Po odpaleniu sieczkobrzęka kopci z bagnetu oleju itp ... ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Po odpaleniu sieczkobrzęka kopci z bagnetu oleju itp ... ?
Czy to znaczy że silnik musi sie szykowac do kapitalki,?jak zmieżyć ciśnienie,robił to ktoś? albo na czym polega pomiar ciśnienia w cylindrach...odręce korek wlewu oleju podczas pracy klekota i idą oparty jak z klusek przy niedzielnym obiedzie...
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
DDR Pomiar robi się za pomocą manometru. Robisz to najlepiej jak silnik jest zimny tak zrańca. Odkrecasz 1 wtrys wkręcasz ten manometr i kręcisz rozrusznikiem (bez grzania świeć) i tak 4 (bo są cztery wtryski ) i już masz ciśnienie zmierzone. W dieslach spod korka oleju chucha sobie powietrze to normalne ale nie za duzo. Do kapitalki się szykujesz jak bierze dużo oleju i jest słaby (jak na 5 biegu podjeżdzasz pod górkę a autko nie może i musisz zmienić na niższy bieg). Kapitalka to do wymiany uszczelki uszczelniacze, pierścienie, panewki (korbowe i glówne), hydrosztosy, zawory nieraz robota glowicy (planowanie głowicy, frezowanie gniazd zaworowych, zmiana prowadnic) i co najgorsze szlif cylindrów (robi się jak są duże wręby na cylindrach). Opisz co się dzieje z autkiem to napewno ktoś pomoże.
[ Dodano: 15 Maj 2006 17:57 ]
Jak już powietrze hula z bagnetu to silnik ma już przedmuchy, remont by się przydał. Ja bym Ci proponował na początek (jak nie masz kasy i nie ma wrebów na cylindrach i glowica git) wymienić pierścienie (ok 180 zł) panewki główne (ok 140 zł) uszczelniacze (simeringi są chyba trzy ) uszczelkę głowicy, miski olejowej i klawiatury.
[ Dodano: 15 Maj 2006 17:57 ]
Jak już powietrze hula z bagnetu to silnik ma już przedmuchy, remont by się przydał. Ja bym Ci proponował na początek (jak nie masz kasy i nie ma wrebów na cylindrach i glowica git) wymienić pierścienie (ok 180 zł) panewki główne (ok 140 zł) uszczelniacze (simeringi są chyba trzy ) uszczelkę głowicy, miski olejowej i klawiatury.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- damian24
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
- Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
- Kontakt:
Planowanie głowicy u sprawki 40 zł , koncowki wtryskow ok 40 zł szt, zawory ok 25zł szt, szklanki-prowadnice-uszczelniacze ok 300zł, mechanior wział 200 zł. Do tego uszczelki, siemeringi, olej, filtry, płyn chłodniczy. Nie wiem czy wszystko i czy ceny sie nie pozmieniały bo remoncik był robiony prawie rok temu. Wszedzie pisałem ok bo nie bardzo pamietam. Wiem tylko ze inwestycja jest dosc duza.
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Dziękóweczka.....teraz tylko trza silnik dorżnąć na maxa... i pogadać z kumplem z klasy na temat wsadki 1.9tdi tylko kasy narazie brak :/
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
powiem ci jak go dobic jak jestes na tym etapie
odpal go na zimnym i w pedzel mu odrazu jak wystartujesz z osiedla
pozniej przeciagaj go na jakiejs prostej do konca az bedzie wył jak polonez w amoku
a pozniej go szybk zgas
tak z tydzien i bedzie po TD
zeby TDI wsadzic wydasz sporo siana ale bedzie za to przyzwoicie spalal i smigal
odpal go na zimnym i w pedzel mu odrazu jak wystartujesz z osiedla
pozniej przeciagaj go na jakiejs prostej do konca az bedzie wył jak polonez w amoku
a pozniej go szybk zgas
tak z tydzien i bedzie po TD
zeby TDI wsadzic wydasz sporo siana ale bedzie za to przyzwoicie spalal i smigal
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 83 gości