Napięcia ładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Napięcia ładowania

Post autor: Omek » czw lis 11, 2010 19:59

Witam !
Jak jest z tym ładowaniem, mam alternator 120A, kupiłem ostatnio szczotki z regulatorem gdyż były zużyte po podłączeniu miernika ładował na zimnym silniku 15.8 V a na ciepłym 14.6 V.O co tu chodzi ?



indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Re: Napięcia ładowania

Post autor: indyczes » czw lis 11, 2010 21:36

Stanowczo za wysokie te napięcia. Swoja drogą zależy jakim miernikiem to mierzyłeś? Jeśli miernik pokazuje poprawnie, to regulator do bani.
Pozdr.



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Napięcia ładowania

Post autor: Omek » czw lis 11, 2010 22:11

Miernik to UNI-T regulator orginał Bosch, a swoja drogą dlaczego na ciepłym jest ok ?



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: Napięcia ładowania

Post autor: karol8114 » czw lis 11, 2010 22:34

Max 14,4 V



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości