Jak takie coś zastąpić i gdzie co podłączyć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Jak takie coś zastąpić i gdzie co podłączyć

Post autor: mara_010 » śr gru 08, 2010 18:40

Witam ma taki mały problem odnośnie chciałbym sie dowiedzieć co to jest i do czego to służy poniewaz muszę to wymienić
Numer tej gruszki to 1467 212 324 i jeszcze jest cos takiego 368 i 2378
To jest zdjęcie
Obrazek
Obrazek
Było to zamontowane przy pompie wtryskowej
Samochod
MK3 1.9 TD AAZ
rok silnika to 97
Ps sorry za jakośc zdjęc ale były robione telefonem.
Ostatnio zmieniony pt gru 10, 2010 17:38 przez mara_010, łącznie zmieniany 1 raz.


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Do czego to służy i czy można takie coś kupic.

Post autor: vision » śr gru 08, 2010 19:05

gruszka podciśnieniowa zwiększa wolne rpm na zimnym silniku , steruje tym moduł , cz. temp i N18



Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Do czego to służy i czy można takie coś kupic.

Post autor: mara_010 » śr gru 08, 2010 19:33

u mnie to byo podlaczone od razu pod wezyk od turbo


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Do czego to służy i czy można takie coś kupic.

Post autor: mara_010 » śr gru 08, 2010 19:35

mozesz mi dokladnie powiedziec jak to podlaczyc i czy mozna to gdzies kupic i schemat podlaczenia??? bo u mnie po swapie wszytsko jest namotane i nie wiem co do czego podlaczyc i wiem ze pare rzeczy nie mam


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

nigol_jom
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 485
Rejestracja: wt gru 04, 2007 11:29
Lokalizacja: SRC

Do czego to służy i czy można takie coś kupic.

Post autor: nigol_jom » śr gru 08, 2010 19:56

Można kupić, zazwyczaj w komplecie z pompą :P ale czasem oddają osobno... do mojej Polówy około 120 zł wołali.

Po ludzku to automatyczne ssanie :P tak jakby :D



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Do czego to służy i czy można takie coś kupic.

Post autor: vision » śr gru 08, 2010 21:29

mara_010 pisze:mozesz mi dokladnie powiedziec jak to podlaczyc i czy mozna to gdzies kupic i schemat podlaczenia???
podłączenie ci napisałem jak nie masz wszystkiego zrób to klasycznie , połącz prze stawiacz z regulatorem obrotów , da ten sam efekt przy jednoczesnym wyprzedzeniu , w oryginale u ciebie te urządzenia są rozdzielone a u większości połączone , podaj nr pompy ?



Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Do czego to służy i czy można takie coś kupic.

Post autor: mara_010 » pt gru 10, 2010 12:33

Nie wiem jaki jest numer pompy nie wiem gdzie tego szukac na grzybku jest taki:1 465 530 829
Zrobiłem trochę wiecej zdjęc z mojej pompy sorry ale w sprawach pomp to jestem zielony. Mam nadzieje ze jakoś bedziecie mogli mi pomoc
Na tych zdjeciach sa jakieś 2 elektrozawory( do nich nie mialem zadnych wolnych kabli w wiazce, poniwaz wiazka została z poprzedniego silnika 1Y wiec pusciłem tam 12V) Obrazek Obrazek
Na tym zdjęciu zaznaczylem gdzie ta gruszka była zamontowana , na nastepnym jest gdzie byla linka zaczepiona
Obrazek Obrazek
Tutaj zdjęcie pompy jak wyglada od góry
Obrazek

Pompa jest firmy BOSH
prosiłbym co pokolei gdzie zrobić zeby było dobrze ponieważ mam problem czasami z odpalaniem mojego klekota( czasami się zdaza ze na zimnym z rana odpalam potem kilka razy przerwie tak jakby nie miala przez chwile paliwa a pózniej juz pracuje normalnie obroty trzymaja mniej wiecej 850-900obr/min)
vision, Mam nadzieję że będziesz jakoś mogł mi pomoc


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Jak takie coś zastąpić i gdzie co podłączyć

Post autor: vision » pt gru 10, 2010 18:31

nr pompy jest na 2 zdjęciu za siłownikiem przy zaworze ten zawór przestawia kąt wtrysku przy ok 2000rpm i może zostać tak jak jest teraz podłączony , linka którą podłączyłeś jest od prze stawiacza kąta wtrysku podłącz ją s powrotem tam gdzie było , będzie lepiej palił na zimnym i równiej pracował , klasycznie bez modułu i tej gruszki powinno wyglądać to tak http://img18.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1362211958" onclick="window.open(this.href);return false;
na chwile obecna przełóż linkę na jej miejsce i używaj jak zapalasz , a ten regulator zablokuj śrubkami po bokach na odpowiednich rpm



Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Jak takie coś zastąpić i gdzie co podłączyć

Post autor: mara_010 » pt gru 10, 2010 19:27

czyli na tych dwoch elektrozaworach zostawic napiecie stale 12V, moge odkrecic te mocowanie na pompie i zostawic tak jak na zdjeciu ktore mi wyslales i na tym zdjeciu jest te kowadelko i do niego przyczepic ta linke tak?? jesli tak to jutro to zrobie i zobacze jak bedzie palic na zimnym na jakie obroty najlepiej wyregulowac zeby bylo stałe bo zle napisalem u mnie teraz chodzi na 750-800 do ilu je podciagnac?? bo na tych obrotach trochę telepie buda


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Jak takie coś zastąpić i gdzie co podłączyć

Post autor: vision » pt gru 10, 2010 22:37

mara_010 pisze:czyli na tych dwoch elektrozaworach zostawic napiecie stale 12V,
tak , po stacyjce
mara_010 pisze: na tym zdjeciu jest te kowadelko i do niego przyczepic ta linke tak??
tak
mara_010 pisze:eraz chodzi na 750-800 do ilu je podciagnac??
ok 900 rpm Obrazek tak ma iść ta linka , a tu rozwiązanie ori. w twojej Obrazek
Ostatnio zmieniony sob gru 11, 2010 17:24 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Jak takie coś zastąpić i gdzie co podłączyć

Post autor: arturkw » pt gru 10, 2010 23:20

xxx


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Jak takie coś zastąpić i gdzie co podłączyć

Post autor: munior » pt gru 10, 2010 23:36

vision pisze:gruszka podciśnieniowa zwiększa wolne rpm na zimnym silniku , steruje tym moduł , cz. temp i N18
mara_010 pisze:u mnie to byo podlaczone od razu pod wezyk od turbo
Widzę że zajebisty "fachman " wsadził swoje łapy pod maskę twojego auta ,z taką wiedzą powinien sobie te łapy wsadzić w ....nie powiem gdzie :grin: Niektórzy powinni mieć sądowy zakaz otwierania maski samochodu :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Jak takie coś zastąpić i gdzie co podłączyć

Post autor: mara_010 » sob gru 11, 2010 19:14

a mozesz mi powiedziec skad podcisnienie podlaczac do tej gruszki i co jeszcze potrzebne zeby to dobrze podlaczyc?? zeby gralo jak nalezy


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Jak takie coś zastąpić i gdzie co podłączyć

Post autor: vision » sob gru 11, 2010 20:07

a przełożyłeś linkę i ustawiłeś rpm ?
mara_010 pisze:a mozesz mi powiedziec skad podcisnienie podlaczac do tej gruszki i co jeszcze potrzebne zeby to dobrze podlaczyc?? zeby gralo jak nalezy
podciśnienie z serwa idzie do N18 ( powinieneś mieć 2 , 1 EGR , 2 rpm), N18 steruje moduł który odczytuje z czujnika tem ,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości