[mk1] przekładka silnika jr z mk2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr lis 24, 2010 16:54

witam pany :bigok: zaczołem przekładke i pierwsze spostrzeżenia łapa od rozrządu w mk1 jest troche inna niż mocowanie pompy w mk2 trzeba ucinac :grin:
Obrazek Obrazek
na pierwszym zdieciu u góry mk2 na dole mk1
-dobra nastepna sprawa to taka ze w mk1 poducha jest złaczona z mocowaniem pompy :grrr: co za soba niesie sciaganie paska rozrządu i pompy :panna: ,niewiem jak to poskładam poznaczyłem na kołach zębatych ,odkreciłem napinasz, wszystko sie poknociło,jutro zakładamy pasek zobaczymy czy jak napinacz naciagne to mi sie znaki pokryja,a co do pompy panowie,to jak ja założę to sobie sam ustawie czy niema takiej opcji :helm:
-trzecia sprawa to poduche na łapie rozrzadu trzeba wyciskac do zmiany, bo samemu tego nie zrobicie,a lepiej wymienic jak wszystko na stole bo potem moze byc problemo
no dobra pierwszy dzien za soba,jutro jade wyciskac i wciskac :grin: poduche a potem składanie,złoże ten pasek i obrócę kołami czy zawory nie blokuja sie na tłokach :helm:
może co niektórym wyda sie to smieszne ze takie problemy,ale niestety nie mam odpowiedniego sprzetu do takich rzeczy



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: twromek » śr lis 24, 2010 21:29

Łapę masz w sumie dobrą, tylko żeby jej nie docinać to potrzeba innej łapy na alternator. Możesz ją podocinać i będzie ok. Co do paska, to nie rozumiem Twojego problemu, ustawiasz wszystko na zero, zakładasz pasek, naciągasz, dokręcasz koło na wałku momentem i gotowe. Tak na marginesie to wywal z tej łapy co przyjdzie tą jakby kwadratową dolną nakrętkę do której się przykręca pompę.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » czw lis 25, 2010 08:47

twromek pisze:Co do paska, to nie rozumiem Twojego problemu
nie problem z paskiem, damy rade :helm: ,ja tylko opisałem ze trzeba sciagac cały rozrzad do wymiany silnika ,a dla niekrórych to problem,nie ukrywam ze nie jest mi wesoło



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: twromek » czw lis 25, 2010 10:38

Poszukasz na forum to znajdziesz co i jak, wszystko też jest opisane w książkach serwisowych.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: JABcok20 » czw lis 25, 2010 14:23

jak kupiłem swojego to nie chciałem ściągać pompy to przespawałem ten uchwyt, ale później i tak przekładałem wszystko od nowa więc szkoda czasu, zdjęcie i założenie pompy to jedyne i najlepsze wyjście, i to wcale nie jest takie skomplikowane jak się wydaje...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob lis 27, 2010 06:42

siemka ,rozrzad poskładany :bigok: a problem był dlatego ze miałem silnik bez skrzyni,i wszystko ustawione na poznaczonych punktach :helm: ,wczoraj skrzynie poskładałem ,ustawiłem na 0 i byłem w szoku :panna: wszystko pasowało, AHA PANOWIE JAK MAM ZDUP....NY KĄT WTRYSKU TO SAMOCHÓD ODPALI BEZ PROBLEMÓW



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: Michał_1977 » sob lis 27, 2010 08:17

PROXII pisze:JAK MAM ZDUP....NY KĄT WTRYSKU TO SAMOCHÓD ODPALI BEZ PROBLEMÓW
To zależy w jakim stopniu :bajer:
Jeżeli bardzo przestawiony,to nie zapali (zwłaszcza na mrozie).


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz lis 28, 2010 09:40

Michał_1977 pisze:Jeżeli bardzo przestawiony,to nie zapali (zwłaszcza na mrozie).
Mój GTD
to nie dobrze, bo niemiałem nic poznaczone ,tak ja włożyłem i przykreciłem :helm:



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz lis 28, 2010 13:35

no dobra panowie my tu pitu pitu a silnik już w aucie :grin: a wiec tak problemów z wsadzeniem silnika nie ma praktycznie wcale,jeżeli mamy odpowiednie łapy[łapy od mk2 nie pasują!],bo wiem że od skrzyni jest inna do 4 biegowej a 5 biegowej,najwiecej problemów sprawia ta łapa od rozrządu kilka fotek montażu tej łapy,aha na pierwszej fotce pokazana jest po drobnych modach zeby ja zamontowac
Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob gru 04, 2010 08:54

jr na aucie ,teraz tylko elektrykę ogarnąć i palimy,aha wrzucę jeszcze fotki mocowania silnika w mk1,może sie kiedyś komuś przyda :grin:
łapy skrzyni przednia i tylna
Obrazek Obrazek
łapa od rozrządu
Obrazek
przednia łapa [poduszka]
Obrazek
i cały zestaw do montażu silnika ,ja niestety tych czesci nie miałem i musiałem wszystko kompletowac
Obrazek



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob gru 04, 2010 08:56

sorki za mazidła na ostatniej fotce :helm:



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz gru 05, 2010 07:59

panowie jest problem z grzaniem swiec :helm: wczoraj odpaliłem jr-a ale musiałem grzac swiece prosto z aku,nie znalazłem takiego przekaznika jak mam w mk2,tylko jest w komorze silnika taki przekaznik podpiety na cztery wejscia,jeden kabel idzie od aku,drugi idzie do tego bezpiecznika od swiec i po bokach jakies dwa kabelki białe podpiete,czy w mk1 było inaczej podpiete,i czy przekaznik od swiec był w innym miejscu,aha czy można to jakos obejsc i podpiąc poswojemu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości