1v koncowki wtryskow pompa MF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz wrz 27, 2009 17:08

czyli wtryski mi siadły:(
jutro będę miał dnosd261 od merca firmy bosch 48zł za sztuke:D orginał bo z intercarsu

[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 17:21 ]
tak przy okazji. z jaka siłą dokręcać korpusz( ja mam 70-80Nm)
i z jaka siła dokręcać wtryski do głowicy ( u mnie rónież 70-80Nm ktoś gdzieś pisał 160Nm?????? ale na stronie wuzetem piszą, że siła dokręcania jest bardzo ważna dla trwałości końcówek)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz wrz 27, 2009 18:11

W głowicę wkręcasz momentem 75 Nm, reszty nie pamiętam. W praktyce jednak jest różnie, przeważnie nie są to nowe gwinty odkręcane raz, są poprzeciągane, potrzebne jest wyczucie.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 18:12 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 27, 2009 19:17

JABcok20 pisze:jutro będę miał dnosd261 od merca
JABcok20, jak założysz te wtryski,to daj znać co i jak,bo u mnie jest podobnie.Ustawiłem kąt wtrysku na lampę (bo do pompiarza na zegar mam ok.30km) i tłukł się jak wściekły,więc opóźniłem na oko,a teraz kopci po odpaleniu na niebieskawo,a jak łapnie trochę temperaturę i ruszę na drogę,to po depnięciu zbiera się niesamowicie,ale kopci wtedy bardziej na biało,hmm,raczej jakoś tak siwo jest za mną...
Jak się zatrzymam i wysiądę to spaliny są bardzo śmierdzące,gryzące jak pisał t0mal

[ Dodano: 27 Wrz 2009 19:23 ]
JABcok20 pisze:z jaka siła dokręcać wtryski do głowicy ( u mnie rónież 70-80Nm ktoś gdzieś pisał 160Nm?????? ale na stronie wuzetem piszą, że siła dokręcania jest bardzo ważna dla trwałości końcówek)
Ja jak dokręcałem książkowo,czyli coś ok.70Nm,to mi ciekło paliwo spod wtrysków,mimo,że dawałem nowe podkładki.Teraz dokręcam 70Nm i jeszcze ciut zwykłym kluczem.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 19:27 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 27, 2009 20:33

JABcok20, z tego co pamiętam to powinno się dokręcać z siłą 70Nm



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz wrz 27, 2009 21:18

ale powtarzam. chodzi o skrecenie korpusu czyli dolnej czesci wtryskiwacza z gorna. nie o wkrecanie wtrysku do glowicy.
potwierdzcie czy jest to 70Nm bo jutro skrecam nowe i chce to zrobic jak trzeba.

wlasnie doczytalem ze sam cos namieszalem w poprzednich postach.

czyli 70 Nm wtryski do glowicy a korpus skrecic jaka sila?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 21:21 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 27, 2009 21:19

JABcok20, poszedł priv
Też 70Nm
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 21:20 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz wrz 27, 2009 21:55

[ Dodano: Pon Wrz 28, 2009 14:11 ]
juz q... nie mam słów.
druga turbina od czasu remonty mi siadla.
co jest grane.
albo ten cypel ktory sie przykreca do przewodu olejowego w turbinie mam ze zbyt duzym otworem albo fabryczne (od k14) odprowadzenie oleju jest kiepskie. przed remontem jezdzilem na vnt20 z 2 miechy i bylo ok. po remoncie siadla najpierw jedna teraz druga idealna.
puscila olej od strony zimnej.

lezala dlugo ale to chyba nie ma wplywu?

koncowki od merca zalozylem .
chodza. na maszynce rozpylaly duzo lepiej niz te poprzednie.
samochod po zdjeciu turbiny kopci mniej(wczesniej kopcil bo bral olej ale koncowki tez do d... byly

[ Dodano: Pon Wrz 28, 2009 22:33 ]
pierwsze odczucia po zmianie koncowek :
super!!! silniczek pracuje rowniotko i cichutko.
na razie jezdze bez przewodow do turbiny. zalozylem spowrotem k14.
na dniach poprzemywam przewody i podlacze wszystko napisze jak pracuje silniczek na cisnieniu turbiny. Nie biorac pod uwage plujacej olejem gt2052V jestem zadowolony.
Koncowki od merca strzal w dziesiatke 4sztuki boscha za mniej niz dwiescie zlotych i zalozone sprezyny bodajze jamexa tyl i przod.
Wbrew oppinii innych sprezyny miekkie i samochod prowadzi sie komfortowo. obnizenie ok.30mm 35mm.

ma ktos pomysl co moze byc nie tak ze druga turbina puscila olej? na szczescie ta gt byla praktycznie za darmo :crazy:

[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 22:58 ]
wtryski zalozone 261 z mercedesa.
silniczek pracuje rowniotko i wyjatkowo cicho.
jestem zadowolony zobaczymy ja ze spalaniem bedzie z ta pompka od trochima.
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 14:15 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: stanlej » pn lis 08, 2010 17:50

też posiadam golfa z 1v, dzis rozłożyliśmy ze znajomym mechanikiem silnik, wymieniamy pompe i robimy remont. musze wymienić końcówki wtryskiwaczy bo lały jak skur*** wyjęliśmy je i mam symbol 264, spotkaliscie sie z takim i czy taki powinien być? mechanior powiedział że te końcówki to od nowości mogły siedzieć


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: t0mal » pn lis 08, 2010 21:00

Takie końcówki idą do starych renówek, chyba 2.1, pierwszy raz słyszę żeby ktoś dał je do VW



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: grandi » wt lis 09, 2010 00:53

Ja miałem zapieczony jeden bo ktoś za słabo wkręcił , traktowałem go chemią przez tydzień , i w końcu nie dał rady i pościł {czyszczenie gniazda z nagaru itd trochę rwało), kolega z nowu dokręcał wtryski przesadził i wbił się do gara bo ścianka jest bardzo cienka . Polecam użytkownika fabian mo ori wtryski bocha za 240 zł komplet pod silnik SB do 1V chyba 180


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: Michał_1977 » wt lis 09, 2010 08:00

grandi pisze: wtryski bocha za 240 zł komplet pod silnik SB
grandi, drogi ten komplet :chytry:
Wczoraj kupowałem dla kolegi z forum po 50/szt


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: stanlej » wt lis 09, 2010 09:28

końcówki zamówiłem 264 takie jak były...wtryski też są francuskie wczoraj przeczytałem...kupiłem auto 5 lat temu, znał je moj kumpel, byłem zadowolony, teraz problemy z odpalaniem i brak mocy, no i do roboty, okazało sie niedawno ze ten sprzedawca od golfa, bebrał coś przy nim sam i nie wiadomo co kombinował:
- pompa juz byla wymieniana
-świeca żarowa krzywo wkręcona ;/
-rozrząd ustawiany na oko....
czeka mnie troche roboty

pozdro


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: Michał_1977 » wt lis 09, 2010 10:07

stanlej pisze:końcówki zamówiłem 264 takie jak były
Popełniłeś kardynalny błąd kolego :chytry:
Ktoś kiedyś zastosował takie rozpylacze być może dlatego,że takie miał pod ręką lub nie miał zielonego pojęcia o robocie,a Ty teraz powtarzasz jego błędy...
Skąd wiesz,czy te będą miały taki sam kąt rozpylenia?
stanlej pisze:wtryski też są francuskie wczoraj przeczytałem.
Ja też mam francuskie korpusy,ale to akurat o niczym nie świadczy...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: t0mal » wt lis 09, 2010 12:52

Potwierdzam, to był błąd, lepiej je podmień dopóki się jeszcze da, na nr 274. Końcówki z renault mogą wypalać świecę żarową, albo kawałek komory wirowej lub tłoka (powstaną wżery)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości