Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tzebrowski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)

Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.

Post autor: tzebrowski » pt lis 26, 2010 09:33

Witam

Czy rozwarstwiona uszczelka pod głowicą (brak sprężania?) może być powodem tego, że samochód nie chce odpalić ?

Pozdrawiam
tz



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.

Post autor: Michał_1977 » pt lis 26, 2010 09:50

Oczywiście,że tak,tylko skąd wiesz,że się rozwarstwiła? Zdejmowałeś już głowicę? :bajer:
W TDI pod głowicą jest metalowa uszczelka,która składa się z 3 warstw blachy-grubszej w środku i dwóch cienkich na zewnątrz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tzebrowski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)

Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.

Post autor: tzebrowski » pt lis 26, 2010 09:58

Tak, głowica jest zdjęta. Na początku myślałem, że to dwie uszczelki :), jednak po bliższym spojrzeniu zauważyłem ze to jedna rozwarstwiona uszczelka. Poszerze temat. Otóż jakiś czas temu rozbiegał mi się silnik :(, wskoczył na obroty (zamknął obrotomierz), zadymił okolice:) i stanął. Czy jedynym powodem tego, że nie pali może być jedynie ta rozwarstwiona uszczelka?

Pozdrawiam
tz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.

Post autor: Michał_1977 » pt lis 26, 2010 10:20

tzebrowski pisze: jednak po bliższym spojrzeniu zauważyłem ze to jedna rozwarstwiona uszczelka.
Czytałeś to co pisałem wyżej? :bajer:
Patrz
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tzebrowski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)

Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.

Post autor: tzebrowski » pt lis 26, 2010 10:32

Źle zrozumiałem to co napisałeś (myślałem że masz na myśli 3 połączone warstwy :), taka natura). Sprawa się komplikuje, chociaż dodam, że jedna z warstw jest jakby wykrzywiona między łączeniami na cylindry. Proszę mi powiedzieć czy planowanie głowicy jest obowiązkowe przed założeniem nowej uszczelki ?

Pozdrawiam tz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.

Post autor: Michał_1977 » pt lis 26, 2010 12:56

Pod metalową uszczelkę koniecznie trzeba głowicę zabielić.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości