AAZ padl. Swap? Czy jakies przerobki?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

AAZ padl. Swap? Czy jakies przerobki?

Post autor: DaroD » śr lis 03, 2010 16:32

Witam zakladam nowy temat bo szukalem po calym forum i wszystko troche porozwalane jest a i na niektore pytania nie znalazlem odpowiedzi.

Posiadam aaz z peknieta glowica i posiadam 1z bez pompy wtryskowej (dol aaz dobry, 1z caly dobry) i powiedzcie co moge z tym zrobic?
*wymieniac silnik na 1z? i dac mechaniczna pompe a wtedy co z cala elektronika?
*przekladac glowice z 1z do aaz? I jak to bedzie dzialac?
Dodam ze w aaz malem awarie typu pekniecie weza odchodzacego od pompy wody przy 170 km\h i zanim wskazowki i pedal gazu cos powiedzialo to bylo juz po ptokach, powymienialem pierscienie,uszczelniacze i niby mialo byc ok a tu glowica okazala sie peknieta :grrr: A silniczek 1z znajajomy pi przytachal z niemiec za pare groszy z przebiegiem 200 paru tys.
*czy wtryski od 1z pasuja do aaz? czy jets za duza ruznica w cisnieniu otwarcia i elektryka(jeden sterujacy czy jakos tak)
Co do skrzyni i sprzegla to juz sobie wyszukalem odpowiedzi.
*czy jak bym robil swapa na 1z to co z elektronika? Czy da sie to jakos porobic?
dodam ze glowica po regeneracji 700 zl + przesylka + odeslanie swojej (to naj taniej) czyli jakies 8 stów
Pomóżcie bo mam 20 klocków do pracy i nie bardzo rower wchodzi w gre



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

AAZ padl. Swap? Czy jakies przerobki?

Post autor: BENITO » śr lis 03, 2010 16:55

Najlepszym rozwiązaniem jest sklecenie sobie M-TDI, czyli cały silnik 1Z na pompie z AAZ, poczytaj trochę ten dział to zakumasz co i jak zrobić żeby hulało. Wtedy nie będziesz miał problemów z przekładką elektroniki.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

AAZ padl. Swap? Czy jakies przerobki?

Post autor: DaroD » śr lis 03, 2010 19:29

BENITO, spoko, poczytalem ten temat i wniosek: brak ic i krotka skrzynia. Bo z tego co tam wyczytalem to wszystkie przewody i tym podobne usunac bo nie beda potrzebne i kolejna sprawa czy byl bym wstanie wyregulowac silnik aby latal a nie toczyl sie, Ogolnie takie mtdi jest zajeb....tylko finansow chwilowo brak
A glowica mi sie spasi bez problemu?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AAZ padl. Swap? Czy jakies przerobki?

Post autor: Michał_1977 » śr lis 03, 2010 23:20

DaroD pisze:A glowica mi sie spasi bez problemu?
Nie spasi,tzn.spasi,ale nie będzie to to śmigać.
Wstawiasz 1z zamiast AAZ,montujesz AAZ-owską pompę wtryskową do 1Z i masz M-TDI.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

AAZ padl. Swap? Czy jakies przerobki?

Post autor: DaroD » czw lis 04, 2010 17:09

Michaś_1977, I mowisz ze poczatkowo bez IC na kkk k14 i z moja krotka skrzynia bedzie to smigac? I jakiego efektu moge sie spodziewac na tym setupie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości