[MK3 termostat czy czujnik??]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 termostat czy czujnik??]
hmm wygląda to tak ze wszystkie weze gorace i napuchniete a waz do chłodnicy za termostatem zimny,termostat nowy wahlera.
[MK3 termostat czy czujnik??]
z74, coś słaby mechanik
jak trzy dni męczy głowice przy okazji zabijając ją...Problem w 1.9TD jak dobrze wyczytałem???
po pierwsze co to niech wsadzi drugi termostat (to że masz nowy nieznaczy ze dobry) termostaty zamienniki są kapryśne np.dopiero 4sztuka działała poprawnie w moim przypadku,dlatego termostat kupuje zawsze w ASO cena max 100zł ale wkładam i działa co daje satysfakcje a nie niepotrzebne nerwy
po drugie korek na zbiorniczku wyrownawczym o ile masz z zaworkiem(b.wazna funkcja)
po trzecie drożność układu- szczególnie nagrzewnica i węzyk przelewowy
jezeli wszystko o.k to logika podpowiada 'pompa wody' sprawdzić przed demontarzem pierdoły typu naciag paska
zakładając że głowica jest dobra tak jak pisałeś i cała reszta to sprawdz czy mechanik dobrze włozył termostat -kazdy moze sie pomylić a przeciez ter.niebyło co daje do myślenia skoro niebyło a aktualnie jest i obieg niefunkcjonuje prawidłowo czyli coś miedzy przednim a tylnym zderzakiem niedziała
i poprzedni użytkownik w ten sposób ominoł ten problem .Jesli to silnik w Twoim T3 to ogrzewania niema jak brakuje ok2L płynu a jak pamiętam to wchodzi coś około 10L przynajmniej w moim tak było .Brakuje płynu ale stan w zbiorniczku jest o.k
Po mojemu to wymiana termostatu powinna załatwić sprawę
jeśli nie ustąpi to pisz lubie cięzkie przypadki coś wymyslimy to tylko VW ![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
po pierwsze co to niech wsadzi drugi termostat (to że masz nowy nieznaczy ze dobry) termostaty zamienniki są kapryśne np.dopiero 4sztuka działała poprawnie w moim przypadku,dlatego termostat kupuje zawsze w ASO cena max 100zł ale wkładam i działa co daje satysfakcje a nie niepotrzebne nerwy
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
po drugie korek na zbiorniczku wyrownawczym o ile masz z zaworkiem(b.wazna funkcja)
po trzecie drożność układu- szczególnie nagrzewnica i węzyk przelewowy
jezeli wszystko o.k to logika podpowiada 'pompa wody' sprawdzić przed demontarzem pierdoły typu naciag paska
zakładając że głowica jest dobra tak jak pisałeś i cała reszta to sprawdz czy mechanik dobrze włozył termostat -kazdy moze sie pomylić a przeciez ter.niebyło co daje do myślenia skoro niebyło a aktualnie jest i obieg niefunkcjonuje prawidłowo czyli coś miedzy przednim a tylnym zderzakiem niedziała
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
[MK3 termostat czy czujnik??]
witam !!
mam mały problem...mój golfik 3 silnik 1.9 Td ....ma brak ogrzewania,ostatnio zalewałem płyn przeczyszczający chłodnicę i zero efektu,silnik osiąga temp 90 stopni ...zaznaczam że nagrzewnica ma przepływ... co mam robić ???
mam mały problem...mój golfik 3 silnik 1.9 Td ....ma brak ogrzewania,ostatnio zalewałem płyn przeczyszczający chłodnicę i zero efektu,silnik osiąga temp 90 stopni ...zaznaczam że nagrzewnica ma przepływ... co mam robić ???
Re: [MK3 termostat czy czujnik??]
problem byl w mk3,a do busika wchodzi tylko 17 litrów cieczy chlodzącejstach47 pisze:z74, coś słaby mechanikjak trzy dni męczy głowice przy okazji zabijając ją...Problem w 1.9TD jak dobrze wyczytałem???
po pierwsze co to niech wsadzi drugi termostat (to że masz nowy nieznaczy ze dobry) termostaty zamienniki są kapryśne np.dopiero 4sztuka działała poprawnie w moim przypadku,dlatego termostat kupuje zawsze w ASO cena max 100zł ale wkładam i działa co daje satysfakcje a nie niepotrzebne nerwy![]()
po drugie korek na zbiorniczku wyrownawczym o ile masz z zaworkiem(b.wazna funkcja)
po trzecie drożność układu- szczególnie nagrzewnica i węzyk przelewowy
jezeli wszystko o.k to logika podpowiada 'pompa wody' sprawdzić przed demontarzem pierdoły typu naciag paska
zakładając że głowica jest dobra tak jak pisałeś i cała reszta to sprawdz czy mechanik dobrze włozył termostat -kazdy moze sie pomylić a przeciez ter.niebyło co daje do myślenia skoro niebyło a aktualnie jest i obieg niefunkcjonuje prawidłowo czyli coś miedzy przednim a tylnym zderzakiem niedziałai poprzedni użytkownik w ten sposób ominoł ten problem .Jesli to silnik w Twoim T3 to ogrzewania niema jak brakuje ok2L płynu a jak pamiętam to wchodzi coś około 10L przynajmniej w moim tak było .Brakuje płynu ale stan w zbiorniczku jest o.k
Po mojemu to wymiana termostatu powinna załatwić sprawę
jeśli nie ustąpi to pisz lubie cięzkie przypadki coś wymyslimy to tylko VW
![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)
![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości