Nieszczelny wtryskiwacz..?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

FYM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lut 19, 2005 11:43
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Nieszczelny wtryskiwacz..?

Post autor: FYM » sob mar 18, 2006 12:27

Zauważyłem,że na połączeniu (w miejscu skecenia wtryskiwacza nie z głowicą tylko w połowie wtryskiwacza ) jest odrobinę ropy...można dokęcić samemu taki wtrysk czy trzeba lecieć do mechanika. jedynym niepokojącym objawem poza ropką to jest to ze zeby odpalic auto po np 24 h trzeba troche pokręcić- czyżbyzapowietrzenie przez ten wtrysk ? poza tym rakieta....



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob mar 18, 2006 12:31

dokrecac samemu troche niepolecane chyba ze masz klucz dynamometryczny i pod odpowiednia sila go dokrecisz bo na oko raczej sie nieda



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob mar 18, 2006 15:10

sprawdz najpierw wezyki powrotu paliwa zanim zaczniesz krecic


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob mar 18, 2006 17:16

mnie też leciało w tym miejscu. dop....liłem to kluczem na maxa ale niewiele dało. czasem w obsadzie wtryskiwacza ( tak sie chyba to nazywa ) robią sie wżery i można to przeszlifować delikatnie albo wymienić na niecieknące. samemu niebardzo można to zrobić bo trza wyjąć całość, rozebrać a potem ustawić ciśnienie i założyć na nową podkładkę.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » pn mar 20, 2006 09:17

Miałem podobną sytuację -mokry wtryskiwacz i zapach ropy w środku auta. Przyczyną był wężyk powrotu paliwa. Zdjęłem go z wtryskiwacza obciołem o 0.5cm założyłem i jest sucho i nie czuć już ropy, pali też dobrze. Jak nie pomoże to dokręć wtryskiwacz, ale myślę, że to wężyk powrotu.



Awatar użytkownika
vszywiec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob sty 29, 2005 01:05
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: vszywiec » pn mar 27, 2006 23:17

mialem tak samo poniewaz wymienailem koncowki wtryskow i jeden mi ciekl na laczeniu wiec wykrecilem go i dokrecielem na maxa ale nei pomogleo to wzilem specjalny klej do gwintow (LOXICTE chyba tak to sie pisze ) skleilem i jest oki


sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922

FYM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lut 19, 2005 11:43
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: FYM » wt mar 28, 2006 10:44

węzyki wymieniłem na nowe ...ale to jednak na złączeniu leci...no nic zobaczymy co to będezie dalej jesli sie pogorysz pojade do pompiarza nie rozkręca i uszczelnia... aha jesli sam zacznę dokręcać to czy nie rozreguluje wtryskiwacza, czy reguluje sie sama końcówką??? :blush: ?


www.eeltown.prv.pl

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt mar 28, 2006 11:00

reguluje sie samą końcówką ( takie blaszki są i sprężunka) więc nie ma problemu. i jak sam zaczniesz dokręcać to uważaj żebyś czasem nie wykręcił gwintu z głowicy. ja miałem kilka razy dokręcany i nic nie dało. trza albo przeszlifować albo wymienić obsadę na niecieknącą


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

FYM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lut 19, 2005 11:43
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: FYM » wt mar 28, 2006 15:04

z tego co patrzyłem to obsada wtryskiwacza jakies 20 zł do vw..

[ Dodano: Wto Mar 28, 2006 16:09 ]
...trzeba strasznej wiedzy i umiejętnośći żeby samemu wykręcić wtryskiwacz ..wymienic obsadę i wkrecić go z odpowiednim momentem i nowa podkładką ??? mam klucz dymano..metryczny :) i podkładki jest szansa na powodzenie ?

[ Dodano: Pią Kwi 07, 2006 10:18 ]
wykręciłem wtryskiwacz ...rozkeciłem go i usczelniłem...dokręcanie nie ma sęsu bo poprostu koroduje gwint i trzeba go inaczej uszczelnić. potem nowa podkładka termiczna klucz dymanometryczny i po robocie 300 km i nic nie cieknie
----post zamykam-----


www.eeltown.prv.pl

mwmw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 14:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mwmw » ndz maja 14, 2006 18:53

Leci mi czarna maź spod wtryskiwacza (zmieniałem uszczelke pod głowicą , mechanior planował i sprawdzał wtryski i po takiej informacji tylko zamontowałem i odpaliłem).
Jutro muszę znaleźć klucz chyba 27 i chciałem dokręcić - ale tu takie teorie , że proszę o poradę jak to samemu najlepiej zrobić.


mwmw

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz maja 14, 2006 20:35

kolego, jeżeli ci auto pali i nic sie nie dzieje to nie ruszaj. ta maź to pewnie smar, którym sie smaruje gwint przed wkręceniem wtrysku


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » pn maja 15, 2006 23:05

zaprzal pisze:sprawdz najpierw wezyki powrotu paliwa zanim zaczniesz krecic
Dokładnie tak najpierw zrób ja dzisiaj wróciłem z trasy swoim autkiem i po otworzeniu maski ztwierdziłem ze oszczelki pod pokrywa zaworów do wymiany lecz po dok. analizie zobaczyłem główny przewód od powrotu pekniety i dlatego sie pojawił syf na pokrywie zaworów i głowicy.Wymieniłem przewody umyłem silnik i jest git


G R U P A L U B E L S K A

mwmw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 14:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mwmw » czw maja 18, 2006 17:14

Mam jeszcze pytanko (niejako związane z tematem).Rozebrałem wtryskiwacz i było duzo brudu "syfu" , po oczyszczeniu wszystko pracuje należycie . Pytanie brzmi : czy można dolac troche mixolu (ile?) aby zapobiegać na przyszłość takim zanieczyszczeniom.


mwmw

zbycho_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 11:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: zbycho_s » pt maja 19, 2006 10:32

Jeśli mówimy już o wtryskiwaczach i ich dokręcaniu to mam taki problem. W głowocy w miejscu, w którym wkręca się wtryskiwacz pod podkładką termiczną jest mała "wyrwa, uszkodzenie", które może (chyba) powodować jakieś spadki ciśnienia w cylindrze (Jak wykręcę wtryskiwacz to nie mogę wyjąc tej podkładki, tak jest zapieczona). Była tu przestroga o możliwości wykręcenia z głowicy gwintu na wtryskiwacz.
Mam pytanie, czy ten gwint na wtryskiwacz jest wymienialny i czy da się to zrobić bez mechanika. A może nie warto się tym przejmować.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: kkronos i 185 gości