Znikające duże ilości wody i oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

GT88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 27, 2007 16:12
Lokalizacja: DLU
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: GT88 » ndz lis 21, 2010 00:07

Witam
Problem dotyczy golf z silnikiem 1.9 TD AAZ.
Silnika traci b.duzo wody i oleju po przejechaniu 100-200km.Głowica po remoncie.
Macie jakies pomysły z moze byc nie tak ze traci tyle oleju i wody? turbo puszcza olej?pierscienie?aa silnik na zimnym po odpaleniu pracuje jakby na 3 cylindry, faluje na obrotach i przy tym kopci .Po rozgrzaniu problem zanika .
bede wdzieczny za wszelkie pomysly
Ostatnio zmieniony ndz lis 21, 2010 12:27 przez GT88, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: kret077744 » ndz lis 21, 2010 00:14

zobacz przy turbie czy olej nie puszcza, świeżo remont głowicy miałeś ?? popękana była czy co sie z nia stało ?? dobrze została dokręcona głowica ?


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: piotrekgal » ndz lis 21, 2010 00:15

GT88 pisze:1.8 TD AAZ
Pewnie mowisz o 1,9TD
GT88 pisze:turbo puszcza olej?
profilaktycznie sprawdz, zdejmujac gumowy waz w klsztalcie C laczacy turbine i kolektor dolotowy.
GT88 pisze:silnik na zimnym po odpaleniu pracuje jakby na 3 cylindry, faluje na obrotach i przy tym kopci .Po rozgrzaniu problem zanika .
sprawdz czy nie masz luzu na klinie walu ( gibanie )

Uciekajacy plyn to moze byc objawa pekniecia uszczelki pod glowica.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 21, 2010 00:25

W oleju jest woda i odwrotnie,czy tylko ubywa jednego i drugiego?
Ile tego dolewasz,bo to ważne?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

GT88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 27, 2007 16:12
Lokalizacja: DLU
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: GT88 » ndz lis 21, 2010 12:30

piotrekgal, auto robili mechanicy niby po regeneracji glowicy wszystko mialo juz byc ok ...takze nie mam pojecia czy jest dobrze dokrecone itd.
Michał_1977, oleju w wodzie nie zauwazylem i odwrotnie ...jezeli chodzi o ubywanie to powiem Ci ze sporo jakis litr moze ciut wicej oleju na 100km i wody rowniez sporo



GT88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 27, 2007 16:12
Lokalizacja: DLU
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: GT88 » pn lis 22, 2010 17:49

jakies pomysly jeszcze ktos ma?



synek16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sie 23, 2008 13:11
Lokalizacja: TSK

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: synek16 » pn lis 22, 2010 18:51

sprawdż podgrzewacz oleju czyli tzw podstawa filtra oleju



GT88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 27, 2007 16:12
Lokalizacja: DLU
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: GT88 » pn lis 22, 2010 19:56

Z rana ciezko odpala , trzeba trzymac noge na gazie zeby nie zgasł ...dziwne ale auto nie posiada tego ciegna do ssania...jak lekko zalapie temp .to pracuje dobrze lekkie falowanie obrotow...kazdy z wtryskow mokry...jakies pomysly?



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: Q_mac » wt lis 23, 2010 11:45

Musiałeś auto oddać do jakiś partaczy. Co do wtrysków, to albo nie dokręcili przewodów wysokiego ciśnienia, albo założyli Ci stare rurki na przelewy. Co do ubywania oleju, nie ma siły albo się wylewa z silnika (zauważył byś to po silniku), albo głowica jest pęknieta/krzywa, słabo/źle dokręcona. No chyba że pierścienie są martwe. Pomiar kompresji + próba olejowa i wtedy będziesz wiedział na czym mniej więcej stoisz. Ja bym im to auto oddał i niech zrobią z nim porządek



GT88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 27, 2007 16:12
Lokalizacja: DLU
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: GT88 » wt lis 23, 2010 16:14

Na szczescie to nie moje autko tylko znajomego , ale chce mu pomoc...auto jutro bede mial w rekach to poatrze co i jak..ile Nm powinna byc dokrecona glowica w AAZ?



GT88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 27, 2007 16:12
Lokalizacja: DLU
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: GT88 » śr lis 24, 2010 23:07

ogolnie to b.ciezko go odpalic ...tak jakby sie zapowietrzal?podczas jazdy czasem poszarpuje ...nagminnie gasnie , praktycznie trzeba caly czas trzymac gaz zeby nie zgasl...jak zgasnie cieply to duzo lepiej odpala niz zimny...zastanawiam sie juz nad wymiana calego kompletenego motoru..



tomecki83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
Kontakt:

Znikające duże ilości wody i oleju

Post autor: tomecki83 » śr lis 24, 2010 23:32

Najlepiej to jechać do tego kto robił remont silnika i niech usuwa usterkę na swój koszt, po co ma Twój znajomy płacić za poprawki, skoro wina leży raczej po stronie mechanika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości