec proszę podaj mi ten numer katalogowy tej części nr 12. wole ja wymienić - tą podkładkę z rysunku (nr.12), bo jak jest krzywa to znowu zacznie się problem. i wszystkie śrubki dla pewności

i ta niesczesana rolkę co nie wiem jak się nazywa ( w sklepie też niewiedza co ja chce) i pasek i napinacz mimo ze ma przejechane podobno tylko 7000km... kółko na pompie i rozrządzie zostawiam stare... (wymienił bym - mimo ze wygląda ok - ale mnie nie stać)



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: kkolekk » czw lis 11, 2010 09:44

koledzy coś takiego podejdzie do AAZ
http://moto.allegro.pl/wal-korbowy-audi ... 88488.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: IRAS AAZ » czw lis 11, 2010 11:30

Tak ja mam w swoim taki :hmm: popros jeszcze allegrowicza o zdiecie czoła wału i klinu :bajer:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: kkolekk » czw lis 11, 2010 16:25

dobra a te koło blaszane trzeba ściągnąć czy z tym wkładać



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: IRAS AAZ » czw lis 11, 2010 18:15

Ja załozyłem z tym bo być morze wał był wyważany razem z tym a ona w niczym nie przeszkadza :bigok:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: kret077744 » czw lis 11, 2010 19:05

dobra a te koło blaszane trzeba ściągnąć czy z tym wkładać
zakładaj, ja w aaz mam wał od 1Z, nic to nie robi róznicy.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

jaro31181
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 10:24
Lokalizacja: leszno
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: jaro31181 » ndz lis 21, 2010 11:48

Witam..mam pytanie..jak to jest rozwiazane ten kosztowny klin;/w silknikach AFN



Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: DaroD » ndz lis 21, 2010 14:40

jaro31181 pisze:Witam..mam pytanie..jak to jest rozwiazane ten kosztowny klin;/w silknikach AFN
Tak samo jak w 1z czyli polksiezyc.



pawelnrg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 02, 2010 19:27

Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: pawelnrg » pn gru 06, 2010 01:58

własnie wróciłem do domu z autem.


oto foto walu w czasie frezowania: (widać piękne zaokrąglenie)
Obrazek


niestety jak widać ścięcie walu też jest uszkodzone (więcej na końcu postu)
Obrazek

Obrazek


a tutaj foto zębatki:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

jak pisałem ścięcie walu jest uszkodzone. dlatego przez założeniem nowej zębatki zostało nałożone kleju: tego -> http://jbweld.net/products/industro.php" onclick="window.open(this.href);return false;
śruba została została założona oczywiście także nowa (jakaś podobno bardzo dobra) i przykręcona mocniej niż podaje instrukcja



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: t0mal » pn gru 06, 2010 07:47

pawelnrg, Duże koło pasowe poszło nówka ze sklepu, oczywiście? :bajer:



pawelnrg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 02, 2010 19:27

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: pawelnrg » pn gru 06, 2010 17:56

tak jak napisałem kiedyś wszystko co się przykręca do tego walu jest założone nowe (zębatka, tłumik drgań - kolo wielorowkowe, podkładka, kolo pasowe i wszystkie śrubki)



pawelnrg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 02, 2010 19:27

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: pawelnrg » sob gru 11, 2010 11:09

a oto śruba która została wykręcona ze starego kółka (według zapewnień powinna mieć 4 miesiące i była wymieniana razem z kołkiem)
Obrazek
Obrazek
i nigdy nie widziała kleju do gwintów - według poprzedniego właściciela
Obrazek Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 96 gości