Znikające duże ilości wody i oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Znikające duże ilości wody i oleju
Witam
Problem dotyczy golf z silnikiem 1.9 TD AAZ.
Silnika traci b.duzo wody i oleju po przejechaniu 100-200km.Głowica po remoncie.
Macie jakies pomysły z moze byc nie tak ze traci tyle oleju i wody? turbo puszcza olej?pierscienie?aa silnik na zimnym po odpaleniu pracuje jakby na 3 cylindry, faluje na obrotach i przy tym kopci .Po rozgrzaniu problem zanika .
bede wdzieczny za wszelkie pomysly
Problem dotyczy golf z silnikiem 1.9 TD AAZ.
Silnika traci b.duzo wody i oleju po przejechaniu 100-200km.Głowica po remoncie.
Macie jakies pomysły z moze byc nie tak ze traci tyle oleju i wody? turbo puszcza olej?pierscienie?aa silnik na zimnym po odpaleniu pracuje jakby na 3 cylindry, faluje na obrotach i przy tym kopci .Po rozgrzaniu problem zanika .
bede wdzieczny za wszelkie pomysly
Ostatnio zmieniony ndz lis 21, 2010 12:27 przez GT88, łącznie zmieniany 1 raz.
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Znikające duże ilości wody i oleju
zobacz przy turbie czy olej nie puszcza, świeżo remont głowicy miałeś ?? popękana była czy co sie z nia stało ?? dobrze została dokręcona głowica ?
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Znikające duże ilości wody i oleju
Pewnie mowisz o 1,9TDGT88 pisze:1.8 TD AAZ
profilaktycznie sprawdz, zdejmujac gumowy waz w klsztalcie C laczacy turbine i kolektor dolotowy.GT88 pisze:turbo puszcza olej?
sprawdz czy nie masz luzu na klinie walu ( gibanie )GT88 pisze:silnik na zimnym po odpaleniu pracuje jakby na 3 cylindry, faluje na obrotach i przy tym kopci .Po rozgrzaniu problem zanika .
Uciekajacy plyn to moze byc objawa pekniecia uszczelki pod glowica.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Znikające duże ilości wody i oleju
W oleju jest woda i odwrotnie,czy tylko ubywa jednego i drugiego?
Ile tego dolewasz,bo to ważne?
Ile tego dolewasz,bo to ważne?
Znikające duże ilości wody i oleju
piotrekgal, auto robili mechanicy niby po regeneracji glowicy wszystko mialo juz byc ok ...takze nie mam pojecia czy jest dobrze dokrecone itd.
Michał_1977, oleju w wodzie nie zauwazylem i odwrotnie ...jezeli chodzi o ubywanie to powiem Ci ze sporo jakis litr moze ciut wicej oleju na 100km i wody rowniez sporo
Michał_1977, oleju w wodzie nie zauwazylem i odwrotnie ...jezeli chodzi o ubywanie to powiem Ci ze sporo jakis litr moze ciut wicej oleju na 100km i wody rowniez sporo
Znikające duże ilości wody i oleju
Z rana ciezko odpala , trzeba trzymac noge na gazie zeby nie zgasł ...dziwne ale auto nie posiada tego ciegna do ssania...jak lekko zalapie temp .to pracuje dobrze lekkie falowanie obrotow...kazdy z wtryskow mokry...jakies pomysly?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Znikające duże ilości wody i oleju
Musiałeś auto oddać do jakiś partaczy. Co do wtrysków, to albo nie dokręcili przewodów wysokiego ciśnienia, albo założyli Ci stare rurki na przelewy. Co do ubywania oleju, nie ma siły albo się wylewa z silnika (zauważył byś to po silniku), albo głowica jest pęknieta/krzywa, słabo/źle dokręcona. No chyba że pierścienie są martwe. Pomiar kompresji + próba olejowa i wtedy będziesz wiedział na czym mniej więcej stoisz. Ja bym im to auto oddał i niech zrobią z nim porządek
Znikające duże ilości wody i oleju
Na szczescie to nie moje autko tylko znajomego , ale chce mu pomoc...auto jutro bede mial w rekach to poatrze co i jak..ile Nm powinna byc dokrecona glowica w AAZ?
Znikające duże ilości wody i oleju
ogolnie to b.ciezko go odpalic ...tak jakby sie zapowietrzal?podczas jazdy czasem poszarpuje ...nagminnie gasnie , praktycznie trzeba caly czas trzymac gaz zeby nie zgasl...jak zgasnie cieply to duzo lepiej odpala niz zimny...zastanawiam sie juz nad wymiana calego kompletenego motoru..
-
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
- Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
- Kontakt:
Znikające duże ilości wody i oleju
Najlepiej to jechać do tego kto robił remont silnika i niech usuwa usterkę na swój koszt, po co ma Twój znajomy płacić za poprawki, skoro wina leży raczej po stronie mechanika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości