
kopci na niebiesko - czujnik cisnienia oleju?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kopci na niebiesko - czujnik cisnienia oleju?
Witam , od jakiegos czasu przy porannym rozruchu mrugała mi 4 razy kontrolka oleju(golf3) i pozniej gasłą , postanowilem przeczyscic czujnik cisnienia oleju , po tej czynnosci zauwazylem ze silnik zaczal dymic na niebiesko przy rozruchu jak i przy mocniejszym dodaniu gazu na biegu jalowym. Czy odpiecie czujnika moze takie cos spowodowac? dodam ze silnik zaczal jeszcze dziwnie stukac(metalicznie).. nie znam sie na tym za bardzo wiec napisalem tutaj aby czegos sie dowiedziec. poczytalem troche na forum i znalazlem ze przyczyna moga byc tez swiece...( motor chodzi rowno , przyspieszenia jak na 110 AFN tez ok.) 

był Golf III GT TDI 110km AFN 
byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ

byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ
kopci na niebiesko - czujnik cisnienia oleju?
Napisz może coś więcej o tym oleju ... jaki stan na bagnecie , jaka lepkość .. kiedy ostatni raz wymiana filterków była ...
Świece możesz sprawdzić na krótko ,,, ale nie sądzę by one były tego przyczyną ...
Świece możesz sprawdzić na krótko ,,, ale nie sądzę by one były tego przyczyną ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
kopci na niebiesko - czujnik cisnienia oleju?
olej i wszystkie filtry byly zmienione 2 tyg temu , olej 10w40 castrol ,filtr bosch.przed wymiana tez mrugala kontrolka, stan na bagnecie wydaje sie byc taki sam jak zaraz po wymianie czyli nic nie ubylo.
był Golf III GT TDI 110km AFN 
byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ

byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ
kopci na niebiesko - czujnik cisnienia oleju?
Po 1 podjechałbym na diagnostykę i zrobił badanie ciśnienia na garach ... po 2 wymieniłbym ten czujnik ,,,, a po 3 podłączył się pod kompa VAG-iem i zobaczył czy nic nie wywali ... to tak na początek...
PS ... zaczerpnięte z sieci
sa dwie wersje :
1 ( jest dobra ) masz uszkodzony czujnik cisnienia oleju , albo zbyt
niski poziom oleju
2 ( zla ) prawdopodobnie czeka cie remont silnika tzn szlif walu ,
wymiana panewek , lub ewentualnie samej pompy olejowej.
Sprobuj wykonac taki test, rozgrzej samochod az wlaczy sie wentylator ze
dwa razy i przy rozgrzanym silkniku obserwuj kontrolke cisnienia oleju
jezeli swieci sie na wolnych obrotach to potwierdza sie druga wersja.
PS ... zaczerpnięte z sieci
sa dwie wersje :
1 ( jest dobra ) masz uszkodzony czujnik cisnienia oleju , albo zbyt
niski poziom oleju
2 ( zla ) prawdopodobnie czeka cie remont silnika tzn szlif walu ,
wymiana panewek , lub ewentualnie samej pompy olejowej.
Sprobuj wykonac taki test, rozgrzej samochod az wlaczy sie wentylator ze
dwa razy i przy rozgrzanym silkniku obserwuj kontrolke cisnienia oleju
jezeli swieci sie na wolnych obrotach to potwierdza sie druga wersja.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
kopci na niebiesko - czujnik cisnienia oleju?
zapomnialem dodac ze pare dni temu wycielem kata.
był Golf III GT TDI 110km AFN 
byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ

byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ
kopci na niebiesko - czujnik cisnienia oleju?
Przy wycięciu ... będzie trochę dymił więcej przynajmniej na początku ...
Ps ... poczytaj co dodałem w poprzednim poście .
Ps ... poczytaj co dodałem w poprzednim poście .
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
kopci na niebiesko - czujnik cisnienia oleju?
na rozgrzanym silniku kontrolka sie nie zapala... ale ten dziwny metaliczny klekot mnie boli...
był Golf III GT TDI 110km AFN 
byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ

byl PASSAT b5 TDI 110km AFN
jest Audi A3 8L 1,9TDI 130KM ASZ
Re: kopci na niebiesko - czujnik cisnienia oleju?
Pompa może nie dawać odpowiedniego ciśnienia ... na początek jeśli masz czas - a nie zajmuje to wiele mając podnośnik --- smok do czyszczenia bo może być zawalony syfem i nie ciągnie oliwy z michy tyle ile powinien .wojtq87 pisze:na rozgrzanym silniku kontrolka sie nie zapala... ale ten dziwny metaliczny klekot mnie boli...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości