Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
Postanowiłem założyć nowy temat,gdyż w innych nie znalazłem odpowiedzi.
Mam Golfa3 1.9D z 95r. Rano gdy odpalam samochód,to linka od tego przyspieszacza wogóle
się nie naciąga.Na dworzu są już ujemne temperatury i powinna ta linka być choć trochę
naciągnięta,a ona ani drgnie.Co może być tego przyczyną.
Mam Golfa3 1.9D z 95r. Rano gdy odpalam samochód,to linka od tego przyspieszacza wogóle
się nie naciąga.Na dworzu są już ujemne temperatury i powinna ta linka być choć trochę
naciągnięta,a ona ani drgnie.Co może być tego przyczyną.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
Tutaj znajdziesz odpowiedź http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 75&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
Przyspieszacz wyregulowałem według wskazówek Pink Floyda,ale problem pozostał.
Wyczytałem że może to być winą uszkodzonego siłownika.Jeżeli tak,to która to jest ta część
i jak sprawdzić czy jest dobra.Jak ją wymontować.Ewentualnie gdzie można dostać nową i ile to kosztuje.
Wyczytałem że może to być winą uszkodzonego siłownika.Jeżeli tak,to która to jest ta część
i jak sprawdzić czy jest dobra.Jak ją wymontować.Ewentualnie gdzie można dostać nową i ile to kosztuje.
Re: Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
Od razu po porannym odpaleniu lub po ostygnięciu silnika zobacz czy do siłownika dochodzi napięcie +, uważaj łatwo dotknąc masy śrubka z napięciem niczym nie jest osłonięta ( siłownik to ten do którego doczepiona jest linka przyspieszacza ) jak nie to wina modułu, jak dochodzi wina siłownika. Kiedyś ceny ok 4 lata były astronomiczne ok 300zł, teraz aktualnie nie wiem, bo mało zostało tych silników z tymi pompami a produkowano je tylko 2 lata.luke320 pisze:Przyspieszacz wyregulowałem według wskazówek Pink Floyda,ale problem pozostał.
Wyczytałem że może to być winą uszkodzonego siłownika.Jeżeli tak,to która to jest ta część
i jak sprawdzić czy jest dobra.Jak ją wymontować.Ewentualnie gdzie można dostać nową i ile to kosztuje.
Ostatnio zmieniony czw lis 04, 2010 13:47 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
to siłownik wyzionął ducha, pamietaj montując nowy zobacz sufmiarka na jakiej odległości na łapie został zamontowany- jest tam tolerancja na gwincie- ma byc tak samo jak oryginał, bo linka siłownika ma ograniczony skok i jak xle się zamontuje troche sie na miesza, potem regulujesz linke jak pisałem, ale jak zamontujesz siłownik nowy czekasz do rana az ostygnie komora i siłownik złapie temp. otoczenia dopiero kombinujesz z linką od przyspieszacza.luke320 pisze:Prąd dochodzi
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
to jest wyprzedzacz kat wtrysku a nie jakis przyspieszacz.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
A jak ktoś napisze przyspieszacz kąta wtrysku,to będzie źle?wesol pisze:to jest wyprzedzacz kat wtrysku a nie jakis przyspieszacz.
Poza tym,chodzi o to ustrojstwo...
...a ono akurat nie służy do wyprzedzenia/przyspieszenia kąta wtrysku,tylko do zmiany obrotów silnika na biegu jałowym w zależności od temperatury silnika.
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
luke320, rozumiem, że piszesz tutaj, bo po odpaleniu motor ma zbyt niskie wolne obroty (około 500)
Re: Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
jak długo powinien dochodzić prąd do tego siłownika? Dzisiaj z ciekawości sprawdziłem u siebie i prąd dochodzi cały czas, nawet jak silnik już się zagrzeje. Tak ma być czy mam coś nie tak?
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
Może wyjaśnijmy jedną kwestię.Ten wyprzedzacz,przyspieszacz,mniejsza o to jak się nazywa,służy do wyprzedzenia kąta wtrysku,podniesienia obrotów na biegu jałowym gdy silnik zimny,czy może do jednego i drugiego równocześnie.Bo jeżeli tyko do podniesienia obrotów to jaki jest sens jego wymiany, oprócz oczywiście trzęsiawki budy w mrozy.
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
Od regulowania początku wtrysku ta pompa ma zawór N108, tak jak w tdi natomiast siłownik ustawia tylko wolne obroty.
Ostatnio zmieniony ndz lis 07, 2010 23:05 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 19:02
- Lokalizacja: debrzno
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
jest to elektromagnetyczny siłownik,na zimnym silniku powinien pociągnąć dziwignię ssania a w miarę wzrostu temperatury silnika cofanie dzwigni ssania a po osiągnięciu 70stopni temperatury silnika całkowite zwolnienie dżwigni ssania i charakterystyczne pykniencie słyszalne z modułu elektronicznego .sprawdż na zimnym silniku i włączonym zapłonie jak na złączu kabelka z siłownikiem jest napięcę 12v to moduł jest dobry . odłącz kabelek i sprawdż siłownik złącze kawałek kabelka żarówka i + akumulatora ,jak siłownik dobry to żaróweczka zaświeci się
mietek
Automatyczny Przyspieszacz Rozruchu
Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia zaworu N108 i czym objawia się jego złe działanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości