Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
michi
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 285
- Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
- Lokalizacja: wild
-
Kontakt:
Post
autor: michi » pt maja 12, 2006 11:27
Witam !!!
Mam problem bo ostatnio jak jade to mi temperatura wychodzi grubo po za srodek a przy wyprzedzanu albo podczas jazdy pod gore to dochodzi mi do przedostatniej kreski a nawet sie z nia zrowna to wtedy dmuchawa na 3 i sie gotuje. Poradzcie cos bo jestem bezradny naprawde nie wiem co jest czy to ten czujnik w chłodnicy czy moze termostat pompa nie wiem za wszelkie wskazowki bede wdzieczny bo jestem bezradny a wiecie chce załozyc IC i podnies dawke ale wiecie boje sie to robic jak mam temperature za wysoka bo jeszcze zatrze silnik i co... wiec najpierw chce sie z tym uporac. kiedys temperatura nawet przy pałowanu wychodziła ledwo co po za połowe a teraz
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Pomozcie porsze.
Pozdrawiam MiChI
-
anton:-)
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
-
Kontakt:
Post
autor: anton:-) » pt maja 12, 2006 14:22
Czy przez odtatni czas zawałes mu mocno po garkach?i czy jak samochod chodzi na wolnych obrotach czy tez ci zagotuje płyn czy tylko podczas jazdy??
[ Dodano: 12 Maj 2006 14:25 ]
Bo jesli gotuje płyn na postoju to moze byc wiele przyczyn.Odpal auto "wyłącz" nadmuch ciepłego powietrza i niech furka sobie troche pochodzi jak zagotuje ci wode to napisz.
G R U P A L U B E L S K A
-
el Kopyto
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 257
- Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
- Lokalizacja: Mazury
-
Kontakt:
Post
autor: el Kopyto » pt maja 12, 2006 14:29
Nie podam ci teraz linku bo jestem w pracy i nie mam czasu, ale jak przeszukasz moje posty to bardzo często ten temat był poruszany.
pozdrowienia el Kopyto
-
vw_vandal
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » pt maja 12, 2006 18:48
Zobacz ten dolny wąż od chłodnicy jaki jest jak zimny to termostat się zaciął. Też zobacz czy za mocno nie jest zakręcony korek od zbiorniczka wyrównawczego. I też sprawdz czujnik od chłodnicy (bezpiecznik mógł się spalić albo wtyki są zaśniedziałe). A jak nie to to może już pierścionki zaslabe.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
bongo
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » pt maja 12, 2006 20:19
vw_vandal pisze:Też zobacz czy za mocno nie jest zakręcony korek od zbiorniczka wyrównawczego.
Wiesz o czym mówisz?Co ma siła dokręcenia korka do problemu?Korek MA BYĆ mocno dokrecony.
Co do problemu,napisz czy wentylator chłodnicy załącza sie normalnie.
-
ventil
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 333
- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: ventil » pt maja 12, 2006 20:47
Obawiam sie że to uszczelka pod głowica lub pęknieta głowica - jeśli bez obciążenia lub z niewielkim obciążeniem temperatura wychodzi trochę za połowę a przy większym obciążeniu w trasie kiedy chłodnica jest dobrze chłodzona temp. podskakuje za wysoko to 99% uszczelka, głowica lub uszkodzony korek od zbiornika wyrówn.
-
vw_vandal
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » sob maja 13, 2006 09:34
bongo miałem kiedyś walnięte pierścienie i mi się grzał i uciekała mi woda przes korek no to pomyślałem że dokręce na maxa i co się stało nadymało mi węże i pęk jeden, wymieniłem później drugi i bardziej się grzał. Dopiero mechanik mi powiedział że korek nie można dokręcać na maxa bo jak zaworek odpowietrzający się zatnie to właśnie tak sie będzie działo. I więc może już koledze siedzą pierścienie.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 76 gości