Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: kosmos5 » sob paź 30, 2010 18:51

Witam, ma problem, juz sie troche znam na moim TDI mam 216, turbo AWX, program jeszcze pod stare turbo(serie) na nie całe 150km , wyienione sprzęgło na G60 i 1mas. zamach. ii ostatnio mi przeładowywuje , oczywiscie jak przeciągne ponad 3000 obr to mi łapie tryb awarynjy, klasycznie sprawdzam N75, rozebrałem go, wyczyściłem , nasmarowałem, poskładałem i test- ładuje ok 2.0 bara:/(mam wskaźnik) ale VAGiem tez pokazuje przeładowanie (diagnozowac tez juz umiem i mam swojego VAGa od 2 lat) ,wiec myśl-moze pada N75 i podmienie na EGR i spr jak idzie, efekt- tak samo i dodatkowo sie przycina(bo zabrudzony pewnie) wiec spowrotem na czyszczony N75. idac dalej- zapieczone kierownice- ha juz sobie z 5 razy czyściłem i wiem jak to sie objawia i jak spr.ale mam nowe turbo i kierownice pięknie chodzą, gruszke ściągałem , sztanga chodzi lekko i w całym zakresie, gruszka na luzie jak dodaje gazu pięknie reaguje , płynnie chodzi, wiec wszystko teoretycznie i tym bardziej praktycznie jest ok, zakładam gruche i co? dalej przeładowanie!! ręce opadaja, sprawdzałem wszystkie przewdy podcisnieniowe, jest podcisnienie(jak by go nie bylo by gruchy nie podciągneło) , nic nie jest zatkane, nie mam pojęcia co może byc, mam nadzieje ze cos wymślicie czego jeszcze nie sprawdzałem:( ( a to co opisałem juz robiłem po 4 razy wszystko)nawet zwiększałem napięcie na gruszce(wydłużałem ją) jedynym efektem bylo to ze zanim wstało turbo mijało baardzo długo( znacznie za długo jak na 216 i wirusa) i tak ładowąło na 1,5 bara!!:( , wyregulowałem tak jak ma byc i wstaje normalnie, pracuje w całym zakresie ale ładuje na 1.8-1.9 b


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: Łuki_79 » sob paź 30, 2010 19:15

kosmos5 pisze:VAGiem tez pokazuje przeładowanie
Pochwal się swoimi logami dynamicznymi grup 003,008,010,011 oraz 011 BS


Obrazek

Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: kosmos5 » sob paź 30, 2010 19:20

BS czyli?


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: perki » sob paź 30, 2010 19:25

kosmos5 pisze:BS czyli?

logi statyczne - na biegu jalowym



Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: kosmos5 » sob paź 30, 2010 19:26

ok juz wiem , ide spr


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: Łuki_79 » sob paź 30, 2010 19:31

kosmos5 pisze:BS czyli?
Basic Settings - nastawy podstawowe
Vag=>Select=01-Engine=>08-Meas.Blocks=>Switch to Basic Settings
Loguj ok 60 s na b. jałowym oczywiście :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: kosmos5 » sob paź 30, 2010 20:26

i tu ciekawostka... oczywiście na BS na 11 kanał , N75 dziala, zmienia sie cisnienie w dolocie, czuc w pracy silnika rowniez zmiane. i w droge.. pojechałem dalej na obwodnice zeby miec sie gdzie rozpedzic bo wczesniej robiłem na 3 biegu bo w mieście nie idzie zbytnio 4 przecioągnąc :helm: iiii pierwsze logi , piękne przeładowanie az po 4000 idąc, równiutenko trzyma 1,8b :satan: , spokojnie- zmiana kanałów na 10 i 11 , 4 zwalniam, pedął w podłoge i... 1,2 pięknie trzyma...? :bajer: cięzko uwierzyc, ale chyba sie "zaadoptował" ? jest cos takiego ? moze sie sam wykalibrowac?, pozniej powtórzyłem temat i dalej ok 1,2 jak w mapie napisane trzyma, nie wyhcodzi dalej jak 1,3 , mega zdziwnienie, ale podziękowaina za zmobilizowanie mnie do porządnych logow , ktore pozwoliły ecu dopasowac sie:) :pub:


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: leon79 » sob paź 30, 2010 20:30

Daj lepiej te logi jak wyżej wspomniano, bo za bardzo w cuda wierzysz :bajer:


User

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: evolution » sob paź 30, 2010 20:37

mial przypieczone kierownice, mnie pracowaly w calym zakresie, i bs w grupie 11 wywyolalkilka mocnych "strzalow w kierownice" i pomoglo.. na jakis czas....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: kosmos5 » sob paź 30, 2010 20:41

mocnych strzałów? tak mowisz bo nie wiesz co ja z nimi robiłem, grucha ściągnięta i w pewnym zakresie chodziło bez zarzutu , ale myśle ze moze na końcu zapieczone to śrubokręt duzy i młotkiem pukam zeby w dół zbic to ramie od kierownic!! to te "mocne strzały" z n75 to jak głaskanie piurkiem przy tym!! i co ? dalej łądowął na krotkicj odcinkach po 2 bary!! :ass: serio, tylko nie wiem jak wam tu wrzucic :) te logi


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: kosmos5 » sob paź 30, 2010 20:46

zaraz jako tekst wrzuce, tylko przerobie na worda


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: kosmos5 » sob paź 30, 2010 20:50

Saturday,30,October,2010,19:38:01
028 906 021 EK ,,1.9l R4 EDC G31SG 1438,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'008,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,
,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,?,?,?,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,
,0.41,1575,850.0,550.0,19.9,0.01,1575,2.8,44.6,28.8,,,,,
,1.22,1575,850.0,580.0,19.9,0.82,1554,0.0,44.4,29.4,,,,,
,2.02,1659,850.0,695.0,4.8,1.63,1617,51.0,44.8,34.4,,,,,
,2.85,1785,850.0,795.0,4.8,2.45,1722,51.0,45.8,39.4,,,,,
,3.67,1932,850.0,985.0,4.8,3.25,1869,51.0,47.4,46.4,,,,,
,4.47,2142,850.0,1235.0,4.8,4.08,2037,51.0,49.0,51.0,,,,,
,5.30,2352,850.0,1275.0,4.8,4.89,2247,51.0,51.0,51.0,,,,,
,6.12,2583,850.0,1275.0,4.8,5.71,2457,51.0,51.0,51.0,,,,,
,6.93,2793,850.0,1275.0,4.8,6.53,2688,51.0,51.0,51.0,,,,,
,7.73,3024,850.0,1275.0,4.8,7.34,2919,51.0,51.0,51.0,,,,,
,8.55,3192,850.0,1200.0,4.8,8.14,3108,51.0,51.0,51.0,,,,,
,9.37,3402,850.0,1130.0,4.8,8.96,3297,51.0,51.0,51.0,,,,,
,10.18,3570,850.0,1080.0,4.8,9.77,3486,51.0,51.0,51.0,,,,,
,11.00,3717,850.0,1030.0,4.8,10.59,3654,51.0,51.0,51.0,,,,,


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: kosmos5 » sob paź 30, 2010 20:51

o było na 3 biegu wczesniej robione

Friday,29,October,2010,18:12:18
028 906 021 EK ,,1.9l R4 EDC G31SG 1438,

,Group A:,'011,,,,Group B:,'003,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,
,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,
,0.01,1470,1111.8,1071.0,41.0,0.41,1512,850.0,595.0,19.9,,,,,
,0.81,1575,1346.4,1111.8,33.9,1.22,1680,850.0,645.0,4.8,,,,,
,1.63,1785,1989.0,1264.8,36.7,2.04,1890,850.0,790.0,4.8,,,,,
,2.44,2037,2233.8,1591.2,42.6,2.85,2226,850.0,1080.0,4.8,,,,,
,3.26,2436,2244.0,2264.4,66.9,3.67,2646,850.0,1275.0,4.8,,,,,
,4.08,2856,2244.0,2570.4,76.9,4.48,3066,850.0,1250.0,4.8,,,,,
,4.89,3234,2050.2,2570.4,94.4,5.30,3318,850.0,800.0,4.8,,,,,
,5.71,3318,1122.0,1642.2,88.9,6.12,3297,850.0,500.0,4.8,,,,,


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

Post autor: kosmos5 » sob paź 30, 2010 20:53

a tu jako 2 log po "cudzie" jak to zostało nazwane...:
Saturday,30,October,2010,19:47:54
028 906 021 EK ,,1.9l R4 EDC G21SG 1438,

,Group A:,'010,,,,Group B:,'011,,,,Group C:, Not Running
,,Mass Air Flow,Barometric,Manifold ,Position,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,
,TIME,,Pressure,Pressure,Throttle,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,,,,
MARKER,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,
,0.41,565.0,999.6,1020.0,49.4,0.01,1827,979.2,1020.0,49.8,,,,,
,1.22,705.0,999.6,1254.6,100.0,0.82,1890,2152.2,1122.0,38.3,,,,,
,2.04,870.0,999.6,1550.4,100.0,1.63,2016,2223.6,1387.2,41.0,,,,,
,2.85,1040.0,999.6,1887.0,100.0,2.45,2163,2244.0,1723.8,45.0,,,,,
,3.67,1090.0,999.6,2060.4,100.0,3.26,2373,2244.0,2019.6,50.2,,,,,
,4.50,1140.0,999.6,2203.2,100.0,4.08,2562,2244.0,2131.8,51.0,,,,,
,5.32,1170.0,999.6,2295.0,100.0,4.91,2751,2244.0,2264.4,52.6,,,,,
,6.15,1145.0,999.6,2295.0,100.0,5.74,2961,2244.0,2305.2,55.4,,,,,
,7.00,1105.0,999.6,2274.6,100.0,6.57,3150,2244.0,2284.8,56.6,,,,,
,7.83,1090.0,999.6,2295.0,100.0,7.42,3339,2244.0,2284.8,57.4,,,,,
,8.65,1070.0,999.6,2335.8,100.0,8.24,3507,2244.0,2325.6,61.0,,,,,
,9.46,1030.0,999.6,2346.0,100.0,9.06,3675,2244.0,2346.0,63.4,,,,,
,10.28,990.0,999.6,2356.2,100.0,9.87,3801,2244.0,2346.0,67.3,,,,,
,11.09,960.0,999.6,2346.0,100.0,10.69,3927,2244.0,2356.2,70.5,,,,,
,11.91,930.0,999.6,2346.0,100.0,11.50,4053,2223.6,2346.0,74.1,,,,,


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości