[MK3 termostat czy czujnik??]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: karol8114 » ndz paź 17, 2010 21:09

Nie zapominaj, że temat ciągniemy do końca więc nie zapomnij odezwać się. Pozdro !



Awatar użytkownika
dawidb1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: dawidb1987 » pn paź 18, 2010 11:43

zrobiłem testa i wynik jest prosty, wszystkie przewody jak leci były ciepłe przy temperaturze ok 70 C w tej chwili auto stoi na kanale do wymiany termostatu. Zobaczymy czy to właśnie to go bolało :)


http://www.youtube.com/watch?v=SrPu-xGrKrk

z74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 15:13
Lokalizacja: Stolica polskiej miedzi

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: z74 » pn paź 18, 2010 11:50

witam mam ten sam problem co kolega ,mam silnik AAz,i mam te same objawy,czyli robiac trase 260km temperatura ledwo dochodzi do 70stopni,kupiłem termostat,nie mam wspomagania ale mam łape do pompy wspomagania czy musze zdemontowac,ta łape?bo widze ze dojscie jest kiepskie.


Obrazek

Awatar użytkownika
dawidb1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: dawidb1987 » pn paź 18, 2010 12:07

no skoro nie masz dojścia zeby wyciągną obudowe termoststu to raczej musisz zdjąc ta łape pompy wspomagania :)


http://www.youtube.com/watch?v=SrPu-xGrKrk

Awatar użytkownika
dawidb1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: dawidb1987 » pn paź 18, 2010 19:05

termostat wymieniony a auto śmiga jak należy i ciepło i szybko :D Wymiana termostatu pomogła Temat uważam za zamknięty. Dziekuje za pomoc wszystkim :pub:
dodam, że lepiej wymienić termostat na troche droższy (nie za 18, tylko 40zł) i mieć świety spokój


http://www.youtube.com/watch?v=SrPu-xGrKrk

Awatar użytkownika
skkr_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob maja 22, 2010 17:31
Lokalizacja: Łódź

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: skkr_lodz » pn paź 18, 2010 20:14

z ciekawości zapytam ile kosztuje wymiana termostatu?


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: karol8114 » pn paź 18, 2010 20:33

munior pisze: karol8114 napisał(a):dolny wąż chłodnicy będzie miał tą samą temperaturę np. co węże idące do nagrzewnicy

bo tak to będzie bez termostatu .Jeśli będzie nawet letni przed osiągnięciem przez silnik 85 stopni ,termostat nie trzyma
Chyba nie czytałeś do końca postu, przecież napisałem że w takiej sytuacji termostat jest padnięty.



z74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 15:13
Lokalizacja: Stolica polskiej miedzi

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: z74 » wt paź 19, 2010 14:45

no i odkreciłem kruciec,jakiez było moje zdziwienie ,jak sie okazało ze brak termostatu,wiec załozylem wedle waszych opini Wahlera i dziala teraz temperaturka oki,mam jeszcze jedno pytanie przy jakiej temperaturze powinny załanczac się wiatraki?


Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: karol8114 » wt paź 19, 2010 19:30

Układ chłodzenia
Obieg wymuszony przez pompę odśrodkową.
Termostat jest umieszczony na przewodzie wlotowym przy pompie cieczy chłodzącej
- temperatura początku otwarcia od 85°C
- temperatura pełnego otwarcia od 105°C
- skok zaworu - 7 mm.

Wentylator jest elektryczny, o dwóch prędkościach marki Bosch:
- temperatura włączenia
- 1. prędkości 92...97°C
- 2. prędkości 99...105°C
- temperatura wyłączenia
- 1. prędkości 84...91°C
- 2. prędkości 91...98°C



z74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 15:13
Lokalizacja: Stolica polskiej miedzi

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: z74 » wt paź 19, 2010 21:58

dziekuje za pomoc .


Obrazek

Awatar użytkownika
dawidb1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: dawidb1987 » śr paź 20, 2010 20:32

łącznie z wymianą 115 zł, w tym termostst 45 zł :D


http://www.youtube.com/watch?v=SrPu-xGrKrk

z74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 15:13
Lokalizacja: Stolica polskiej miedzi

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: z74 » pt paź 22, 2010 19:12

no i pojawił sie kłopot po wymianie termostatu,weże robia sie napuchniete,nagrzewnica nie daje ciepła,tem płynu 110 wywala plyn przez zbiorniczek,


Obrazek

z74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 15:13
Lokalizacja: Stolica polskiej miedzi

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: z74 » sob lis 13, 2010 01:32

i problem dalej jest,glowica sprawdzona na szczelnosc ,wymienione uczczelniacze popychaczy,splanowana ,założona i dalej bez zmian ,mechanik walczy juz 3 dzien i nie moze znalezc usterki HELP


Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK3 termostat czy czujnik??]

Post autor: t0mal » sob lis 13, 2010 10:14

Nie drożny powrót z chłodnicy, bądź wogóle zatkany któryś wężyk, lub chłodnica.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości