JR a SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
JR a SB
róznica kolego jest włąsnie w tym ze jest icek i we wtryskach SB ma je wieksze
ale jak chcesz modzic to z jr tez da sie sporo wycisnac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
JR a SB
Inne wtryski,inna pompa wtryskowa,inne turbo,w SB turbo chłodzone cieczą + IC...
Było już o tym...![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Było już o tym...
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
JR a SB
Wiem,że było,ale jak czytam to tam chaos jest totalny. każdy rzuca swoim silnikiem i koleś ,co zaczął post z silnikiem JR to otrzymał odpowiedz do SB i 1V
, a o tym JR to mało co konkretnie jest. mi chodzi o zrobienie paru modów. mam już intercooler od 1.8t z audi i teraz pytam o inne ulepszenia
, co i jak bo jestem kompletnym laikiem,a chcę porządnie do sprawy podejść. mam plan podkręcić trochę moc w golfie, tym bardziej ,że jest on w dobrej kondycji
.
MACIE MOŻE JAKIEŚ PROPOZYCJE??? interesują mnie konkrety, nie ukrywam,że bardzo mile widziane są opisy ze zdjęciami![food :food:](./images/smilies/food.gif)
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
MACIE MOŻE JAKIEŚ PROPOZYCJE??? interesują mnie konkrety, nie ukrywam,że bardzo mile widziane są opisy ze zdjęciami
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
JR a SB
miszczu39 pisze: mi chodzi o zrobienie paru modów.
W temacie i pierwszym poście nic nie piszesz o tym...miszczu39 pisze:interesują mnie konkrety
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Poza tym,o modzeniu TD też było wiele tematów- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232" onclick="window.open(this.href);return false;
I jeszcze jedno-co za różnica,czy zaczynasz modzić JR,czy SB?
Modzisz tak samo-w pompie takie same przeróbki,zwiększenie ciśnienia doładowania,intercooler przed chłodnicę itd. Jedynie w 1V różnica jest taka,że pompę trzeba zmienić...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
JR a SB
kolegoMichał_1977, a powiedz mi w czym sie roznia pompy JR od SB oprocz kształtu??
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
JR a SB
Bebechami,czyli wydajnością (podobnie wtryski).lukiskwuki pisze:kolegoMichał_1977, a powiedz mi w czym sie roznia pompy JR od SB oprocz kształtu??
Pompę od SB łatwo jest rozpoznać,bo spod głowiczki wystaje taka cienka zawinięta blaszka.Blaszka taka jest stosowana w kilku grubościach,co także ma wpływ na wydajność.
Tak.Natrysk oleju schłodzonego w chłodniczce nad filtrem,na denka tłoków,daje dodatkowe chłodzenie.PROXII pisze:jak przerobie diesla na tdiesla,to bedzie sie szybciej grzał?
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
JR a SB
no to ja wiem dlaczego jak składałem z dwóch pomp jedną ,korpus z sb a tłoko-rozdzielacz z 1v nie odpalał bo założyłem ta blaszkę ???Michał_1977 pisze:Bebechami,czyli wydajnością (podobnie wtryski).
Pompę od SB łatwo jest rozpoznać,bo spod głowiczki wystaje taka cienka zawinięta blaszka.Blaszka taka jest stosowana w kilku grubościach,co także ma wpływ na wydajność.
w tej z sb zatarł się tłoko-rozdzielacz aż się to ukreciło no to założyłem z 1v a do tego tą blaszkę i silnik odpalał i gasł po sekundzie
![ass :ass:](./images/smilies/ass.gif)
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
JR a SB
no to nie dobrzeMichał_1977 pisze:Tak.Natrysk oleju schłodzonego w chłodniczce nad filtrem,na denka tłoków,daje dodatkowe chłodzenie.
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości