Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zielak80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr paź 07, 2009 10:21
Lokalizacja: Tychy

Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore

Post autor: zielak80 » ndz lis 28, 2010 12:50

Witam mam taki problem z golfikiem GTD 1991 r. Jak pokonam dystans 20 lub wiecej km i wyłącze silnik a potem znów zapale go, kontrolka świeć się zapala. Posiadam też golfa z rocznika 1989 D i nie mam takich problemów. Chciałbym dodać, że problemy mam też z ssaniem, bo jak zapale na zimnym silniku to ssanie chowa się, dlatego zawsze podkładam pudełko zapałem.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore

Post autor: Haki » ndz lis 28, 2010 17:32

Świece nie grzeją === tylko testowany jest sam ich układ... i nic poza tym.. oczywiście mówię o Twojej sytuacji - gdy silniczek jest ciepły już ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore

Post autor: PinkFloyd » ndz lis 28, 2010 17:36

Haki pisze:Świece nie grzeją === tylko testowany jest sam ich układ... i nic poza tym.. oczywiście mówię o Twojej sytuacji - gdy silniczek jest ciepły już ...
w AAZ i 1Y świece grzeją jak temp. płynu jest poniżej 64st i podgrzewaja komory po odpaleniu silnika przez 2,5 min w zależności co będzie szybciej czy wzrost temp. do 64st czy upływ czasu 2,5 min. Jak temp. jest powyżej 64 st. kontrolka sie nie powinna zaświecić, albo masz walniety czujnik albo standardowo pada moduł dogrzewania który się zastępuje tym http://www.demm.mironet.pl/demm_1s4vw.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
AAz i 1Y to zupelnie inna bajka niz TDI. W AAz i 1Y w niektórych egzemplarzach świece wstępnie podgrzewaja układ juz po otwarciu i zamknięciu drzwi kierowcy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore

Post autor: Haki » ndz lis 28, 2010 17:39

PinkFloyd rzeczywiście przyznaję rację ... źle popatrzyłem na post autora ... :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

zielak80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr paź 07, 2009 10:21
Lokalizacja: Tychy

Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore

Post autor: zielak80 » ndz lis 28, 2010 19:48

Dzieki za odpowiedz :pub: . Mam jeszcze jeden problem z ssaniem? Zna ktoś rozwiązanie na ten problem?



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore

Post autor: karol8114 » ndz lis 28, 2010 19:54

W pompie na przyspieszaczu jest rolka prowadząca wraz ze sprężyną która odpowiada za zablokowanie w danej pozycji, widocznie sprężyna poszła się ...



zielak80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr paź 07, 2009 10:21
Lokalizacja: Tychy

Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore

Post autor: zielak80 » pn lis 29, 2010 13:24

Dzięki jesteś wielki :pub:



mono_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 22:48
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore

Post autor: mono_ » pn lis 29, 2010 16:32

kontrolka swiec swieci rowniez jak masz blad immobilajzera.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 221 gości