mk2 sanie :)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
siararst
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lis 11, 2010 18:04
Lokalizacja: STALOWA WOLA

mk2 sanie :)

Post autor: siararst » czw gru 02, 2010 21:06

Witam chciałbym zapytać czy ssanie w mk2 1.6tdi sb rok 91 jest automatyczne czy trzeba je załączać ręcznie :) Bo w moim golfie gdy podciągam te wajchę to nic się nie dzieje :) Bardzo proszę o odpowiedzi i oczywiście pozdrawiam VW Maniaków :)



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

mk2 sanie :)

Post autor: kret077744 » czw gru 02, 2010 21:33

może bardziej Ci klekocze ?? zmienia sie praca silnika ?? w kazdym razie w 1.6 nie było automatycznego ssania.
musiałbyś sprawdzić poprawność działania linki i dzwigienki z tyłu pompy (ogólnie narazie czy dobrze działa)


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
siararst
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lis 11, 2010 18:04
Lokalizacja: STALOWA WOLA

mk2 sanie :)

Post autor: siararst » pt gru 03, 2010 10:44

Jak podciągnę tą wajchę to bardziej klekocze i tak jak by ciszej chodził silnik :)Ale obrotów nie zwiększa :)



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

mk2 sanie :)

Post autor: pitru » pt gru 03, 2010 11:00

Ustaw dobrze kąt wtrysku.


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

mk2 sanie :)

Post autor: kret077744 » pt gru 03, 2010 11:13

Jak podciągnę tą wajchę to bardziej klekocze i tak jak by ciszej chodził silnik
ssanko bynajmniej działa, jesli zbyt telepie rano silnikiem, to kwestia doregulowania.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
siararst
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lis 11, 2010 18:04
Lokalizacja: STALOWA WOLA

mk2 sanie :)

Post autor: siararst » pt gru 03, 2010 11:15

Właśnie telepie ale po chwili jest dobrze :) w takim razie wystarczy wyregulować :)??? A W innym golfie u kumpla zwiekszał obroty :) postaram sie wyregulować i powinno byc dobrze :)



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

mk2 sanie :)

Post autor: kret077744 » pt gru 03, 2010 12:49

Własnie sa dwa typy działania ssania, jedne podnoszą obroty, drugie przyspieszając kąt, dlatego bardziej klekocze. Ja też mam ten drugi typ i ten sam problem, że jak odpale na mrozie to jakby miaał za mało tego ssania, lekko mu gazu daje wtedy żeby wyrównać obroty, ale po chwili chodzi tak jak powinien na ssaniu, podejrzewam wtryski, i czeka mnie ich wymiana, chyba końcówki kupie już od merca, bo planuje grubsze kręcenie tego silnika, z takim planem go poskładałem. Ale może ktoś wie lepiej czego by to był objaw ?? może własnie dobre wyregulowanie ??
wydatek resztkowy, dawka, obroty jałowe jak i ssanie wydaje mi sie być dobrze wyregulowane, kwestia 15s jak na mrozie by chodził na dobrych obrotach, tak to jakby miał za mało..
chyba że to wina zbyt późnego kąta.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

mk2 sanie :)

Post autor: anaba255 » pt gru 03, 2010 14:56

Zimny silnik normalne.
Drugie, to mogą swiece grzać jeszcze po uruchomieniu, alternator wytwarza wtedy więcej prądu i stawia opór silnikowi. Mam to samo, widze po wskaźniku ładowania.



Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

mk2 sanie :)

Post autor: palel36 » pt gru 03, 2010 18:13

siararst pisze:Bo w moim golfie gdy podciągam te wajchę to nic się nie dzieje
na pompie można ustawiać obroty na wyciągniętym przyspieszaczu
mi się wydaje że zawsze ta wajcha przyspieszała kąt, a z obrotami to różnie jeśli nie rosną to albo na pompie jest źle ustawione albo wtryski



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

mk2 sanie :)

Post autor: bongo » pt gru 03, 2010 18:40

palel36 pisze:mi się wydaje że zawsze ta wajcha przyspieszała kąt, a z obrotami to różnie jeśli nie rosną to albo na pompie jest źle ustawione albo wtryski
Kąt przyspiesza i owszem,ale czy obroty rosły było uzależnione od modelu pompy.Raczej w dieslach i 1V rosły,w reszcie zmieniał się tylko kąt i bardziej metalicznie pracował silnik.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

mk2 sanie :)

Post autor: Michał_1977 » pt gru 03, 2010 19:41

siararst pisze: 1.6tdi sb rok 91
Nie ma takich silników :chytry:
siararst pisze:A W innym golfie u kumpla zwiekszał obroty
Kumpel ma nowszy typ pompy,czyli wyposażoną w przyspieszacz kąta wtrysku ze zwiększeniem prędkości obrotowej silnika,a Ty masz sam przyspieszacz kąta wtrysku.
Jeżeli Twoja pompa nie posiada długiej śruby ze sprężynkami,oznaczonej zieloną strzałką,to nie mam mowy o zwiększeniu obrotów :bajer:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

mk2 sanie :)

Post autor: palel36 » pt gru 03, 2010 20:55

bongo pisze:Raczej w dieslach i 1V rosły,w reszcie zmieniał się tylko kąt i bardziej metalicznie pracował silnik.
ja mam SB i obroty rosną



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

mk2 sanie :)

Post autor: bongo » pt gru 03, 2010 21:53

palel36 pisze:ja mam SB i obroty rosną
A ja miałem SB i nie rosły :bajer:
Mówię że zależy od pompy,na forum były nawet numery tych pomp,może poszukam jak mi się będzie chciało :bajer:
Chciało mi się:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=66515" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

mk2 sanie :)

Post autor: xxxGlaDxxx » pt gru 03, 2010 22:37

Mam SB 91 rok i miałem JP 87 rok i w obydwóch silnikach obroty rosły razem z wyciągnięciem przyspieszacza, no ale np. kupiłem Passata JR-a 87 rocznik (na swapa słupka do mk2) i wyciągając przyspieszacz nic sie nie nie działo poza zmianą dźwięku silnika :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości