Po wymianie strumienicy wyraźnie wolniejszy - TDI 90 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie strumienicy wyraźnie wolniejszy - TDI 90 KM
Witam. Wczoraj wymieniłem strumienice w golfie III tdi 90 KM.
Gość powiedział że po tym będzie bardziej dynamiczny, cichszy i będzie mniej palił.
Niestety ale ja odczuwam spadek mocy, może trochę cichszy jest ale wyraźnie coś osłabł zwłaszcza jak na trójce wciskam gaz do dechy to jakoś tak muli.
Może ktoś miał podobny problem?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Gość powiedział że po tym będzie bardziej dynamiczny, cichszy i będzie mniej palił.
Niestety ale ja odczuwam spadek mocy, może trochę cichszy jest ale wyraźnie coś osłabł zwłaszcza jak na trójce wciskam gaz do dechy to jakoś tak muli.
Może ktoś miał podobny problem?
Z góry dzięki za odpowiedź.
no tak ale ja jestem zdania ze to co fabryczne powinno być, wiec jak ta strumienica była seryjnie montowana to po prostu chciałbym aby tam była
Aha, zapomniałem napisać że jak już ją wymienił to kazał odpalić, no to ja kilka razy dodałem gazu i nagle silnik zaczął nierówno chodzić , no to go od razu wyłączyłem.
Gość powiedział że to się komputer przestawił na nowe parametry.
Ile w tym wszystkim prawdy to nie wiem.
Poradźcie co z tym zrobić?
Iść reklamować?
A może jej dobrze nie zaspawał i jest nieszczelna?
Aha, zapomniałem napisać że jak już ją wymienił to kazał odpalić, no to ja kilka razy dodałem gazu i nagle silnik zaczął nierówno chodzić , no to go od razu wyłączyłem.
Gość powiedział że to się komputer przestawił na nowe parametry.
Ile w tym wszystkim prawdy to nie wiem.
Poradźcie co z tym zrobić?
Iść reklamować?
A może jej dobrze nie zaspawał i jest nieszczelna?
- anton:-)
- Gadatliwa bestia
- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
- Kontakt:
Moze nie byłes u dobrego mechanika tylko u kowala bo ich w naszym kraju nie brakuje
[ Dodano: 15 Maj 2006 22:37 ]
Pojedz na dobrą stacje diagnostyczną moze trzeba zresetowac softa w twoim samochodziku??Moze miec błedy? i jeszcze małe pytanko skąd masz pewność ze strumienica którą zapodałes jest taka sama jak orginał, wystarczy że bedzie miała mniejsze odprowadzenie spalin i już ci bedzie fure muliła
[ Dodano: 15 Maj 2006 22:37 ]
Pojedz na dobrą stacje diagnostyczną moze trzeba zresetowac softa w twoim samochodziku??Moze miec błedy? i jeszcze małe pytanko skąd masz pewność ze strumienica którą zapodałes jest taka sama jak orginał, wystarczy że bedzie miała mniejsze odprowadzenie spalin i już ci bedzie fure muliła
G R U P A L U B E L S K A
- anton:-)
- Gadatliwa bestia
- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
- Kontakt:
Ja mieszkam troche w innej dzielnicy kraju i u mnie zresetowanie softa i ustawienie na nowo to 50zł, upewnij sie ze ta nowa załozona strumienica ma taka sama zdolnosc wydalania spalin co stara bo jesli jest gorsza to tu masz kolego cała przyczyne
zaduszasz swojego bolida jego własnymi spalinami
zaduszasz swojego bolida jego własnymi spalinami
G R U P A L U B E L S K A
Moje pytanie
Gdzie w golfie MK.3 TDI 90 PS. jest strumienica ????? katalizator owszem jest wystarczy go wybić i po bólu nie trzeba nawet rurki wstawiać bo jest cicho i tak po drugie jak przegazujesz na silniku bez obciążenia to ci ciśnienie oleju podstawia popychacze na zaworach i silnik gubi pracę PS: tak w ogóle diesel nie lubi kręcenia bez obciążenia więc nie depcz go powyżej 3500 na biegu jałowym bo ci się przekręci. i nie ma potrzeby resetowania kompa po tym fakcie a przytkany wydech potrafi skutecznie wyhamowac ci gazy spalinowe---> Turbo---> a co za tym idzie moc na wyższych obrotach. Mam nadzieję że już masz jasność.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Dobre.. za chwile bedzie pytal co ile km sie magnetyzery wymienia bo tez poprzedni mowil ze seryjneinek01 pisze:golftdi pisze:no tak ale ja jestem zdania ze to co fabryczne powinno być, wiec jak ta strumienica była seryjnie montowana to po prostu chciałbym aby tam była
Kto Ci powiedzial ze byla seryjnie montowana ? Poprzedni wlascieciel ?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
kompa resetuje sie przed odłączenie ujemnej klemy, potem 10 minut biegu jałowego i 10 minut jazdy.
[ Dodano: Wto Maj 16, 2006 13:37 ]
[ Dodano: Wto Maj 16, 2006 13:37 ]
magnetyzerów sie nie wymienia tylko smaruje wd40....Dobre.. za chwile bedzie pytal co ile km sie magnetyzery wymienia
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Dobrze gada.. dac mu punktainek01 pisze:Przydal by sie dzial HUMOR do ktorego mozna by przenosic takie tematy
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości