M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy

Post autor: pitru » wt gru 07, 2010 23:11

Witam
Dzisiaj na trasie zaczęło bardzo szybko ubywać paliwa....
Wysadziło wężyk przelewowy z króćca 1 wtryskiwacza (wężyki zmienione miesiąc wcześniej) zacisnęłem go opaską plastikową i dalej jazda. Kawałek było ok, ale potem wysadziło wężyk z przelewu na 2 wtrysku. jakoś się doturlałem do domu sporym kosztem....ON :rotfl: . W garażu przedmuchałem wężyki i wtryskiwacze i sprawdziłem śrubę przelewową na pompie, ale problem jest nadal. Silnik pracuje równo, czyżby któryś wtryskiwacz miał tak duże przecieki że ciśnienie wali w przelew? jest taka możliwość?
A może to ze względu na podniesione ciśnienie paliwa w pompie :hmm: ?


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy

Post autor: munior » wt gru 07, 2010 23:31

pitru pisze:Dzisiaj na trasie zaczęło bardzo szybko ubywać paliwa....
Wysadziło wężyk przelewowy z króćca 1 wtryskiwacza (wężyki zmienione miesiąc wcześniej) zacisnęłem go opaską plastikową i dalej jazda. Kawałek było ok, ale potem wysadziło wężyk z przelewu na 2 wtrysku. jakoś się doturlałem do domu sporym kosztem....ON :rotfl: . W garażu przedmuchałem wężyki i wtryskiwacze i sprawdziłem śrubę przelewową na pompie, ale problem jest nadal. Silnik pracuje równo, czyżby któryś wtryskiwacz miał tak duże przecieki że ciśnienie wali w przelew? jest taka możliwość?
A może to ze względu na podniesione ciśnienie paliwa w pompie
Sprawdż drożność podgrzewacza na powrocie na fitrze paliwa .Miałem dokładnie to samo ,dziad podgrzewacz robił taki opór na powrocie że wężyki na przelewach wysadzało jeden po drugim ,zanim doszedłem do tego że to podgrzewacz ,kilka razy miałem cały silnik zachlapany ropą


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy

Post autor: JABcok20 » śr gru 08, 2010 20:51

coś zapchane, powiedz mi jak zwiększyłeś ciśnienie w pompie to coś majstrowałes przy układzie przestawiacza kąta wtrysku?
masz zaworek ori od tego układu czy założyłeś inny( jaką masz kombinacje). jak u Ciebie wygląda spalanie?
Ja ostatnio robiłem eksperymenty z zaworkami i przestawiaczem i jednak na ori kombinacji pali najmniej.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy

Post autor: pitru » czw gru 09, 2010 12:50

Pompa jeszcze ori aaz. Ciśnienie na pompie podniosłem na ori zaworku, ale wbiłem go duuużo mocniej ok.0,5mm. W pompie jeszcze nic nie zmieniałem oprócz boost pina. turbo k24 1,1bara. Najwięcej czasu zajeła mi regulacja kąta wtrysku. Rozrząd na słuch a potem kilka dni po kawałeczku przesuwałem dźwignię wyprzedzenia kąta wtrysku aż do zadowalającego stanu. Nadal korzystam z silownika zmiany kąta wtrysku działa jak w aaz. Pali idealnie jedyny mankament z którym nauczyłem się już żyć to szarpanie w zakresie 1600-1800rpm.
Ze spalaniem trudno powiedzieć teraz było ok 6l, ale podejżewam że ostatnio dużo paliwa mi uciekało przez wężyki przelewowe. Na początku jak wsadziłem obecnego 1z palił ok 5l w cyklu mieszanym.


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości