k-03 brak doładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
k-03 brak doładowania
witam
Jestem posiadaczem mk3 aaz i mam problem z turbina na wolnych obrotach jest podcisnienie a przy mocnym deptaniu pod gore max 0,2 bar. po zakladnieciu okazalo sie ze klapka (zawor upustowu) jest obnizony i nie domyka calkowicie otworu, jest to zrobione i teraz domyka poprawnie ale poprawy nie ma, katalizator wyciagniety- troszke lepiej idzie ale turbo nie pompuje nadal. luzy i olej w normie. a jeszcze ciegno od WG wykrecone do konca
Macie jakies pomysły co z tym zrobic??
czy to juz koniec tej turbinki?? jesli tak to na jaka wymienic?? dodam ze kolektor wydechowy na 4 otwory juz mam
prosze o pomoc
Pozdrawiam
Jestem posiadaczem mk3 aaz i mam problem z turbina na wolnych obrotach jest podcisnienie a przy mocnym deptaniu pod gore max 0,2 bar. po zakladnieciu okazalo sie ze klapka (zawor upustowu) jest obnizony i nie domyka calkowicie otworu, jest to zrobione i teraz domyka poprawnie ale poprawy nie ma, katalizator wyciagniety- troszke lepiej idzie ale turbo nie pompuje nadal. luzy i olej w normie. a jeszcze ciegno od WG wykrecone do konca
Macie jakies pomysły co z tym zrobic??
czy to juz koniec tej turbinki?? jesli tak to na jaka wymienic?? dodam ze kolektor wydechowy na 4 otwory juz mam
prosze o pomoc
Pozdrawiam
k-03 brak doładowania
Jeżeli klapka się domyka i brak luzów wirnika to możliwe że gruszka trafiona i będzie lipa. Wsadzaj coś większego ja wcisnąłem do poprzedniego aaz k24 i jest ok. Znalazłem po tygodniu poszukiwań na forum za 200zł.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
k-03 brak doładowania
Może koło kompresji jest zużyte i też nie napompuje, jakiś czas temu kolega przerabiał ten sam problem w 2,5 TDI.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
k-03 brak doładowania
A mamy-podjechać do pompiarza,żeby sprawdził kąt wtrysku,bo jak za wczesny,to doładowania nietKowalskis pisze:Macie jakies pomysły co z tym zrobic??
Dawka paliwa też jest ważna.
k-03 brak doładowania
Kat wtrysku niby ustawiałem, ale nie mogłem nigdzie znalesc na ile ma byc ustawiony kat wtrysku bo wg katalogow ma byc 0.8mm (statyczne) ale ciezko mi palil na zimnym mimo ze to latem bylo i troszeczke mu przyspieszylem, ale mimo dobrego ustawienia kata wtrysku turbina nie dawała. Co do dawki paliwa to nic tam nie ruszałem. Moze warto troszke pokrecic w jedna i druga i sprawdzac co sie bedzie działo?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
k-03 brak doładowania
Nom,ale nie w jedną i drugą,tylko w prawo powiedzmy o 1/4 obrotu.Jeżeli przyspieszyłeś kąt,to to Twoje "troszeczkę" może robić robotę.Uwierz mi.Kowalskis pisze:Moze warto troszke pokrecic w jedna i druga i sprawdzac co sie bedzie działo?
Kiedyś po ustawieniu kąta miałeś problem z paleniem,bo mógł mało dostawać paliwa,więc dawka na +
k-03 brak doładowania
w takim razie kat ustawie na 0.80mm i regulacja dawki i wtedy zegar do turbiny i heja na testy:)
k-03 brak doładowania
Witam, jeśli filtry i dolot nie zasrany to turbo na śmietnik, dowiedzenia, dziękuję
Zero trójka ładuje od 1500obr/min
Zero trójka ładuje od 1500obr/min
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości