1v koncowki wtryskow pompa MF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czyli wtryski mi siadły:(
jutro będę miał dnosd261 od merca firmy bosch 48zł za sztuke:D orginał bo z intercarsu
[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 17:21 ]
tak przy okazji. z jaka siłą dokręcać korpusz( ja mam 70-80Nm)
i z jaka siła dokręcać wtryski do głowicy ( u mnie rónież 70-80Nm ktoś gdzieś pisał 160Nm?????? ale na stronie wuzetem piszą, że siła dokręcania jest bardzo ważna dla trwałości końcówek)
jutro będę miał dnosd261 od merca firmy bosch 48zł za sztuke:D orginał bo z intercarsu
[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 17:21 ]
tak przy okazji. z jaka siłą dokręcać korpusz( ja mam 70-80Nm)
i z jaka siła dokręcać wtryski do głowicy ( u mnie rónież 70-80Nm ktoś gdzieś pisał 160Nm?????? ale na stronie wuzetem piszą, że siła dokręcania jest bardzo ważna dla trwałości końcówek)
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
W głowicę wkręcasz momentem 75 Nm, reszty nie pamiętam. W praktyce jednak jest różnie, przeważnie nie są to nowe gwinty odkręcane raz, są poprzeciągane, potrzebne jest wyczucie.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 18:12 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
JABcok20, jak założysz te wtryski,to daj znać co i jak,bo u mnie jest podobnie.Ustawiłem kąt wtrysku na lampę (bo do pompiarza na zegar mam ok.30km) i tłukł się jak wściekły,więc opóźniłem na oko,a teraz kopci po odpaleniu na niebieskawo,a jak łapnie trochę temperaturę i ruszę na drogę,to po depnięciu zbiera się niesamowicie,ale kopci wtedy bardziej na biało,hmm,raczej jakoś tak siwo jest za mną...JABcok20 pisze:jutro będę miał dnosd261 od merca
Jak się zatrzymam i wysiądę to spaliny są bardzo śmierdzące,gryzące jak pisał t0mal
[ Dodano: 27 Wrz 2009 19:23 ]
Ja jak dokręcałem książkowo,czyli coś ok.70Nm,to mi ciekło paliwo spod wtrysków,mimo,że dawałem nowe podkładki.Teraz dokręcam 70Nm i jeszcze ciut zwykłym kluczem.JABcok20 pisze:z jaka siła dokręcać wtryski do głowicy ( u mnie rónież 70-80Nm ktoś gdzieś pisał 160Nm?????? ale na stronie wuzetem piszą, że siła dokręcania jest bardzo ważna dla trwałości końcówek)
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 19:27 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
ale powtarzam. chodzi o skrecenie korpusu czyli dolnej czesci wtryskiwacza z gorna. nie o wkrecanie wtrysku do glowicy.
potwierdzcie czy jest to 70Nm bo jutro skrecam nowe i chce to zrobic jak trzeba.
wlasnie doczytalem ze sam cos namieszalem w poprzednich postach.
czyli 70 Nm wtryski do glowicy a korpus skrecic jaka sila?
potwierdzcie czy jest to 70Nm bo jutro skrecam nowe i chce to zrobic jak trzeba.
wlasnie doczytalem ze sam cos namieszalem w poprzednich postach.
czyli 70 Nm wtryski do glowicy a korpus skrecic jaka sila?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 21:21 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
JABcok20, poszedł priv
Też 70Nm
Też 70Nm
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 21:20 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
[ Dodano: Pon Wrz 28, 2009 14:11 ]
juz q... nie mam słów.
druga turbina od czasu remonty mi siadla.
co jest grane.
albo ten cypel ktory sie przykreca do przewodu olejowego w turbinie mam ze zbyt duzym otworem albo fabryczne (od k14) odprowadzenie oleju jest kiepskie. przed remontem jezdzilem na vnt20 z 2 miechy i bylo ok. po remoncie siadla najpierw jedna teraz druga idealna.
puscila olej od strony zimnej.
lezala dlugo ale to chyba nie ma wplywu?
koncowki od merca zalozylem .
chodza. na maszynce rozpylaly duzo lepiej niz te poprzednie.
samochod po zdjeciu turbiny kopci mniej(wczesniej kopcil bo bral olej ale koncowki tez do d... byly
[ Dodano: Pon Wrz 28, 2009 22:33 ]
pierwsze odczucia po zmianie koncowek :
super!!! silniczek pracuje rowniotko i cichutko.
na razie jezdze bez przewodow do turbiny. zalozylem spowrotem k14.
na dniach poprzemywam przewody i podlacze wszystko napisze jak pracuje silniczek na cisnieniu turbiny. Nie biorac pod uwage plujacej olejem gt2052V jestem zadowolony.
Koncowki od merca strzal w dziesiatke 4sztuki boscha za mniej niz dwiescie zlotych i zalozone sprezyny bodajze jamexa tyl i przod.
Wbrew oppinii innych sprezyny miekkie i samochod prowadzi sie komfortowo. obnizenie ok.30mm 35mm.
ma ktos pomysl co moze byc nie tak ze druga turbina puscila olej? na szczescie ta gt byla praktycznie za darmo
[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 22:58 ]
wtryski zalozone 261 z mercedesa.
silniczek pracuje rowniotko i wyjatkowo cicho.
jestem zadowolony zobaczymy ja ze spalaniem bedzie z ta pompka od trochima.
juz q... nie mam słów.
druga turbina od czasu remonty mi siadla.
co jest grane.
albo ten cypel ktory sie przykreca do przewodu olejowego w turbinie mam ze zbyt duzym otworem albo fabryczne (od k14) odprowadzenie oleju jest kiepskie. przed remontem jezdzilem na vnt20 z 2 miechy i bylo ok. po remoncie siadla najpierw jedna teraz druga idealna.
puscila olej od strony zimnej.
lezala dlugo ale to chyba nie ma wplywu?
koncowki od merca zalozylem .
chodza. na maszynce rozpylaly duzo lepiej niz te poprzednie.
samochod po zdjeciu turbiny kopci mniej(wczesniej kopcil bo bral olej ale koncowki tez do d... byly
[ Dodano: Pon Wrz 28, 2009 22:33 ]
pierwsze odczucia po zmianie koncowek :
super!!! silniczek pracuje rowniotko i cichutko.
na razie jezdze bez przewodow do turbiny. zalozylem spowrotem k14.
na dniach poprzemywam przewody i podlacze wszystko napisze jak pracuje silniczek na cisnieniu turbiny. Nie biorac pod uwage plujacej olejem gt2052V jestem zadowolony.
Koncowki od merca strzal w dziesiatke 4sztuki boscha za mniej niz dwiescie zlotych i zalozone sprezyny bodajze jamexa tyl i przod.
Wbrew oppinii innych sprezyny miekkie i samochod prowadzi sie komfortowo. obnizenie ok.30mm 35mm.
ma ktos pomysl co moze byc nie tak ze druga turbina puscila olej? na szczescie ta gt byla praktycznie za darmo
[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 22:58 ]
wtryski zalozone 261 z mercedesa.
silniczek pracuje rowniotko i wyjatkowo cicho.
jestem zadowolony zobaczymy ja ze spalaniem bedzie z ta pompka od trochima.
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 14:15 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
1v koncowki wtryskow pompa MF
też posiadam golfa z 1v, dzis rozłożyliśmy ze znajomym mechanikiem silnik, wymieniamy pompe i robimy remont. musze wymienić końcówki wtryskiwaczy bo lały jak skur*** wyjęliśmy je i mam symbol 264, spotkaliscie sie z takim i czy taki powinien być? mechanior powiedział że te końcówki to od nowości mogły siedzieć
||AVE DIESEL||
1v koncowki wtryskow pompa MF
Takie końcówki idą do starych renówek, chyba 2.1, pierwszy raz słyszę żeby ktoś dał je do VW
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
1v koncowki wtryskow pompa MF
Ja miałem zapieczony jeden bo ktoś za słabo wkręcił , traktowałem go chemią przez tydzień , i w końcu nie dał rady i pościł {czyszczenie gniazda z nagaru itd trochę rwało), kolega z nowu dokręcał wtryski przesadził i wbił się do gara bo ścianka jest bardzo cienka . Polecam użytkownika fabian mo ori wtryski bocha za 240 zł komplet pod silnik SB do 1V chyba 180
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1v koncowki wtryskow pompa MF
grandi, drogi ten kompletgrandi pisze: wtryski bocha za 240 zł komplet pod silnik SB
Wczoraj kupowałem dla kolegi z forum po 50/szt
1v koncowki wtryskow pompa MF
końcówki zamówiłem 264 takie jak były...wtryski też są francuskie wczoraj przeczytałem...kupiłem auto 5 lat temu, znał je moj kumpel, byłem zadowolony, teraz problemy z odpalaniem i brak mocy, no i do roboty, okazało sie niedawno ze ten sprzedawca od golfa, bebrał coś przy nim sam i nie wiadomo co kombinował:
- pompa juz byla wymieniana
-świeca żarowa krzywo wkręcona ;/
-rozrząd ustawiany na oko....
czeka mnie troche roboty
pozdro
- pompa juz byla wymieniana
-świeca żarowa krzywo wkręcona ;/
-rozrząd ustawiany na oko....
czeka mnie troche roboty
pozdro
||AVE DIESEL||
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1v koncowki wtryskow pompa MF
Popełniłeś kardynalny błąd kolegostanlej pisze:końcówki zamówiłem 264 takie jak były
Ktoś kiedyś zastosował takie rozpylacze być może dlatego,że takie miał pod ręką lub nie miał zielonego pojęcia o robocie,a Ty teraz powtarzasz jego błędy...
Skąd wiesz,czy te będą miały taki sam kąt rozpylenia?
Ja też mam francuskie korpusy,ale to akurat o niczym nie świadczy...stanlej pisze:wtryski też są francuskie wczoraj przeczytałem.
1v koncowki wtryskow pompa MF
Potwierdzam, to był błąd, lepiej je podmień dopóki się jeszcze da, na nr 274. Końcówki z renault mogą wypalać świecę żarową, albo kawałek komory wirowej lub tłoka (powstaną wżery)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości