Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
lukasz17
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 273
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
- Lokalizacja: zamość
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz17 » czw lis 04, 2010 18:25
Witam kupilem wczoraj vento w tdi i mam pare pytan natomiast zara zprzy filtrze jest taki zaworek jak na zdjeicu
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/342/080b916f98b8be7fm.jpg)
dodam ze jak mu dobrz edaje po garach to takjakby przerwalo brak ropy czy co?? i pompa wtryskowa taka jakby wilgotna wropie moze z niej cieknac ?? jutro wymyje silnik i sprawdze
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
-
TeDIk
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 182
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: TeDIk » czw lis 04, 2010 18:53
przy filtrze paliwa masz zaworek podcisnieniowy sterujacy praca turbiny [N75] jest o nim sporo na forum a na rurze z filtra powietrza jest przeplywomierz.
Masz babelki w przewodach paliwowych?? Jak pompa w ropie brudna to trzeba wymienic uszczelki koszt 20-30zl + robocizna. A tak wogole to nie butuj jak chcesz luzej pojezdzic bo to TDI a nie GTI
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
-
lukasz17
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 273
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
- Lokalizacja: zamość
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz17 » czw lis 04, 2010 20:39
kolego mi chodzi o ten zaworek co jest wstawiony na przewodzie co idzie od filtra plaiwa do pompy...
znaczy ja tam nie daje w dupe tylk ojak sie przyspiesza tak ze 120 do 140 to tak przerwie czasem babelkow powietrzych nie widac:/
a ta uszczelke sam wymienie czy to musi byc specjalista?? bo jak specjalista to pewnie koszt takiej wymiany kolo200zl tak??
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
-
piori
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1304
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
- Lokalizacja: WPU/WPN/WL
Post
autor: piori » pt lis 05, 2010 16:05
lukasz17, to zaworek jednokierunkowy. Komuś nie chciało się uszczelnić cieknącej pompy i wolał za 10zł włożyć taki zaworek, dzięki któremu paliwo nie cofa się do baku. Bez niego pewnie przez noc paliwo z pompy i przewodów cofało się do baku i rano trzeba było długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał.
lukasz17 pisze:a ta uszczelke sam wymienie czy to musi byc specjalista?? bo jak specjalista to pewnie koszt takiej wymiany kolo200zl tak??
Zależy z którego dokładnie miejsca cieknie, jeśli spod górnej pokrywy nastawnika, to dasz rade sam zrobić, w innym przypadku trzeba mieć trochę pojęcia. Wyczyść do sucha i obserwuj gdzie cieknie, najlepiej zrób fotkę miejsca wycieku i wrzuć tutaj to będzie wiadomo.
-
TeDIk
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 182
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: TeDIk » pt lis 05, 2010 19:44
piori pisze:Komuś nie chciało się uszczelnić cieknącej pompy i wolał za 10zł włożyć taki zaworek, dzięki któremu paliwo nie cofa się do baku
kolega ma racje
u mnie koszt uszczelnienia pompy wyniosl 100zl
jak chcesz sam to musisz klucz t2 bodajrze zalatwic bo na pompie jest jedna nietypowa sruba z ktora nie alem sobie rady mimo naciecia
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
-
munior
- Forumowy spamer :)
![Forumowy spamer :) Forumowy spamer :)](./images/ranks/ranksatan.gif)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » sob lis 06, 2010 00:29
piori pisze:Zależy z którego dokładnie miejsca cieknie, jeśli spod górnej pokrywy nastawnika, to dasz rade sam zrobić, w innym przypadku trzeba mieć trochę pojęcia
Samo pojecie nie wystarczy ,trzeba mieć vaga ,bo po zdjeciu nastawnika trzeba ustawić dawkę ,poza tym przy zakładaniu nastawnika trzeba trafić w zasadzie po omacku i na wyczucie nastawnikiem w pierścień ,nie trafienie może się skończyć zniszczeniem dolnej części nastawnika
TeDIk pisze:jak chcesz sam to musisz klucz t2 bodajrze zalatwic bo na pompie jest jedna nietypowa sruba z ktora nie alem sobie rady mimo naciecia
Śruba w tej całej zabawie to najmniejszy problem
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
lukasz17
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 273
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
- Lokalizacja: zamość
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz17 » sob lis 06, 2010 19:42
wymylem silnik teraz bede obserwowal czy cieknie
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
-
lukasz17
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 273
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
- Lokalizacja: zamość
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz17 » ndz lis 07, 2010 15:37
wydaje mi sie ze cieknie z kornej pokrywy takjakby z okolic srubki na rogu.... ciekniecie moze byc tez zwiazane z tym przerywaniem? gdzie dokupie uszczelniacze do pompy??
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
-
TeDIk
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 182
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: TeDIk » ndz lis 07, 2010 19:04
w sklepie motoryzacyjnym zestaw 2 uszczelek pod pokrywe i pod nastawnik pompy cos okolo 20zl. Przerywanie moze byc zwiazane z nieszczelnoscia.W moim starym TD mialem problemy z zapalaniem a w pozniejszym etapie potrafil zgasnac na swiatlach i nie dalo sie go odpalic, dopiero po podaniu ropy w wezyk z filtra paliwa pompa zalapywala i chodzil. U ciebie na 100 procent zaworek ma za zadanie blokowanie cofajacego sie paliwa. Po uszczelnieniu pompy moje problemu zniknely
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
-
TeDIk
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 182
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: TeDIk » ndz lis 07, 2010 19:07
na forum jest fotoporada jak wymienic uszczelke ale tylko ta pod pokrywa. Ja na twoim miejscu zlecilbym to warsztatowi, ktory zna sie na rzeczy. W starym TD placilem 350zl ale tam trzeba bylo wyciagac cala pompe i potem ustawic ja. A w naszych obecnych TDI nie trzeba jej wyciagac a ustawianie jej parametrow odbywa sie za pomoca kompa a koszt to 100zl
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
-
piori
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1304
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
- Lokalizacja: WPU/WPN/WL
Post
autor: piori » ndz lis 07, 2010 22:52
lukasz17 pisze:wydaje mi sie ze cieknie z kornej pokrywy
lukasz17, jeśli uda Ci się odkręcić "trójkątną" śrubę na pompie wtryskowej, to zmień uszczelkę wg tej porady:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135193" onclick="window.open(this.href);return false; bo koszt operacji jest minimalny. Jak nic to nie da, to raczej będziesz musiał poszukać fachowca.
-
lukasz17
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 273
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
- Lokalizacja: zamość
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz17 » pn lis 08, 2010 09:58
ciezko bedzie odkrecic ta srube trojkatna:/ wiec pewnie zakupie mkomplet uszczelek i oddam do fachowca
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
-
munior
- Forumowy spamer :)
![Forumowy spamer :) Forumowy spamer :)](./images/ranks/ranksatan.gif)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » pn lis 08, 2010 15:21
lukasz17 pisze:ciezko bedzie odkrecic ta srube trojkatna:/ wiec pewnie zakupie mkomplet uszczelek i oddam do fachowca
Jak będziesz przejeżdzał w pobilżu lubartowa ,jakieś 120 km od zamościa ,to wpadnij ,uszczelki mam ,kluczyk też i zrobię to w 5 minut
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
lukasz17
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 273
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
- Lokalizacja: zamość
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz17 » pn lis 08, 2010 17:38
munior pisze:lukasz17 pisze:ciezko bedzie odkrecic ta srube trojkatna:/ wiec pewnie zakupie mkomplet uszczelek i oddam do fachowca
Jak będziesz przejeżdzał w pobilżu lubartowa ,jakieś 120 km od zamościa ,to wpadnij ,uszczelki mam ,kluczyk też i zrobię to w 5 minut
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
ale nawet jak trzeba byloby zdemontoweac nastawnik ??bo tam pisza ze to trzeba pozniej ustawic:/
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 241 gości