[MK3 termostat czy czujnik??]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 termostat czy czujnik??]
hmm wygląda to tak ze wszystkie weze gorace i napuchniete a waz do chłodnicy za termostatem zimny,termostat nowy wahlera.
[MK3 termostat czy czujnik??]
z74, coś słaby mechanik jak trzy dni męczy głowice przy okazji zabijając ją...Problem w 1.9TD jak dobrze wyczytałem???
po pierwsze co to niech wsadzi drugi termostat (to że masz nowy nieznaczy ze dobry) termostaty zamienniki są kapryśne np.dopiero 4sztuka działała poprawnie w moim przypadku,dlatego termostat kupuje zawsze w ASO cena max 100zł ale wkładam i działa co daje satysfakcje a nie niepotrzebne nerwy
po drugie korek na zbiorniczku wyrownawczym o ile masz z zaworkiem(b.wazna funkcja)
po trzecie drożność układu- szczególnie nagrzewnica i węzyk przelewowy
jezeli wszystko o.k to logika podpowiada 'pompa wody' sprawdzić przed demontarzem pierdoły typu naciag paska
zakładając że głowica jest dobra tak jak pisałeś i cała reszta to sprawdz czy mechanik dobrze włozył termostat -kazdy moze sie pomylić a przeciez ter.niebyło co daje do myślenia skoro niebyło a aktualnie jest i obieg niefunkcjonuje prawidłowo czyli coś miedzy przednim a tylnym zderzakiem niedziała i poprzedni użytkownik w ten sposób ominoł ten problem .Jesli to silnik w Twoim T3 to ogrzewania niema jak brakuje ok2L płynu a jak pamiętam to wchodzi coś około 10L przynajmniej w moim tak było .Brakuje płynu ale stan w zbiorniczku jest o.k
Po mojemu to wymiana termostatu powinna załatwić sprawę jeśli nie ustąpi to pisz lubie cięzkie przypadki coś wymyslimy to tylko VW
po pierwsze co to niech wsadzi drugi termostat (to że masz nowy nieznaczy ze dobry) termostaty zamienniki są kapryśne np.dopiero 4sztuka działała poprawnie w moim przypadku,dlatego termostat kupuje zawsze w ASO cena max 100zł ale wkładam i działa co daje satysfakcje a nie niepotrzebne nerwy
po drugie korek na zbiorniczku wyrownawczym o ile masz z zaworkiem(b.wazna funkcja)
po trzecie drożność układu- szczególnie nagrzewnica i węzyk przelewowy
jezeli wszystko o.k to logika podpowiada 'pompa wody' sprawdzić przed demontarzem pierdoły typu naciag paska
zakładając że głowica jest dobra tak jak pisałeś i cała reszta to sprawdz czy mechanik dobrze włozył termostat -kazdy moze sie pomylić a przeciez ter.niebyło co daje do myślenia skoro niebyło a aktualnie jest i obieg niefunkcjonuje prawidłowo czyli coś miedzy przednim a tylnym zderzakiem niedziała i poprzedni użytkownik w ten sposób ominoł ten problem .Jesli to silnik w Twoim T3 to ogrzewania niema jak brakuje ok2L płynu a jak pamiętam to wchodzi coś około 10L przynajmniej w moim tak było .Brakuje płynu ale stan w zbiorniczku jest o.k
Po mojemu to wymiana termostatu powinna załatwić sprawę jeśli nie ustąpi to pisz lubie cięzkie przypadki coś wymyslimy to tylko VW
grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
[MK3 termostat czy czujnik??]
witam !!
mam mały problem...mój golfik 3 silnik 1.9 Td ....ma brak ogrzewania,ostatnio zalewałem płyn przeczyszczający chłodnicę i zero efektu,silnik osiąga temp 90 stopni ...zaznaczam że nagrzewnica ma przepływ... co mam robić ???
mam mały problem...mój golfik 3 silnik 1.9 Td ....ma brak ogrzewania,ostatnio zalewałem płyn przeczyszczający chłodnicę i zero efektu,silnik osiąga temp 90 stopni ...zaznaczam że nagrzewnica ma przepływ... co mam robić ???
Re: [MK3 termostat czy czujnik??]
problem byl w mk3,a do busika wchodzi tylko 17 litrów cieczy chlodzącejstach47 pisze:z74, coś słaby mechanik jak trzy dni męczy głowice przy okazji zabijając ją...Problem w 1.9TD jak dobrze wyczytałem???
po pierwsze co to niech wsadzi drugi termostat (to że masz nowy nieznaczy ze dobry) termostaty zamienniki są kapryśne np.dopiero 4sztuka działała poprawnie w moim przypadku,dlatego termostat kupuje zawsze w ASO cena max 100zł ale wkładam i działa co daje satysfakcje a nie niepotrzebne nerwy
po drugie korek na zbiorniczku wyrownawczym o ile masz z zaworkiem(b.wazna funkcja)
po trzecie drożność układu- szczególnie nagrzewnica i węzyk przelewowy
jezeli wszystko o.k to logika podpowiada 'pompa wody' sprawdzić przed demontarzem pierdoły typu naciag paska
zakładając że głowica jest dobra tak jak pisałeś i cała reszta to sprawdz czy mechanik dobrze włozył termostat -kazdy moze sie pomylić a przeciez ter.niebyło co daje do myślenia skoro niebyło a aktualnie jest i obieg niefunkcjonuje prawidłowo czyli coś miedzy przednim a tylnym zderzakiem niedziała i poprzedni użytkownik w ten sposób ominoł ten problem .Jesli to silnik w Twoim T3 to ogrzewania niema jak brakuje ok2L płynu a jak pamiętam to wchodzi coś około 10L przynajmniej w moim tak było .Brakuje płynu ale stan w zbiorniczku jest o.k
Po mojemu to wymiana termostatu powinna załatwić sprawę jeśli nie ustąpi to pisz lubie cięzkie przypadki coś wymyslimy to tylko VW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości