ZAWOR SPUSTOWY-BLOW OFF-W TDI...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pt maja 05, 2006 19:10

Johny1984, ja mam naderwany elastyczny łacznik wydechu, ta plecionaka między katalizatorem a silnikiem, jeżdze tak od zimy efekt jest fajny mocny gwizd sprężary słychać i nie potrzebuje blow - off, tylko że filtr przeciwpyłkowy wyglada jak ze smoły no i troszke głośniej auto chodzi



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pt maja 05, 2006 20:04

to uwazaj zeby ci ogniem buchać nie zaczeło bo bedzie jeszcze fajniej :blush:


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » sob maja 06, 2006 00:11

ja jeździełem tydzień bez końcowego i połowy środkowego tłumika i porażka.... :(
dźwięk może i lepszy,ale tylko parę pierwszych kilometrów... :) później głowa pęka od tego buczenia !!! :(
jednak bov to inna bajka... :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » ndz maja 07, 2006 18:33

Johny1984, a ja jeżdzę bez tłumika końcowego i środkowego
może nie jest idealnie cichy ale jak na diesla da się wytrzymać



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » ndz maja 07, 2006 21:13

duudii pisze:Johny1984, a ja jeżdzę bez tłumika końcowego i środkowego
może nie jest idealnie cichy ale jak na diesla da się wytrzymać
u Ciebie duudii to jest inna specyfika auta i turbiny,więc nie można porównywać naszych aut.... niebo - ziemia :(

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr maja 10, 2006 17:42

A co powiecie na sportowy tłumik w dizlu? Zmienia cos brzmienie auta? Nie wiem czy dac sportowy czy sama koncowke na stary wcisnac


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw maja 11, 2006 13:10

Komas pisze:A co powiecie na sportowy tłumik w dizlu? Zmienia cos brzmienie auta? Nie wiem czy dac sportowy czy sama koncowke na stary wcisnac
znajomy mi powiedział,że nie ma sensu zmieniać tłumika na basowy,bo wiekszego efektu się nie uzyska....
u mnie jest tylko wspawana końcówka Bosi :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

grejd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 12, 2006 01:57
Lokalizacja: wwa

Post autor: grejd » pt maja 12, 2006 02:32

siemanko i co z tym blow off-em strasznie jestem ciekway z tego co latalem po necie to 70% ludzi mowi ze nie ma takiej mozliwosci zeby zalozyc blow offa do diesla i otrzymac wymarzony dzwiek... ale po obejrzeni filmiku ktorego poscil Imbrykus napewno by zmienili zdanie heheh

[ Dodano: 12 Maj 2006 02:53 ]
znalazlem ale w sumie nie wiele to mi mowi
cytat z innego forum
"Podaje adres dunskiej strony z BOV dla diesla coprawda nie jest to latwy jezyk ale mozna bynajmniej popatrzyc na obrazki i rysunek podlaczeniowy
z uwagi na roznice budowy zasilania benzyna i dieslem w dieslu konieczny jest mikro przelacznik do aktywowania zaworu .wiec jest to troszke wymuszona konfiguracja. Zawor jest aktywowany impulsem po opuszczeniu nogi z gazu. Co potrzebujemy do budowy takiego systemu.
1 :zawor BOV koniecznie 2 tloczkowy (stalowy lub aluminiwy)
2: 3 drozny zawor do pobierania/wypuszczania podcisnienia(Solenoid valve)
3: microwlacznik ( do pobierania impulsu z pedalu gazu)
4: bezpiecznik wraz z obudowa
5: waz silikonowy oraz zlaczki metalowe
6: przewody i zlaczki do podlaczenia vacum
7: kilka godzin czasu

Mam nadzieje ze dolaczone linki pomoga domyslec sie oco mi chodzi."

http://hjem.get2net.dk/lybker/homepage/prod_bov.htm
http://hjem.get2net.dk/lybker/homepage/images/vmax3.jpg



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt maja 12, 2006 09:54

grejd pisze:siemanko i co z tym blow off-em strasznie jestem ciekway z tego co latalem po necie to 70% ludzi mowi ze nie ma takiej mozliwosci zeby zalozyc blow offa do diesla i otrzymac wymarzony dzwiek... ale po obejrzeni filmiku ktorego poscil Imbrykus napewno by zmienili zdanie heheh

[ Dodano: 12 Maj 2006 02:53 ]
znalazlem ale w sumie nie wiele to mi mowi
cytat z innego forum
"Podaje adres dunskiej strony z BOV dla diesla coprawda nie jest to latwy jezyk ale mozna bynajmniej popatrzyc na obrazki i rysunek podlaczeniowy
z uwagi na roznice budowy zasilania benzyna i dieslem w dieslu konieczny jest mikro przelacznik do aktywowania zaworu .wiec jest to troszke wymuszona konfiguracja. Zawor jest aktywowany impulsem po opuszczeniu nogi z gazu. Co potrzebujemy do budowy takiego systemu.
1 :zawor BOV koniecznie 2 tloczkowy (stalowy lub aluminiwy)
2: 3 drozny zawor do pobierania/wypuszczania podcisnienia(Solenoid valve)
3: microwlacznik ( do pobierania impulsu z pedalu gazu)
4: bezpiecznik wraz z obudowa
5: waz silikonowy oraz zlaczki metalowe
6: przewody i zlaczki do podlaczenia vacum
7: kilka godzin czasu

Mam nadzieje ze dolaczone linki pomoga domyslec sie oco mi chodzi."

http://hjem.get2net.dk/ly...ge/prod_bov.htm
http://hjem.get2net.dk/ly...mages/vmax3.jpg
oooo :hmm: widzę,że kolejna osoba jest zainteresowana montażem BOV do swojego TDI.... :)
jak się zbirze wiecej osób to można byłoby sprowadzić takie zawory z osprzętem z GB.... :food:
kilka sztuk naraz zawsze taniej wyjdzie niż pojedyńczo.... :chytry:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

grejd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 12, 2006 01:57
Lokalizacja: wwa

Post autor: grejd » pt maja 12, 2006 13:02

a masz juz moze cos na oku podaj jakis link
jaka cena itd

Pozdro



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » sob maja 13, 2006 00:29

grejd pisze:a masz juz moze cos na oku podaj jakis link
jaka cena itd


niestety, dopiero po majóvwce będę miał bliższe dane producenta itp,itd,etc... :(
podobno ktoś z allegro dysponuje kontaktem z kimś w GB,ale sami tego nie sprowadzają,bo nie mają zbytu na to...nie wiem czemu, ale sam wiem,że chętnych by nie brakowało... :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » sob maja 13, 2006 14:09

nono takie cacko miec w swoim goferku pikna sprawa. moze jeden ochotnik zamontuje go w swoim TDI i udzieli pozniej szczegulowych informacji :)


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob maja 13, 2006 17:54

Nie wolicie za ten hajs polepszyć sobie dolot i wydech? Po instalacji BOV-a każdy chyba daje w pędzel zdrowo żeby usłyszeć pstttttt :hehe: W TDI da to tylko efekt dźwiękowy (super zresztą) ale nic poza tym. W autach z big turbo jest to niesamowity odgłos ale w tdi odgłos pracy silnika na wyższych obrotach mocno go zagłuszy. Chyba odpuszczę sobie narazie ten pomysł. Za roczek cały set bedzie pewnie tańszy o połowe i bardziej dostępny. Widziałem gdzieś na stronce urządzenie dźwiękowe naśladujące zawór BOV z możliwością wybrania 3 różnych odgłosów. Myśle że jeśli chodzi tylko o efekt to może tego spróbujcie :green_fuck: Najlepszy dźwięk to świst zasysanego przez suszarę powietrza. Cały czas mam szybe uchyloną i 2 tydzień szyja mnie boli przewiana od tego słuchania :bigok:

http://www.geocities.com/tmotorsport/ereedy.html
http://www.935motorsports.com/bovmediaX.htm
http://www.sunamiturbo.com/sunamiturbo.html



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob maja 13, 2006 22:03

Kris-THC pisze:Najlepszy dźwięk to świst zasysanego przez suszarę powietrza. Cały czas mam szybe uchyloną i 2 tydzień szyja mnie boli przewiana od tego słuchania
:bigok: mam to samo jak sie tylko ciepło zrobi to jeżdze z otwartymi szybami i oszczedzam klime :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości