Tak się kończy gibanie koła pasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Lepsze jest to 2. Duzo ludzi z aaz-tami zeby pozbyc sie problemu zwiazanych z kolem na wale zmienialo wal korbowy na ten z tdi.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
wszystko ładnie pięknie tylko ze jak pytam o cześć do 1z to dają mi to 1!!!
zwróć uwagę ze ten klinik nie jest ruchomy jak na załączonym przez ciebie - górny fragment - obrazka tylko jest integralna częścią jak na dolnym.
wiec czy możliwe aby w silnikach 1z występowały 2 typy tych kółek ??? zresztą kilka postów z tego tematu na to by wskazywało
zwróć uwagę ze ten klinik nie jest ruchomy jak na załączonym przez ciebie - górny fragment - obrazka tylko jest integralna częścią jak na dolnym.
wiec czy możliwe aby w silnikach 1z występowały 2 typy tych kółek ??? zresztą kilka postów z tego tematu na to by wskazywało
Tak się kończy gibanie koła pasowego
pawelnrg, jeśli masz na myśli rysunek wrzucony przeze mnie, to na górze jest wał z benzyniaka (patrz opis po prawej) i tam klin jest osobny wkładany w wycięcie na czopie wału. W dieslach są zintegrowane z kołem.
Sprzedawca w sklepie ma jakiś katalog, program czy mówi tak bo tak mu się wydaje?
Sprzedawca w sklepie ma jakiś katalog, program czy mówi tak bo tak mu się wydaje?
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
ma katalog... i pyta z klinikiem czy ze ścięciem ej to już 2 sklep... bo do 1-wszego mam zakazany wstęp
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Cos tam w twoich stronach to widze ze ludzie na niewlasciwych stanowiskach pracuja. Co za jelenie
Tak się kończy gibanie koła pasowego
zaczynam się zastanawiać ze może dlatego mi się rozleciało ze zostało zamontowane kółko z klinikiem do walu ze ścięciem... (zaczynam się serio zastanawiać)
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
Raczej malo prawdopodobne. To ze w AAZ dosc czesto sie to zdazalo to nie wykluczone ze w 1z tez sie moglo zdazyc wprawdzie raz spotkalem sie z podobna sytuacja ale tam byla wina zlego dokrecenia kola po wymianie simeringu na wale Gosciu sie zdziwilpawelnrg pisze:zaczynam się zastanawiać ze może dlatego mi się rozleciało ze zostało zamontowane kółko z klinikiem do walu ze ścięciem... (zaczynam się serio zastanawiać)
Tak się kończy gibanie koła pasowego
to czeka mnie zakup tej cholernej zębatki jeszcze
a może ktoś chce się zamienić zębatkami ??
edit:
a może ja mam wal od TD? ok nie zamieniam się będę miał 2 od wszelkiego przypadku.
a może ktoś chce się zamienić zębatkami ??
edit:
a może ja mam wal od TD? ok nie zamieniam się będę miał 2 od wszelkiego przypadku.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
To jak już bys kupowal takie kolko to wybierz marki SWAG albo jakos tak podobnie, jest drozsze ale lepsze a przed tym zwroc uwage na czolo walu czy przypadkiem nie jest w jakis sposob uszkodzone. W temacie znajdziesz co i jak
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
dzięki spoko ale myślę ze bez frezowania walu się nie obejdzie jednak to dopiero mogę zrobić w Polsce (teraz musi być tak zrobione aby 1700 km wytrzymało (tyle mam do kraju) - chyba ze można gdzieś taki frez wypożyczyć, albo kopic za w miarę rozsądne pieniądze?
Tak się kończy gibanie koła pasowego
http://moto.allegro.pl/frez-czo-do-walu ... 10665.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę bardzo
Proszę bardzo
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
tak definitywnie musiało się wyrobić na zębatce bo po ustawieniu GMP
rozrząd jest nieco przesunięty jak widać na foto
jak szarpnę w 2 stronę (pcham do przodu auto i wbijam wsteczny) to jest prawie ok
no ale to są 4 stówy...
bo generalnie znalazłem kilka typów np taki z łożyskiem i śruba dociskowa trzeba 100 dopłacić
https://ssl.allegro.pl/frez-do-czola-wa ... 41485.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(myślę ze łatwiej było by docisnąć ta nakrętką zrobić kilka obrotów potem docisnąć mocniej i następne i tak aż do wyrównania)
a na tym linku zamieszonym wcześniej to niewidem jakbym miał to docisnąć do walu...
czy ktoś mógłby dokładnie opisać jak się wykonuje to frezowanie? po wyjęciu walka rozrządu można wykorzystać do kręcenia rozrusznik wtedy bym tylko blokował frez kluczem??
rozrząd jest nieco przesunięty jak widać na foto
jak szarpnę w 2 stronę (pcham do przodu auto i wbijam wsteczny) to jest prawie ok
no ale to są 4 stówy...
bo generalnie znalazłem kilka typów np taki z łożyskiem i śruba dociskowa trzeba 100 dopłacić
https://ssl.allegro.pl/frez-do-czola-wa ... 41485.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(myślę ze łatwiej było by docisnąć ta nakrętką zrobić kilka obrotów potem docisnąć mocniej i następne i tak aż do wyrównania)
a na tym linku zamieszonym wcześniej to niewidem jakbym miał to docisnąć do walu...
czy ktoś mógłby dokładnie opisać jak się wykonuje to frezowanie? po wyjęciu walka rozrządu można wykorzystać do kręcenia rozrusznik wtedy bym tylko blokował frez kluczem??
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Kręcisz frezem a nie wałem korbowym .Nie trzeba mieć nie wiadomo jakich obrotów.Po prostu pomału strugasz wał dociskąjac delikatnie srubą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 63 gości