Po wymianie strumienicy wyraźnie wolniejszy - TDI 90 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Po wymianie strumienicy wyraźnie wolniejszy - TDI 90 KM

Post autor: golftdi » pn maja 15, 2006 22:03

Witam. Wczoraj wymieniłem strumienice w golfie III tdi 90 KM.
Gość powiedział że po tym będzie bardziej dynamiczny, cichszy i będzie mniej palił.
Niestety ale ja odczuwam spadek mocy, może trochę cichszy jest ale wyraźnie coś osłabł zwłaszcza jak na trójce wciskam gaz do dechy to jakoś tak muli.


Może ktoś miał podobny problem?

Z góry dzięki za odpowiedź.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn maja 15, 2006 22:05

miale to samo wywal to i zapodaj rurke



golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » pn maja 15, 2006 22:17

no tak ale ja jestem zdania ze to co fabryczne powinno być, wiec jak ta strumienica była seryjnie montowana to po prostu chciałbym aby tam była ;)
Aha, zapomniałem napisać że jak już ją wymienił to kazał odpalić, no to ja kilka razy dodałem gazu i nagle silnik zaczął nierówno chodzić , no to go od razu wyłączyłem.
Gość powiedział że to się komputer przestawił na nowe parametry.
Ile w tym wszystkim prawdy to nie wiem.
Poradźcie co z tym zrobić?
Iść reklamować?
A może jej dobrze nie zaspawał i jest nieszczelna?



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » pn maja 15, 2006 22:32

Moze nie byłes u dobrego mechanika tylko u kowala bo ich w naszym kraju nie brakuje :-)

[ Dodano: 15 Maj 2006 22:37 ]
Pojedz na dobrą stacje diagnostyczną moze trzeba zresetowac softa w twoim samochodziku??Moze miec błedy? i jeszcze małe pytanko skąd masz pewność ze strumienica którą zapodałes jest taka sama jak orginał, wystarczy że bedzie miała mniejsze odprowadzenie spalin i już ci bedzie fure muliła


G R U P A L U B E L S K A

golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » pn maja 15, 2006 22:46

No właśnie to nie mechanik tylko gość zajmuje się tłumikami
A może orientujesz się gdzie można zresetować softa i jaki mniej więcej jest to koszt?
Co do strumienicy to nie wiem czy to jest ta sama, chyba na pewno nie bo oryginalna jest pewnie dużo droższa.



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » pn maja 15, 2006 23:19

Ja mieszkam troche w innej dzielnicy kraju i u mnie zresetowanie softa i ustawienie na nowo to 50zł, upewnij sie ze ta nowa załozona strumienica ma taka sama zdolnosc wydalania spalin co stara bo jesli jest gorsza to tu masz kolego cała przyczyne :bigok:
zaduszasz swojego bolida jego własnymi spalinami


G R U P A L U B E L S K A

golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » pn maja 15, 2006 23:23

wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi, jeszcze ostatnie pytanie, może ktoś jest z Krakowa i wie gdzie sprawdzić i ustawić kompa?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn maja 15, 2006 23:50

golftdi pisze:Wczoraj wymieniłem strumienice w golfie III tdi 90 KM.
a gdzież to ta strumienica się znajduje, że sie ja wymienia?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Moje pytanie

Post autor: zenonpl » wt maja 16, 2006 00:14

Gdzie w golfie MK.3 TDI 90 PS. jest strumienica ????? katalizator owszem jest wystarczy go wybić i po bólu nie trzeba nawet rurki wstawiać bo jest cicho i tak po drugie jak przegazujesz na silniku bez obciążenia to ci ciśnienie oleju podstawia popychacze na zaworach i silnik gubi pracę PS: tak w ogóle diesel nie lubi kręcenia bez obciążenia więc nie depcz go powyżej 3500 na biegu jałowym bo ci się przekręci. i nie ma potrzeby resetowania kompa po tym fakcie a przytkany wydech potrafi skutecznie wyhamowac ci gazy spalinowe---> Turbo---> a co za tym idzie moc na wyższych obrotach. Mam nadzieję że już masz jasność.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt maja 16, 2006 11:55

golftdi pisze:no tak ale ja jestem zdania ze to co fabryczne powinno być, wiec jak ta strumienica była seryjnie montowana to po prostu chciałbym aby tam była
:panna:
Kto Ci powiedzial ze byla seryjnie montowana ? Poprzedni wlascieciel ?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt maja 16, 2006 13:33

inek01 pisze:
golftdi pisze:no tak ale ja jestem zdania ze to co fabryczne powinno być, wiec jak ta strumienica była seryjnie montowana to po prostu chciałbym aby tam była
:panna:
Kto Ci powiedzial ze byla seryjnie montowana ? Poprzedni wlascieciel ?
Dobre.. za chwile bedzie pytal co ile km sie magnetyzery wymienia bo tez poprzedni mowil ze seryjne :rotfl:

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 16, 2006 13:36

kompa resetuje sie przed odłączenie ujemnej klemy, potem 10 minut biegu jałowego i 10 minut jazdy.

[ Dodano: Wto Maj 16, 2006 13:37 ]
Dobre.. za chwile bedzie pytal co ile km sie magnetyzery wymienia
:rotfl: magnetyzerów sie nie wymienia tylko smaruje wd40....


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt maja 16, 2006 14:02

Przydal by sie dzial HUMOR do ktorego mozna by przenosic takie tematy ;)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt maja 16, 2006 14:04

inek01 pisze:Przydal by sie dzial HUMOR do ktorego mozna by przenosic takie tematy ;)
Dobrze gada.. dac mu punkta ;)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 193 gości