Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak mniej więcej wygląda wymiana rozrządu w samochodzie : VW Bora 1.9 TDI ASV 110km. Prawdopodobnie jest demontowany zderzak,światła,chłodnica, przednia belka itp ? Silnik jest umieszczony że tak powiem "w wszerz" w stosunku do obrysu pojazdu co według mnie znacznie utrudnia wymianę. Czy silnik przy wymianie rozrządu jest wyjmowany (zdejmowany) w jakiś sposób czy może obrócony ? Być może ma ktoś jakieś zdjęcia jak mniej więcej wygląda taka wymiana ?
Chodzi mi o to że w czasie wymiany rozrządu chciałbym wyczyścić kolektor dolotowy i zaślepić EGR. Bo nie widzi mi się jakbym miał odkręcić kolektor i go zdemontować bez odsuwania silnika w jakiś sposób. Chyba że jest jakiś na to sposób? Z góry dzięki. Pozdrawiam.
Wymiana rozrządu ASV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana rozrządu ASV
Nic z tych rzeczy.SvR pisze:Prawdopodobnie jest demontowany zderzak,światła,chłodnica, przednia belka itp ?
User
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Wymiana rozrządu ASV
Nic podobnego, ściąga się koło od strony rozrządu, demontuje osłony, ściąga się osłonę rozrządu, ewentualnie cześć dolotu jak komuś utrudnia osłonę silnika z góry i masz wsio na wierzchu.SvR pisze:Prawdopodobnie jest demontowany zderzak,światła,chłodnica, przednia belka itp ? Silnik jest umieszczony że tak powiem "w wszerz" w stosunku do obrysu pojazdu
Kolektor dolotowy, wystarczy ściągnąć osłonę górna silnika, zdemontować dolot do turbosprężarki i kluczem imbusowym odkręcić 6 śrub od kolektora oraz dwie którymi przykręcona jest rura łącząca kolektor wydechowy z EGR.SvR pisze:Chodzi mi o to że w czasie wymiany rozrządu chciałbym wyczyścić kolektor dolotowy i zaślepić EGR. Bo nie widzi mi się jakbym miał odkręcić kolektor i go zdemontować bez odsuwania silnika w jakiś sposób. Chyba że jest jakiś na to sposób? Z góry dzięki. Pozdrawiam.
Wymiana rozrządu ASV
SvR, w autodacie jest opisane wszytsko krotk po kroku a nawet jest fotka obrazujaca kola i pasek. Do tego wykaz blokad potrzebnych.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Wymiana rozrządu ASV
SvR, pierwsze slysze o demontarzu przodu w borowce 
fakt miejsca jest malo ale spuszczasz plyn zdejmujesz zbiorniczek, zdejmujesz zbiorniczek wspomy, rury dolotowe, lape i poduszke i juz masz wiecej miejsca ;p

fakt miejsca jest malo ale spuszczasz plyn zdejmujesz zbiorniczek, zdejmujesz zbiorniczek wspomy, rury dolotowe, lape i poduszke i juz masz wiecej miejsca ;p
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Wymiana rozrządu ASV
SvR, to co opisałeś to jest wymiana rozrządu przy silniku wzdłużnym czyli audi a4 i wyżej, jak również passaty b5 i b5fl
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości