[MK3 termostat czy czujnik??]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

z74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 15:13
Lokalizacja: Stolica polskiej miedzi

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: z74 » sob lis 13, 2010 10:47

hmm wygląda to tak ze wszystkie weze gorace i napuchniete a waz do chłodnicy za termostatem zimny,termostat nowy wahlera.


Obrazek

Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: stach47 » pn lis 15, 2010 02:33

z74, coś słaby mechanik :jezor: jak trzy dni męczy głowice przy okazji zabijając ją...Problem w 1.9TD jak dobrze wyczytałem???
po pierwsze co to niech wsadzi drugi termostat (to że masz nowy nieznaczy ze dobry) termostaty zamienniki są kapryśne np.dopiero 4sztuka działała poprawnie w moim przypadku,dlatego termostat kupuje zawsze w ASO cena max 100zł ale wkładam i działa co daje satysfakcje a nie niepotrzebne nerwy :okej:

po drugie korek na zbiorniczku wyrownawczym o ile masz z zaworkiem(b.wazna funkcja)
po trzecie drożność układu- szczególnie nagrzewnica i węzyk przelewowy

jezeli wszystko o.k to logika podpowiada 'pompa wody' sprawdzić przed demontarzem pierdoły typu naciag paska

zakładając że głowica jest dobra tak jak pisałeś i cała reszta to sprawdz czy mechanik dobrze włozył termostat -kazdy moze sie pomylić a przeciez ter.niebyło co daje do myślenia skoro niebyło a aktualnie jest i obieg niefunkcjonuje prawidłowo czyli coś miedzy przednim a tylnym zderzakiem niedziała :okej: i poprzedni użytkownik w ten sposób ominoł ten problem .Jesli to silnik w Twoim T3 to ogrzewania niema jak brakuje ok2L płynu a jak pamiętam to wchodzi coś około 10L przynajmniej w moim tak było .Brakuje płynu ale stan w zbiorniczku jest o.k
:hehe: Po mojemu to wymiana termostatu powinna załatwić sprawę :bigok: jeśli nie ustąpi to pisz lubie cięzkie przypadki coś wymyslimy to tylko VW :bajer:


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

kunio 89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 16, 2010 20:18

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: kunio 89 » wt lis 16, 2010 20:37

witam !!
mam mały problem...mój golfik 3 silnik 1.9 Td ....ma brak ogrzewania,ostatnio zalewałem płyn przeczyszczający chłodnicę i zero efektu,silnik osiąga temp 90 stopni ...zaznaczam że nagrzewnica ma przepływ... co mam robić ???



z74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 15:13
Lokalizacja: Stolica polskiej miedzi

Re: [MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: z74 » ndz mar 04, 2012 23:14

stach47 pisze:z74, coś słaby mechanik :jezor: jak trzy dni męczy głowice przy okazji zabijając ją...Problem w 1.9TD jak dobrze wyczytałem???
po pierwsze co to niech wsadzi drugi termostat (to że masz nowy nieznaczy ze dobry) termostaty zamienniki są kapryśne np.dopiero 4sztuka działała poprawnie w moim przypadku,dlatego termostat kupuje zawsze w ASO cena max 100zł ale wkładam i działa co daje satysfakcje a nie niepotrzebne nerwy :okej:

po drugie korek na zbiorniczku wyrownawczym o ile masz z zaworkiem(b.wazna funkcja)
po trzecie drożność układu- szczególnie nagrzewnica i węzyk przelewowy

jezeli wszystko o.k to logika podpowiada 'pompa wody' sprawdzić przed demontarzem pierdoły typu naciag paska

zakładając że głowica jest dobra tak jak pisałeś i cała reszta to sprawdz czy mechanik dobrze włozył termostat -kazdy moze sie pomylić a przeciez ter.niebyło co daje do myślenia skoro niebyło a aktualnie jest i obieg niefunkcjonuje prawidłowo czyli coś miedzy przednim a tylnym zderzakiem niedziała :okej: i poprzedni użytkownik w ten sposób ominoł ten problem .Jesli to silnik w Twoim T3 to ogrzewania niema jak brakuje ok2L płynu a jak pamiętam to wchodzi coś około 10L przynajmniej w moim tak było .Brakuje płynu ale stan w zbiorniczku jest o.k
:hehe: Po mojemu to wymiana termostatu powinna załatwić sprawę :bigok: jeśli nie ustąpi to pisz lubie cięzkie przypadki coś wymyslimy to tylko VW :bajer:
problem byl w mk3,a do busika wchodzi tylko 17 litrów cieczy chlodzącej :hehe: :hehe:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości