slabo wkreca sie na obroty,dobrze ciagnie dopiero od 2000obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

slabo wkreca sie na obroty,dobrze ciagnie dopiero od 2000obr

Post autor: Detektor » ndz lis 07, 2010 01:17

I jeszcze jedna sprawa na koniec. Zawór N75 jest zaworem sterującym turbiną i jak on jest wadliwy to po chwili zamulenia odrazu następuje uderzenie turbo a Ty opisujesz że auto zaczyna się najpierw rozpędzać a pózniej dopiero czujesz to uderzenie turbo, więc wszystko na to wskazuje że to wina przepływomierza.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

slabo wkreca sie na obroty,dobrze ciagnie dopiero od 2000obr

Post autor: munior » ndz lis 07, 2010 10:13

Detektor pisze:słyszałem że nie zawsze VAG informuje o wadliwej przepływce.
Informuje ,informuje ,w grupie 010 widać jak na dłoni jak jest martwy ,jak działa prawidłowo też widać :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
wojtq87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 23:44
Lokalizacja: ONY

Re: slabo wkreca sie na obroty,dobrze ciagnie dopiero od 200

Post autor: wojtq87 » śr lis 10, 2010 10:41

Witam ponownie , przeplywka podmieniona;) dalej to samo nie jedzie i w ogóle ma słaba reakcje na gaz , zawor n75 rozkrecony i wyczyszczony rowniez nic nie pomogło....
sprawdzilem rowniez wszystkie przewody i rowniez nie sa poprzecierane.Wczoraj odkrecilem osłone silnika i przyjrzałem się pompie wtryskowej i... jest mokra, najprawdopodobniej góra cieknie...moje podejrzenia padły tez na nastawnik pompy wtryskowej, poniewaz (wcześniej nie zwrocilem na to uwagi) auto na zimnym silniku w przedziale 1500-1800 szarpnie delikatnie.Co o tym myślicie? :hmm:


był Golf III GT TDI 110km AFN :)
byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

slabo wkreca sie na obroty,dobrze ciagnie dopiero od 2000obr

Post autor: Detektor » czw lis 11, 2010 14:29

No to masz problem. Przeszło mi przez moment przez głowę, że to może turbina nie domaga ale przecież Ty nie masz zmiennej geometrii u siebie. Ja już więcej nie będę się bawił we wróżkę bo tak to sobie można zgadywać w nieskończoność. Nie pozostaje Ci nic innego jak podpiąć się pod VAG-a a dopiero następnie podejmować jakiekolwiek decyzje.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
wojtq87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 23:44
Lokalizacja: ONY

Re: slabo wkreca sie na obroty,dobrze ciagnie dopiero od 200

Post autor: wojtq87 » czw lis 11, 2010 17:34

Pasek zlogowany, rzeczywiście mój mechanik stwierdził ze to nastawnik.W piątek zakupie zestawik uszczelek do pompy i zajmiemy się wyczyszczeniem nastawnika ;) w sobotę odpisze jaki efekt;) przy okazji wymienię filtr powietrza i paliwa. :)


był Golf III GT TDI 110km AFN :)
byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ

Awatar użytkownika
wojtq87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 23:44
Lokalizacja: ONY

Re: slabo wkreca sie na obroty,dobrze ciagnie dopiero od 200

Post autor: wojtq87 » wt lis 16, 2010 22:19

Problem rozwiazany, po wyczyszczeniu i ustawieniu nastawnika auto dalej bylo mułowate, podlaczylismy znowu pod vaga i... wyskoczyl blad przeplywki :( po rozebraniu mojej okazalo sie ze wklad to jakas tania podrobka;/ tylko obudowa byla boschowska... po zalozeniu sprawnej uzywki(ta ktora mialem w piwnicy na podmianke tez byla uszkodzona) wszystko smiga jak nalezy :):) inne auto ;) przyspiesza elegancko i spalanie wkoncu normalne;)


był Golf III GT TDI 110km AFN :)
byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ

lisu1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn cze 20, 2011 15:53

slabo wkreca sie na obroty,dobrze ciagnie dopiero od 2000obr

Post autor: lisu1986 » pt sie 10, 2012 18:35

Witam, podepnę się pod temat otóż ja mam bore 115konna ajm mam ten sam problem wymieniłem przepływke bo na vagu wyskakiwał błąd zamieniłem n75 z n18 nic nie dało wyczyściłem egr i tez nici brak mi pomysłów już bylem tez u kilku mechaników i tez nie dają rady. Macie jakiś pomysł co może być przyczyna? niestety nie mogę zrobić logów dynamicznych mój vag to badziew nie ma takiej funkcji



triku88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 11, 2011 22:29

slabo wkreca sie na obroty,dobrze ciagnie dopiero od 2000obr

Post autor: triku88 » ndz sty 13, 2013 01:02

czesc, u mnie jest tez problem z wkrecaniem sie na obroty i przy okazji z moca - passat 1.9 130km PD, na jalowym biegu strasznie wolno wkreca sie na obroty, kolega ma paska tez pd ale 115, wczoraj wsiadlem i wciagnalem lekko gaz i reakcja odrazu, az mi szczeka opadla, bo do tej pory myslalem ze tak u mnie powinno byc, ale po tym co wczoraj zobacyzlem, to wiem napewno ze cos nie tak. rozdzad mialem ostatnio regulowany bo mialem skoki 4.0-3.3, teraz jest juz w okolicy 0, ale wczesniej tak samo bylo z tym wkrecaniem na jalowym ( i moca ), przeplywomierz mam nowy, n75/18 tez, turbo sprawne, cisnienie i podcisnienie szczelne, egr nie cieknie i czyszczony regularnie, kat nie zapchany (cisnienie gazow spalinowych w normie), pompki sprawne, trybow awaryjnych nie lapie, silnik wkreca sie na obroty w czasie jazdy do konca 4-4,4tys bez problemu. A co do mocy to auto ma okolo 14s do setki i na plaskiej prostej drodze 7km z gazem wcisnietym ciagle, max licznikowe 175km/h wiecej nei chce;/ czy cisne na 5 czy na 6, o co chodzi z tym wszystkim? to przez walek? 425tys km na liczniku, olej mobil co 10-15 tys plus filrty nowe oleju i paliwa (mann)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości