Nierówna praca na biegu jałowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Nierówna praca na biegu jałowym
Witam ponownie, właśnie postanowiłem zrobić ponowne podejście do tego silnika zwłaszcza że ostatnio pompa wtryskowa zaczęła się pocić i padła jakaś świeca. Wymontowałem pompę i świece żarowe. Stwierdziłem że spróbuję wykręcić wszystkie wtryski i dam je do sprawdzenia gościowi który będzie mi robił pompę. I teraz tak 1 2 i 3 wtrysk poszły bez problemu, natomiast 4 (jeden z tych który był wykręcany przez serwis boscha w maju) był tak zapieczony że odkręcałem go 2 godziny (kawałek w lewo, w prawo i tak w kółko). Teraz pojawił się następny problem, nie mogę wyjąć z gniazda wtryskiwacza podkładki termicznej, jest tak zapieczona że masakra, lałem WD40, próbowałem wytargać zakrzywionym gwoździem i ani drgnie. Panowie jak to ruszyć?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nierówna praca na biegu jałowym
faradek, spróbuj za pomocą małego młoteczka i tępego wybijaka.Opukaj ją delikutaśnie dookoła,żeby nagar puścił.Powinno się udać
Nierówna praca na biegu jałowym
Do ręki stożek, lekko wbijamy w otwór podkładki i ruszamy na boki, wyjdzie bez problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości