Post
autor: kosmos5 » śr lis 17, 2010 19:46
no racja, wczesniej zanim rozkręciłem całkowicie moją suszarke to nie mialem pojęcia jak to wyglada i myslałem ze jest tam jakis element uszczelniajacy, cos jak na zaworach. ale ... rozebrałem i wiem co tam jest i od strony gorącej jedyną formą uszczelniająca jest pierścień (jednak jest on dosyc luźny na osi wirników) wiec tak dosłownie to on nie uszczelnia, znacznie wiecej daje rowek ktory zapobiega wędrowaniu oleju wzdłóż ośki w strone wirnika, dziala to odśrodkowo poprostu, a od strony zimnej jest też mały pierścien , równiez z luzem sporawym (bo wirnik pracuje w dosyc duzym obszarze i nie może ocierac sie o niego) i te pierścienie nie wykazują zadnych śladów zurzycia, jedynie osad spalonego oleju który również byl w rowku od strony gorącej, tak wiec nie wiem co uszczelnia turbine, doslowinie, myśle ze dziala to poprostu odśrodkowo, i swobodnie olekj spływa w dół, i jak ktoś ma wiekrze problemy z odmą, zatkanym przewodem do spływu oleju to ma za wyskoi poziom oleju w turbinie i mu bokami wywala, a mokra zawsze bedzie turbina, siłą rzeczy, choc mi nie ubywa oleju (odpukac) a jest wilgotno:) jak sie zbiore to pocykam fotki i wam pokaże o co mi chodzi tutaj sie tak produkując.pozdro
CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601