zamiana silnika TDI AJM na AUY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

chałek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 23, 2010 14:35

zamiana silnika TDI AJM na AUY

Post autor: chałek » wt lis 23, 2010 19:34

Witam.Posiadam Borę z silnikiem TDI 115km o oznaczeniu AJM. Niestety kupiłem ją z dziurą w bloku (pęknięty korbowód).Nie jestem pewny stanu wnętrza silnika.Mam też poważne wątpliwości co do spawania tak dużej dziury(ok 8cm2) więc wpadłem na pomysł kupna całego silnika.Dostałem propozycję zamiany swojego silnika na cały z dopłatą 1000zł z mojej strony.Problem w tym że ten 2-gi silnik ma oznaczenie AUY a mój AJM.Nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych danych czym różnią się oba modele poza tym że AUY ma więcej niutonowetrów.Ale nie wiem czym to jest spowodowane? Co będę musiał zmienić przy przekładce? Proszę o pomoc i radę co robić!!??



Bora_TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
Lokalizacja: Warszawa

zamiana silnika TDI AJM na AUY

Post autor: Bora_TDI » wt lis 23, 2010 20:18

roznia sie softem w sterowniku stad te dodatkowe Nm



chałek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 23, 2010 14:35

zamiana silnika TDI AJM na AUY

Post autor: chałek » śr lis 24, 2010 08:02

No to mnie podbudowałeś:) Czyli jeśli tylko przełożę silnik to dalej będę miał swoje 285Nm? Dobrze myślę? A poza tym co sądzisz/cie o spawaniu takiej dziury w bloku.Jest to wykonalne? Nie utraci na tym silnik,jeżeli poza dziurą nic się w środku nie stało?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 197 gości